Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilinen Ykkösdokumentti- Lyhyt elämä. Katsoitko?

Vierailija
25.01.2010 |

Koskettava ohjelma. Tollanen saa huomaamaan kuinka onnellinen saa olla kun on terveet lapset, vaik joskus on itellä hermo loppu niitten kans. Mut silti.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itkuhan siinä tuli.

Vierailija
2/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en tiedä pystynkö kattoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nytkin on jo silmä turvoksissa...

En oikein kestä tuollaista. Mutta teki mieli sanoa miehelleni, että katso ohjelma ja valita vasta sitten.

Vierailija
4/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja surullinen dokumentti. Myös erittäin kaunis. Itse hoitoalalla kun olen reagoin niihin valokuviin - oli todella hieno idea ja kaunis muisto.

Vierailija
5/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3kk vauva joten koko ohjelma lähinnä ahdisti.

Vierailija
6/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ongelmat tuntuu niin vähäisiltä tämmöisen rinnalla. Elämän realiteetit hahmottuvat, kun on näiden perimmäisten asioiden äärellä. Silti palaa heti tuoho vali-vali -tilaan.

Pitäisi olla vaan kiitollinen jokaisesta päivästä ja pienistä arjen asioista. Mutta kun ihminen on mitä on - ainakin minä.

Vierailija
7/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nytkin on jo silmä turvoksissa... En oikein kestä tuollaista. Mutta teki mieli sanoa miehelleni, että katso ohjelma ja valita vasta sitten.

Vierailija
8/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin n.10min välissä ja itkin ihan vuolaasti. ei minusta ole tuota katsomaan. silti jo siinä ajassa tajusin miten onnellinen olen kahdesta rakkaasta lapsestani.

ei tähän ohjelmaan liittyvä mutta en voi ymmärtää äitejä jotka luopuvat vauvasta heti syntymän jälkeen.

Vierailija
9/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi nälkään. Nälkäänsä taisi raukka itkeä ja sanottiin ettei reagoi mihinkään :/

Vierailija
10/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letkuruokinnalla hän olisi voinut elää ties kuinka kauan. Nyt hän menehtyi koska ruokinta lopetettiin :/

Toki se on asia erikseen minkälainen elämänlaatu hänellä olisi ollut, mutta en itse pystyisi tekemään samanlaista ratkaisua.

Vierailija
11/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivokuollutta lasta. Jotenkin tuntuu siltä, että ihmisillä on kadonnu elämän realiteetit. Ennenvanhaan joka perheestä kuoli lapsia. Se oli rankkaa, mutta varmasti kasvatti suhteellisuudentajua.

Vierailija
12/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sattumalta käänsin kanavaa. Itkuhan siinä tuli. Odotan komatta lasta ja koko raskauden olen miettinyt että onki kohtalon ivaamista tehdä kolmas kun on kaksi tervettä lasta? Voiko kolmaskin olla terve?

Todella koskettava dokumentti, olisi ollut kiva nähdä kokonaan. vaikka tavallaan katsominen teki pahaa, valokuvat oli tosi kauniita.

Vierailija
13/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan samassa tilanteessa! Odotan kolmatta ja mietin voiko tämä olla terve kun on jo kaksi tervettä lasta. Hysterisoin enemmän kuin noista kahdesta aikaisemmasta!

Vierailija
14/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa kipeitä muistoja.

En usko, että aivokuollut tuntee nälkää

Vierailija
15/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan samassa tilanteessa! Odotan kolmatta ja mietin voiko tämä olla terve kun on jo kaksi tervettä lasta. Hysterisoin enemmän kuin noista kahdesta aikaisemmasta!

Vierailija
16/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kuitenkin itki!

Vierailija
17/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kuitenkin itki!

Lydia is born full term, but during labour, suffered massive brain damage due to a lack of oxygen. Her family are told that she will never evolve beyond a non-responsive state.

Mimmosta on elämä ainaisesti sängyssä maaten, letkuruokinnassa? Minusta on kyllä inhimillisempi vaihtoehto antaa kuolla. Mistä sitä tietää onko ihmisellä sitten kuitenkin tukala olo, mutta hän ei pysty mitenkään viestimään sitä tai edes tajua että olisi joku jolle voisi viestiä. On vain ikuisesti kestävä tuskan meri. Ihan hirveää. Ei ihmisen kehoa ole tarkoitettu elämään vihanneksena. Se vääntyy tuskallisesti ja jäykistyy ja tulee makuuhaavoja jne. Kuka äiti haluaa lapselleen sellaista elämää? Minä kärsisin joka hetki jonka tietäisin oman lapseni olevan tuossa tilanteessa.

Vierailija
18/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotetaan adolasta ja koko ajan pelkää että lapselle siellä kaukana tapahtuu jotain eikä voi olla läsnä... :(

Vierailija
19/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lääkettä joka vie nälän ja janontunteen pois :( Tuntuisi niin raaálta vaan antaa kuihtua pois.

Vierailija
20/55 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lääkettä joka vie nälän ja janontunteen pois :( Tuntuisi niin raaálta vaan antaa kuihtua pois.