Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukautiset ja seksi

Vierailija
24.01.2010 |

Tykkääkö miehet paneskella kuukautisten aikana? Miksi/miksi ei? Itse olisin valmis. Nykyinen poikaystäväni haluaa aina että otan suihin jos on menkat. En tiedä luuleeko hän etten minä halua vai kammoksuuko hän? Juttumme vasta niin tuore etten ole viitsinyt kysyä. Mitä kokemuksia muilla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kuukautisten aikaan seksi yhtään. Ällöttää se sotku, mulla menkat on superrunsaat, ja verihän ei kunnolla lähde mistään kankaisesta irti. Toiseksi mulla on hirveät kivut koko ajan, ja kun hengittäminenkin tekee kipeää, ei nappaa ajatuskaan seksistä.

Miestä taas ei menkat hätkäytä yhtään, ihan yhtälailla silloin haluaa seksiä ja vaikka vetoankin siihen, että on menkat, hän vain sanoo, että "mitäs sitte?"

Vierailija
22/30 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin pitäisi just auttaa kuukautiskipuihin! Itse ainakin tykkään... Takaapäin ei oo sotkuista puuhaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua tkaapäin ja verivana valuu pitkin reittä, yäk. Mun mies ei tykkää harrastaa seksiä kuukautisten aikana ja ei se muakaan kiinnosta, kun kivut kovat.

seksin pitäisi just auttaa kuukautiskipuihin! Itse ainakin tykkään... Takaapäin ei oo sotkuista puuhaa!

Vierailija
24/30 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoonsa kuukautisten aikana. Jotkut nukkuvat sohvalla sen ajan, että vaimo on taas puhdas. Ainakin Raamattu kieltää kuukautisten aikana seksin: ne,jotka semmoista harrastavat pitäisi karkoittaa maasta. 3.Mooseksenkirjan 20. luvun jae 18.

Tykkääkö miehet paneskella kuukautisten aikana? Miksi/miksi ei?

Vierailija
25/30 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rupesin miettimään, et miksi ei voitais sitten tehä mitään, kun mulla aina halut suuret just kuukautisten aikaan, mistä lie johtuu se, ja sit ku miestä tosiaan ei yhtään haittaa. Lisäks mulla nyk. kierukka, ni vuoto vähäistä. Nykyisin sitten harrastellaan kuukautisten aikaan suihkuseksiä useimmiten, mutta myös ihan sängyssä.

Vierailija
26/30 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten myös siihen että kuukautiset loppuu aiemmin. Jos olen harrastanut kuukautisten aikana kesto n.3pvä jos en kesto 5-6pvä. Onko muilla samoja kokemuksia?

Vierailija
27/30 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoonsa kuukautisten aikana. Jotkut nukkuvat sohvalla sen ajan, että vaimo on taas puhdas. Ainakin Raamattu kieltää kuukautisten aikana seksin: ne,jotka semmoista harrastavat pitäisi karkoittaa maasta. 3.Mooseksenkirjan 20. luvun jae 18.

Tykkääkö miehet paneskella kuukautisten aikana? Miksi/miksi ei?

Kyllä minä olen seksiä harrastanut sekä kristittyjen että musliminaisten kanssa heidän kuukautistensa aikana. Ei ne "pyhät kirjat" nyt ihmisiä aina rajoita hellanlettas. Halut ne on hiirelläkin ja tuskin ihminen sen "parempi" on, jos jonkun uskonnon neuvoja noudattelee. Juu, saa minut maasta karkoittaa, tosin olen kyllä jo Suomesta jo ajat sitten lähtenyt - eikä kaduta sekunttiakaan.

Vierailija
28/30 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotaa niin pirun vähän kuukautisten aikana, että eroa normaaliin ei edes kunnolla huomaa. Menkatkin kestää vain 2-3 päivää, joten ei meillä seksielämä ole mihinkään vuotoviikkoihin sidottu. Vaimokekin on tosi kuumana kuukautisten aikana ja ihan vaatii seksiä. Tosin en itse kyllä ole suuseksiä kuukautisten aikana antanut vaimokkeen pyynnöstä. En nyt tajua, miten se verenvuoto sen enempää "yök" on kuin vaikka pyllyyn paneminen (hyi sieltähän se kakka tulee:) tai toisen nesteiden nuoleminen muutenkaan, kuten vaikkapa suudellessa.

Vierailija
29/30 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa ihan alusta alkaen harrastettu seksiä menkkojenki aikaan(12-vuotta jo)

Laitetaan varuilta vaan vaikka joku pyyhe alle niin ei mee paikat likasiks jos sieltä sitä verta sattuis paljon tulemaan. Suihkussahan ei tosiaan tarvii varoo ollenkaan :)

Itse oon huomannu se (viitaten tonne aikasempaan viestii menkkojen lyhyydestä) että jo mulla on menkat loppunu oletetaan eilen illalla niin tänä iltana jos tehtäis miehen kaa kivaa niin sieltä yleensä tulee vähän verta kun paperiin pyyhkii. Kai se muna sitä kohdunnapukkaa sillain painaa et sieltä tulee herkemmin ulos mitä on pitänykki.

Vierailija
30/30 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin. Ennestäänkin runsaat ja pitkät menkat kestää vielä pari ylimääräistä päivää, jos sattuu erehtymään petipuuhiin siinä menkkojen loppupuolella. Tosin mulla on aina seksin jälkeen tiputteluvuotoa (siis verta) noin vuorokauden tai kaksi, riippumatta siitä onko menkkoja vai ei. Edelliset menkat on olleet lokakuussa 2004, sen jälkeen oon ollut raskaana, imettänyt tai menkat on pois hormonikierukan vuoksi, mutta noita tiputteluvuotoja tulee jokaisen yhdynnän jälkeen. Tiiä sitten mistä johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi