Onko minussa jotakin vikaa, kun mies ei harrastanut seksiä kanssani ?
Ollaan tunnettu parisen viikkoa ja tutustuttiin siis baarissa ja mentiin meille ja harrastettiin seksiä. No eilen oltiin baarissa ja tultiin sitten taas meille, mutta mitään ei tapahtunutkaan: ei siis aamullakaan. Mies ei koskenutkaan selkää alemmaksi. Mä kyllä eleistäni tein selväksi, että haluan seksiä. Suudeltiin kyllä, mutta sekin lähinnä mun aloitteesta. En mä kehdannut siltä mieheltäkään kysyä asiaa vai pitäskö mun laittaa sille joku viesti asiasta ja kysyä ?
Kuitenkin lähtiessään kysyi, että koskas taas nähdään. Molemmat ollaan sinkkuja ja tämä mies on mua vähän nuorempi. Mä en oikeasti ymmärrä.
Eikö se pidäkään mua enää viehättävänä ?
Kommentit (31)
ja nyt ei, niin miehellä on jo uusi.
ja nyt ei, niin miehellä on jo uusi.
ap
onko miehellä joku toinen, kaksi kertaa olette nähneet..
No ei ukko varmaan tykännyt tuosta kysymyksestä? Veikkaan vahvasti, ettei tuosta mitään tule ja olet itse tuon mokannut. En sinuna ottaisi mieheen mitään yhteyttä nyt. tai jos ottaisin, niin pyytäisin anteeksi liikaa juomista. eikö sinua ap edes nolottanut?
onko miehellä joku toinen, kaksi kertaa olette nähneet..
No ei ukko varmaan tykännyt tuosta kysymyksestä? Veikkaan vahvasti, ettei tuosta mitään tule ja olet itse tuon mokannut. En sinuna ottaisi mieheen mitään yhteyttä nyt. tai jos ottaisin, niin pyytäisin anteeksi liikaa juomista. eikö sinua ap edes nolottanut?
ja oikea sanamuoto miten asiaa kysyin häneltä oli, että " onko sillä joku muu mielessä " . Mun mielestä oli ihan ok kysyä asiaa vai väitätkö tosissaan ettei sua ois jääny t asia vaivaamaan jos sut torjutaan noin. Ja joo mä myös sanoin sille, että ottaa sitten itse yhteyksiä , kun ja jos hänestä siltä tuntuu. Mä en todellakaan tajunnut että olisin ollut tungetteleva, törkeä tms. Jos 2 ihmistä kerran pitää toisistaan niin eikö seksi ole silloin ihan luonnollinen seuraava askel. Ja ollaan nähty muuten yhteensä 4 kertaa eli ollaan käyty myös elokuvissa ja kahvilla ja sitten se eka tapaaminen ja nyt sitten tämä.
Ap
Krapulassa on se paha kun haisee oma ja miehen hengitys.. en edes omaa miestäni voisi suudella krapulassa ollessa ja oma suu maistuu niin paskalle että herättyä täytyy lähteä ihan suihkuun ja pestä niin hampaat ku naamakin
Krapulassa on se paha kun haisee oma ja miehen hengitys.. en edes omaa miestäni voisi suudella krapulassa ollessa ja oma suu maistuu niin paskalle että herättyä täytyy lähteä ihan suihkuun ja pestä niin hampaat ku naamakin
Mä pesin hampaat ja käytin suuvettäkin ennekuin aloin hönkiä mieheen päin.
Ap
Ja miksi ihmeessä täytyy vetää lärvit? Humalaiset ihmiset on aika kamalia.
tulee ihan hengityksestä, keuhkoista/verenkierrosta siis. Ei se pesemällä lähde.
ei luultavasti uskaltanut ryhtyä mihinkään missä pieru saattaisi irrota herkästi. Piereskely toisen lähellä on intiimimpää kuin seksi.
Ehkä se vielä eka kerralla meni, mutta toisella kerralla tajusi, että se on sun tyyli. "Pitää hauskaa eikä laskea juomia". Jos hän hakee kumppania tositarkoituksella, niin onhan se este, jos haluaa sopivasti juovan kumppanin. Alussa sillä on isompi merkitys, kun ei ole vielä tunnesidettä, vain kiinnostus.
Mieti nyt, mies varmaan suunnitteli vähän toisenlaista iltaa..
Miettikääpä, jos mies täällä joku nainen kirjoittaisi epäonnistuneista treffeistä, mies olisi tehnyt samalla tavalla eli juonut kauheat kännit ja sammunut..aamulla olisi sitten vongannut seksiä..Kyllä tuo mies tuomittaisiin heti.
Jos et Ap heti ymmärrä, että vikaa sinussa taisi tosiaankin olla, niin omapa on mokasi. Onko se niin vaikea ymmärtää, että mies voi olla aika järkyttynyt, että nainen vetää lärvit ja sammuu, varsinkin kun on treffeistä kyse? Mies oli herrasmies, ettei lähtenyt heti paikalta.