Ajoin pimpan...
posliiniksi muutama kuukausi sitten. Alussa oli kiihottavan paljas ja sileä, mutta nyt....nyt iho punottaa ja tullut melkoisesti näppylöitä. Käväisin näyttämässä sitä lekurille.Hän sanoi jo kertomukseni perusteella, että kyseessä on jonkinlainen allergia, joka johtuu esim. pikkuhousunsuojista. Mahtaako teillä muilla olla mitään vastaavaa ?? Mitä tilalle, vai pitääkö vaan kasvattaa karvat takaisin ??
Kommentit (12)
kylmävaha liuskoja tms. jolla vois nyppästä juurineen pois? kaikissa vaan sanotaan että bikinirajoille muttei intiimialueille? tietääkö joku? siten vois välttää näpyt!
Vaimo ajelee philipsin ladyshavella, eli akkukoneella ja näppyjä ei tule. Höylällä karvatupet tulehtuvat varmasti. Koneella saa nykyään yhtä hyvää jälkeä kun höylällä, tuleehan se sänki joka tapauksessa päivässä, vaikka kuinka lyhyeksi ajelee.
..sen alueen olen ajellut, eli ei ne näpyt siitä ajotavasta johtuneet. Näppyjen syynä on jokin siteissä oleva kemikaali ???
ja inhottava sellainen on. Osta apteekista tuubi sinkkipastaa (sitä paksua mönjää, ei voidetta!) ja pane reilusti ajellulle iholle aamuin illoin pari-kolme päivää ajon jälkeen. Tai tarpeen vaatiessa useamminkin. Kerro, tepsiikö - minulla auttoi.
Tulee sellainen iso näppylä, ja kun sen puristaa pois, sisällä on pitkä karva pienellä sykkyrällä. Näistä jää inhottava, punainen jälki tosi pitkäksi aikaa. Milläs nää saa pois? Tekee alueen tosi rumaksi.
Kuivaharjaan alueen joka aamu, ei auta.
ei tuu näppyjä
käyttää koko alapäähän ettei pelkkään bikinirajaan?
..sen alueen olen ajellut, eli ei ne näpyt siitä ajotavasta johtuneet. Näppyjen syynä on jokin siteissä oleva kemikaali ???
johdu siteessä olevasta kemikaalista!!! Jos on just sheivannu ja pikkarit jalassa ja hieman hikoillut niin pikkarit hiertää sheivatut kohdat näpyille!
Höylä rikkoo ihon karvatuppien kohdalta, ei sitä aina huomaa. Iholla on aina bakteereja, jotka sitten tulehduttavat kohdan. Ladyshavella näin ei käy.
..jatkaa, vaikka hiukan nolottaa. Minun kohdalla se kun ei päättynyt niihin näppyihin, vaan sen lisäksi tuli vähän muutakin.....miehen huuliin tuli rakkuloita, ihan kuin herpestä, mutta ei se sitä kuitenkaan onneksi ollut. Ja se johtui kyllä näissä siteissä olleista kemikaaleista....
Iho tottui, mutta silloin alussa oireili näppyjen kera useita kuukausia. Laitoin sinkkivoidetta ja se auttoi.
Ajelen pimpanalueen kokonaan posliiniksi ainakin kahdesti viikossa. Ei näppyjä tms-oireita.
aina ajon jälkeen parin päivän päästä täynnä näppylöitä. Punoitusta ei oo,mut kutiaa ihan hirveesti. sain kaverilta vinkin että ajon jälkeen puhdistaa ihoa pari päivää antiseptisella puhdistusaineella. tein niin ja näppyjä ei tullut!