Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää onko toinen kiinnostunut?

Vierailija
24.01.2010 |

En ikinä uskoisi että tekisin tällaisen aloituksen.

15 vuoden avioliitto takana, nyt erottu.

Huomasin hakiessani lastani hoidosta että yksi hoitajista, hoitajia on 4 ryhmässä, hakeutui aina seuraani ja halusi kertoa päivän tapahtumat ja kuulumiset.

Yhtenä päivänä puhuttiin eräästä lasta koskevasta asiasta ja kehuin ihan tarkoituksella hoitajaa ja hän hymyili ja punastui/hämmentyi tilanteesta.

Seuraavana päivänä tuli juttelemaan taas ja keskustelimme pitkän tovin. Sen aikana sain tietää että hän ei ole naimisissa eikä ole lapsia.Itse en kysellyt mitään, kommentoin vaan.

Viime kerralla kun hain lasta olikin paikalla toinen hoitaja. Ilman mitään syytä tämä toinen hoitaja tuli paikalle suoraan luokseni ja kävi selvittämään päivän tapahtumia vaikka ne oli jo minulle kerrottu.

Tätä on jatkunut jo pidemmän aikaa.

Nyt sinkkuna hän on alkanut kiinnostaa minua, varsinkin keskusteluhetkiemme jälkeen. Vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja ulkonäössä ei ole mitään valittamista ;)

Onko tämä mielikuvitukseni tuotetta vai voisiko hänen kiinnostuksensa olla totta???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki ensin kannattaa poissulkea pelkän ystävällisyyden kaunis ele mutta uskon että olisi kiinnostunut ainakin tutustumaan...

anna mennä vain, sittenhän tiedät.... kannattaa kuitenkin kuulostella ensin missä mennään koska hän on lapsesi hoitaja ja mieti kaikki puolet loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi