Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähivanhempi vaatii että etävanhemman on vietävä vastahakoinen teini töihin.

Vierailija
25.01.2010 |

Onko tuossa mitään rajaa, meidän perhe herää joka saatana aamu kun miehen ex soittaa ja vinkuu ettei saa lapamatoteiniä sängystä ylös ja työpajalle töihin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähivanhempi ole sen oikeampi vanhempi kuin etävanhempi - varsinkin jos ei oikeasti pärjää. Samanarvoisia vanhempiahan ovat molemmat, ja kyllä sen lapsen ongelmat koskettaa molempia. Mitäs sitten jos se lähivanhempi lyö hanskat tiskiin ja kippaa teinin teille? Olisiko hauskempaa?

Vierailija
2/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon taidan lähettää asumaan exänsä luo, niin saadaan me muut ainakin nukkua aamuisin eikä herätä joka saatanan aamu puhelinkeskusteluun klo 7.

Ja teini on ihan oikeassa, ei kukaan ilmaiseksi töitä tee. Lähi pimittää teinin työpajalta saamat korvaukset ja antaa teinille palkkaa kuukauden työstä 60€. En minäkään sillä rahalla joka aamu töihin nousisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa puhelimensa herättämään 6.45, liukenee itse ovesta vähin äänin repimään sen teinin ylös sängystä.

Lapselle voi antaa vaihtoehdoksi hankkia itselleen oikean työpaikan tai opiskelupaikan, jollei työpajatoiminta kiinnosta (oikeesti se on kyllä kaikista löysin ajantappomuoto, en nyt töistä puhuis...).

Vierailija
4/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut heräävät kun ukko jankuttaa exän kanssa. Ukko on itsekin samanlainen lapamato, menee klo 8 töihin vain jos on äärimmäinen pakko. Olis saanut aikaa sitten potkut jos sillä ei olis liukuva työaika ja töihin voi mennä klo 7 ja 10 välillä.

Vierailija
5/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ei siis ITSE herää töihin ajoissa?

Vierailija
6/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää aihe ole jo kertaalleen perin juurin koluttu.

Vierailija
7/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen teinin pitää sieltä itse nousta ja lähteä. Ei voi olla, että teiltä herätetään kuski aamuisin. Vanhemmat nyt palaveriin yhdessä teinin kanssa ja pelisäännöt selviksi. Ymmärrän lähin ahdistusta asiasta, mutta kyllä lähin pitää saada asiaan auktoriteetti ja teinin itse ottaa vastuu asiasta. Siihen tarvitaan molempia vanhempia, ei kuskaamiseen.

Vierailija
8/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jotka ovat omat lapsensa jo kertaalleen aikuisiksi hoitaneet, ovat kuskaneet teinin joka helvetin aamu klo 7.45 töihin ja hakeneet sieltä klo 14, vaikka teini saisi ilmaisen bussilipun työpajalta.

Ei eläkeläisten tarvitsisi oikeasti herätä viemään lapsenlapsiaan työtoimintaan.

Ja nyt se lapamatoteini on päättänyt että ei enää mene sinne työpajalle jos saa käyttörahaa vain 60€/kk.

Vierailija
9/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsi entisestä liitosta?

Ja ongelmahan on molempien vanhempien. Voit toki ehdottaa, että teini muuttaa teille, niin ehkä huomaat sen, ettei se lapsen äidillekään ole helppoa saada sitä teiniä tottelemaan.

Onko tuossa mitään rajaa, meidän perhe herää joka saatana aamu kun miehen ex soittaa ja vinkuu ettei saa lapamatoteiniä sängystä ylös ja työpajalle töihin.

Vierailija
10/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joutui tarkkikselle. isänsä ei anna mun viedä teiniä pikakurssille luuseritodellisuuteen, eli ensin sossu, vankilavierailu, asunnottomien yömaja, teho-osastolle katsomaan huumejengin hakkaamaa ja lopuksi hautausmaa.

Osaisin kyllä motivoida pinnariteinin takaisin koulunkäyntiin.

Vierailija
11/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on päätöksensä tehnyt. Mikset anna hänen pelata tietokonetta rauhassa? Kyllä hän lähtee sitetn kun aika on kypsä. Mitä syitä hänellä olisi mennä sinne?

Vierailija
12/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan lähivanhempi ei herättäisi meitä muita joka saatanan aamu. me ollaan lomalle.

Vierailija
13/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulle sähköpostiin....? Ai niin, mut sähän ootkin provo :-)

Vierailija
14/14 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapiolle joka helvetin aamu klo 7, se on sun ongelmas jos se sun pilaama lapamatoteini ei sinne suojatyöpaikkaansa nouse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme