Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut on kutsuttu tänään tuppereille. Kannattaako jotain ostaa?

Vierailija
25.01.2010 |

Vai hipsinkö kahvin jälkeen salaa kotiin...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla tilaat kotoa jos haluat. Et siis vielä voi ostaa todennäköisesti mitän.

Vierailija
2/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä ei tartte ostaa jos ei mitään tarvi. Menen avoimin mielin katsomaan mitä on uutuuksia tarjolla ja jos en tartte niin en tunne huonoa omaatuntoa siitä että mitään en osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelin, että siellä pitää esittelijältä ostaa niitä sikakalliita kupposia viimeisillä pennosillani.

Hyvä, jos saan lomakkeen niin voin rauhassa olla ostamatta mitään. Tai ehkä juuri tuon kuorimaveitsen, sillä se on todella hyvä.

Vierailija
4/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin sellasta sipuli yms-leikkuria (sininen, kädessä "pyöriteltävä") ja nestetiiviitä neliskulmaisia rasioita...

Ja pakasterasioita.

Vierailija
5/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EasyRicen, on tosi näppärä mm. makrujen, riisien ja ohran valmistuksessa.

Vierailija
6/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset perunankuorijan näköiset, toinen suorateräinen ja toinen kaareva. Enää en pärjäisi ilman. Sen sijaan muovikipot mulle riittää.

Vierailija
7/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sipulileikkuri kovassa käytössä, ja samoin kuorimaveitsi. Valkosipulipuristin on ollut todella hyvä.

Vierailija
8/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä samoin kun leivontakulhot, taikinat kohoaa tosi nopeasti verrattuna että vain peittää liinalla. Lisäksi eväsrasiat on mahtavia, ei aukea ja vuoda kassissa. kutsuilla olen itse aina nähnyt tilaukset tehtävän, toki voi jälkikäteenkin mutta sitten niitä ei lasketa emännän palkkioon. Mutta ei sieltä pakko ole mitään ostaa, voit vain mennä katsomaan a nauttimaan ehkä kaverien seurasta!

Vierailija
9/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mittamari. Ei roisku mitään, kun vatkaa. :)

http://www.tupperware.fi/xchg/nordics/hs.xsl/639.html

Vierailija
10/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan, tuo taikinakulho on ollut myös ehdoton. Mahtuu hyvin litran pulla- ja sämpylätaikinat.

Löytyy jonkun verran näitä tupperin astioita kaapista :) Eväsrasiat ovat kanssa jatkuvassa käytössä.

Vierailija
11/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko murresana kenties?

Moni kehuu tuota sipulihakkuria, sitä kädessä pyöriteltävää. Musta se on aika kömpelö, siitä on mahdoton saada kunnon otetta, kun on liian iso käteen. Ja muutenkin on liian siloinen, jotta siitä saisi sormilla tukevasti kiinni. Ja tukeva ote olisi tärkeä, sillä aika lujasti sitä kuitenkin on pyöriteltävä.

Ja mun sipulihakkuri ainakin lyö tyhjää, jos sinne yrittää laittaa kokonaisen sipulin. Tai isosta ei oikein edes puolikasta jaksa silputa.

Mutta menee kyllä säilytyksessä pienempään tilaan kuin perinteinen vanhanaikainen sipulihakkuri, joten se on tietysti hyvä juttu.

Vierailija
12/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipikakokki, kakkukuvut, satelliitit, mikrokannu, taikinakulhot,nuolija ihan ehdottomia.

Vierailija
13/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin oikein kateellinen sille, kun vatkasin yks kerta kermaa siinä. Aivan ihana kippo, ostan varmasti jos joskus eteen sattuu.

Vierailija
14/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupperikutsuilta lahjaksi sellaisen appelsiini kuorimapiikin. On todella hyvä!

Kyllä siellä kutsuilla kannattaa käydä, ja ostaakin jos jotakin itselle sopivaa vastaan tulee. Tupperit on kuienkin melkoisen käteviä ja kestaviä tuotteita.

Vierailija
16/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusinuija. :)

Vierailija
17/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne siis 3dl vettä, 2dl riisiä ja mikroon. Riisit valmistuu siinä noin 10min, eikä tarvi mitään vesiä valutella pois. Suoraan se astia vaan pöytään. Mun paras tupperiostos ikinä!

Eikä riisejä tarvii välillä hämmentää. Eikä riisit tartu astian reunoihin. Voi siinä lämmittää myös esim pakastevihanneksia. Vaikka sit laittaa lopuksi vielä muutamaksi minuutiksi riisit ja pakastevihannekset, saa valmista pöperöä ruoan lisukkeeksi.

Vierailija
18/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä omat kutsut, saat hyviä emännänlahjoja. Jo ihan siitä ilosta, että pidät kutsut, vaikkei paljon kukaan mitään tilaiskaan.

Vierailija
19/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut ostettua jos ja minkälaista kippoa. Ja jostain syystä ihan ne kaikki ovat vuosien varrella jonnekin hävinneet...niitä kun ei ole tullut käytettyä. Ainoastaan jauhojen säilytyspurkit on käytössä:) samaa tavaraa saa kaupastakin.

Vierailija
20/20 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän KAIKKEEN tuppereita. :)

Ufot, satelliitit ja Mittamari on munkin suosikkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme