Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minussa jotakin vikaa, kun mies ei harrastanut seksiä kanssani ?

Vierailija
24.01.2010 |

Ollaan tunnettu parisen viikkoa ja tutustuttiin siis baarissa ja mentiin meille ja harrastettiin seksiä. No eilen oltiin baarissa ja tultiin sitten taas meille, mutta mitään ei tapahtunutkaan: ei siis aamullakaan. Mies ei koskenutkaan selkää alemmaksi. Mä kyllä eleistäni tein selväksi, että haluan seksiä. Suudeltiin kyllä, mutta sekin lähinnä mun aloitteesta. En mä kehdannut siltä mieheltäkään kysyä asiaa vai pitäskö mun laittaa sille joku viesti asiasta ja kysyä ?

Kuitenkin lähtiessään kysyi, että koskas taas nähdään. Molemmat ollaan sinkkuja ja tämä mies on mua vähän nuorempi. Mä en oikeasti ymmärrä.

Eikö se pidäkään mua enää viehättävänä ?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt, mies varmaan suunnitteli vähän toisenlaista iltaa..



Miettikääpä, jos mies täällä joku nainen kirjoittaisi epäonnistuneista treffeistä, mies olisi tehnyt samalla tavalla eli juonut kauheat kännit ja sammunut..aamulla olisi sitten vongannut seksiä..Kyllä tuo mies tuomittaisiin heti.



Jos et Ap heti ymmärrä, että vikaa sinussa taisi tosiaankin olla, niin omapa on mokasi. Onko se niin vaikea ymmärtää, että mies voi olla aika järkyttynyt, että nainen vetää lärvit ja sammuu, varsinkin kun on treffeistä kyse? Mies oli herrasmies, ettei lähtenyt heti paikalta.

Vierailija
22/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ei, niin miehellä on jo uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ei, niin miehellä on jo uusi.

ap

Vierailija
24/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehellä joku toinen, kaksi kertaa olette nähneet..



No ei ukko varmaan tykännyt tuosta kysymyksestä? Veikkaan vahvasti, ettei tuosta mitään tule ja olet itse tuon mokannut. En sinuna ottaisi mieheen mitään yhteyttä nyt. tai jos ottaisin, niin pyytäisin anteeksi liikaa juomista. eikö sinua ap edes nolottanut?

Vierailija
25/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehellä joku toinen, kaksi kertaa olette nähneet..

No ei ukko varmaan tykännyt tuosta kysymyksestä? Veikkaan vahvasti, ettei tuosta mitään tule ja olet itse tuon mokannut. En sinuna ottaisi mieheen mitään yhteyttä nyt. tai jos ottaisin, niin pyytäisin anteeksi liikaa juomista. eikö sinua ap edes nolottanut?

ja oikea sanamuoto miten asiaa kysyin häneltä oli, että " onko sillä joku muu mielessä " . Mun mielestä oli ihan ok kysyä asiaa vai väitätkö tosissaan ettei sua ois jääny t asia vaivaamaan jos sut torjutaan noin. Ja joo mä myös sanoin sille, että ottaa sitten itse yhteyksiä , kun ja jos hänestä siltä tuntuu. Mä en todellakaan tajunnut että olisin ollut tungetteleva, törkeä tms. Jos 2 ihmistä kerran pitää toisistaan niin eikö seksi ole silloin ihan luonnollinen seuraava askel. Ja ollaan nähty muuten yhteensä 4 kertaa eli ollaan käyty myös elokuvissa ja kahvilla ja sitten se eka tapaaminen ja nyt sitten tämä.

Ap

Vierailija
26/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa on se paha kun haisee oma ja miehen hengitys.. en edes omaa miestäni voisi suudella krapulassa ollessa ja oma suu maistuu niin paskalle että herättyä täytyy lähteä ihan suihkuun ja pestä niin hampaat ku naamakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa on se paha kun haisee oma ja miehen hengitys.. en edes omaa miestäni voisi suudella krapulassa ollessa ja oma suu maistuu niin paskalle että herättyä täytyy lähteä ihan suihkuun ja pestä niin hampaat ku naamakin

Mä pesin hampaat ja käytin suuvettäkin ennekuin aloin hönkiä mieheen päin.

Ap

Vierailija
28/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ihmeessä täytyy vetää lärvit? Humalaiset ihmiset on aika kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan hengityksestä, keuhkoista/verenkierrosta siis. Ei se pesemällä lähde.

Vierailija
30/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luultavasti uskaltanut ryhtyä mihinkään missä pieru saattaisi irrota herkästi. Piereskely toisen lähellä on intiimimpää kuin seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vielä eka kerralla meni, mutta toisella kerralla tajusi, että se on sun tyyli. "Pitää hauskaa eikä laskea juomia". Jos hän hakee kumppania tositarkoituksella, niin onhan se este, jos haluaa sopivasti juovan kumppanin. Alussa sillä on isompi merkitys, kun ei ole vielä tunnesidettä, vain kiinnostus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän