Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOM KAIKKI KELLÄ MENKKAKIVUT!!!!

Vierailija
24.01.2010 |

oli pahat tai ei, tässä apu!

eli kun tiedät että kuukautiset alkavat, päivää ennen juo lasillinen punaviiniä, jos et juo alkoholia niin granaattiomena mehua ja vola ei enää menkka kipuja kunhan toistat tämän joka kk ennen menkkoja!

mun siskolla oli sellaiset kivut että joutui saikkuun jäämään, ja nyt ei ees huomaa että ne alkaa! tietää vaan päivän!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auttanut edes paketellinen buranaa.

Nyt on ehkäisyrengas käytössä ja kivuista ei ole jäljellä juuri mitään. Riittää se pari buranaa ensimmäisenä päivänä.

Ennen kiertoni oli myös niin epäsäännöllinen (22-55) joten olisi punkkua saanut lipitellä joka ilta :)

vhh en myöskään alkaisi.

Meillä syödään terveellisesti,eikä minua väsytä tai oloni ole muutenkaan huono. Mutta pastasta,riisistä enkä leivästä luopuisi. Perunaa meillä syödään tosi harvoin.

Pasta ja riis on aina tummaa ja vaaleaa leipää syödään harvoin ja silloinkin se on kuitupitoista.

Vierailija
22/29 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi syödä kevyttuotteita ja ollaa vhh ruokavaliolla yhtäaikaa (sokeria+rasvaa). Kevyttuotteet sisältää sokeria ja vhh rasvaa. Se, että kumpi lihottaa sokeri vai voi on jokaisen henk.koht asia tai kumpi on helpompi jättää pois. Kevyttuotteet sisältää sitä sokeria ja lisäaineita (E) ja minä en taas halua syödä sillä tavalla. Ennemmin maltillisesti voita, kermaa, lihaa, kalaa, kasviksia jne. En mitään "tekemällä tehtyjä" kevytjuttuja nekään kun ei ole TÄYSIN terveellisiä. On ihana elää ilman pieruja, vatsan turvotusta, makeanhimoa ja olen päässyt eroon ainaisesta hiivakierteestä. Se kumpi on oikea tapa kevyttuotteet vai vhh on ikuisuuskysymys..

Vierailija
24/29 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipää voisin syödä jos aloitan vhh:n? Täällä missä asun ei myydä ruisleipää.

Vierailija
25/29 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan kuitu kunkussa ei niin hirveitä määriä ole joten sitä voi hyvin syödä palan, max. 2 ja reilusti tavaraa päälle niin lähtee nälkä. Leipää voi itsekkin tehdä ja ohjeitä löytyy netissä Sokerijuurikaskuituja on kiva käyttää ihan vaikka ruokiin lisänä niin saa kuitua, sitä myös niihin leipäsiin. Ei taida ihan oikea keskustelu olla tämän otsikon alle :). VHH on kuitenki aihe mistä tykkään jaaritella..

Vierailija
26/29 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaamalla jauhot mantelijauhoilla ja pähkinärouheilla. Esim. Kananmunasta, mantelijauhosta, leivinjauhosta ja juustoraasteesta tulee ihania teeleipiä karpille.

Vierailija
27/29 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on tosi epäsäännölliset menkat.. Ikinä ei voi tietää, millon alkaa.. =(

Vierailija
28/29 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta lasin viiniä ja totta vieköön, edellispäivänä alko menkat eikä ole tuntunut missään.

mulla se vaan ongelmana et kuukautiset tulee nykyään jopa kolmen viikon välein mut ei tiedä päivää mut kyllähän sitä joka ilta lasin viiniä voi ottaa.

mistä muuten johtuu et pitkä kuukautisväli (ennen 36 pv) on nyt enää n. 22 pv?

Lasillisen viiniä juon ehkä joka toinen päivä. Kuukautiset ei kivuliaat, mutta 29 pv kierto muuttunut 24 päivään. Johtuuko iästä, 36 v?

Vierailija
29/29 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks puutarhatäti joskus vinkkas, että PUNA-APILAN kukista tehty tee auttaa menkkakipuihin. Mä sit keräsin ja kuivattelin niitä ja ne tosiaan autto. Kannattaa aloittaa juominen muutama päivä ennen kuviteltua menkkojen alkamista ja sit juoda sitä vaikka koko menkkojen ajan. Mulla alkoi menkkakivut vasta reilusti yli parikymppisenä yli 10 vuotta sen jälkeen kun mun menkat ekan kerran alko. Saatto johtua siitä kun lopetin pillereiden syönnin. Nyt talvella on tosin aika vaikea keräillä sitä puna-apilaa, mutta sitä saa onneks tilattua ainaki iHerbistä. Sieltä mä oon ostany semmosen ison pakkauksen ja siitä riittää hyvin talven yli, jos ei oo kuivaillu tarpeeks.

http://www.iherb.com/Frontier-Natural-Products-Whole-Red-Clover-Blossom…

Magnesiumista on myös apua kaikkiin kramppeihin.

http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-High-Absorption-Magnesium-100-mg-120…

Noi kaks tuotetta mahtuu viel sopivasti samaan pakettiin ja hintaa niille postikuluineen päivineen tulee yhteensä 22€ ja siitä teestä riittää tosiaan pitkäks aikaa.

Koodilla MAB036 ja kirjoittamalla sen referal code kohtaa, saa tilauksen loppusummasta 5 dollari alennusta. Tuotteet ovat perillä n. viikon päästä tilauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä