Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minussa jotakin vikaa, kun mies ei harrastanut seksiä kanssani ?

Vierailija
24.01.2010 |

Ollaan tunnettu parisen viikkoa ja tutustuttiin siis baarissa ja mentiin meille ja harrastettiin seksiä. No eilen oltiin baarissa ja tultiin sitten taas meille, mutta mitään ei tapahtunutkaan: ei siis aamullakaan. Mies ei koskenutkaan selkää alemmaksi. Mä kyllä eleistäni tein selväksi, että haluan seksiä. Suudeltiin kyllä, mutta sekin lähinnä mun aloitteesta. En mä kehdannut siltä mieheltäkään kysyä asiaa vai pitäskö mun laittaa sille joku viesti asiasta ja kysyä ?

Kuitenkin lähtiessään kysyi, että koskas taas nähdään. Molemmat ollaan sinkkuja ja tämä mies on mua vähän nuorempi. Mä en oikeasti ymmärrä.

Eikö se pidäkään mua enää viehättävänä ?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies rakastunut? Jännittikö? Eikö ollut tarpeeksi humalassa uskaltaakseen?



Eli noin äkkiseltään mun miehen (ja munkin) mielestä mies on kiinnostunut ja vaan arka ehkä. Miehellä voi myös olla suorituspaineita ja tiedetään parikin miestä, jotka ei meinaa onnistua uuden naisen kanssa, jos on tunteet pelissä ja jännittää liikaa. Helppoa vieraan kanssa ja humalassa, mutta selvinpäin tai melkein selvinpäin iskee paniikki ja pelko potenssin katoamisesta.

Vierailija
2/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies rakastunut? Jännittikö? Eikö ollut tarpeeksi humalassa uskaltaakseen?

Eli noin äkkiseltään mun miehen (ja munkin) mielestä mies on kiinnostunut ja vaan arka ehkä. Miehellä voi myös olla suorituspaineita ja tiedetään parikin miestä, jotka ei meinaa onnistua uuden naisen kanssa, jos on tunteet pelissä ja jännittää liikaa. Helppoa vieraan kanssa ja humalassa, mutta selvinpäin tai melkein selvinpäin iskee paniikki ja pelko potenssin katoamisesta.

Mä olin kamalassa kännissä eilen ja taisin sammua melkein samantein, kun sänkyyn pääsin: hänestä en tiedä. Aamulla mies oli mun mielestä jotenkin outo siis juuri tuo, että tuntui ettei halunnut olla lähelläni. Ei se mua nyt poiskaan tyrkännyt, kun olin hänessä kiinni, mutta mulle tuli ihan hölmö olo itselle. Kai sitä sitten jännitti tms. Mun on pakko ottaa asia kyllä esille sen kanssa: sen verran vaivaa nyt.

Ap

Vierailija
4/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan siinä riskinsä joutua syytetyn penkille jos niikseen on. mikäli huonosti käy.

Vierailija
5/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli vaan väsynyt ja pitää musta kyllä, mutta ei halua edetä näin nopeasti. Kylläpä mä tunnenkin itseni tyhmäksi ja jätän sen kyllä ihan rauhaan : katotaan ottaako enää yhteyttä.



Ap

Vierailija
6/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän odotti iltaa sinun kanssasi, ja sinä sitten vetäsit pääsi täyteen. Kuten varmaan tiedät ihminen ei ole viehättävimmillään kännissä. Tuo puolesi rupesi luultavasti vähän tökkimään miestä. Ensi kerralla älä juo ollenkaan tai juuri mitään. Silloin voitte tutustua ja näette molemmat missä mennään. Vai jännittikö sinua niin , että vetäsit hieman liikaa viinaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän odotti iltaa sinun kanssasi, ja sinä sitten vetäsit pääsi täyteen. Kuten varmaan tiedät ihminen ei ole viehättävimmillään kännissä. Tuo puolesi rupesi luultavasti vähän tökkimään miestä. Ensi kerralla älä juo ollenkaan tai juuri mitään. Silloin voitte tutustua ja näette molemmat missä mennään. Vai jännittikö sinua niin , että vetäsit hieman liikaa viinaa?


Mä menin ulos pitämään hauskaa enkä laskemaan juomisiani

ja mä olen aina yhtä humalassa ja mitään ensikertaa tuskin tulee tuon miehen kanssa ainakaan , koska sen verran ottaa lujille tuo torjutuksi tuleminen.

Ap

Vierailija
8/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku räkälä vai ihan kunnon ravintola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä alkoi mietityttämään (ja jopa ärsyttämään) känninen nainen, joka lähentelee sitten vielä aamulla krapulassa.



t: 2

Vierailija
10/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kamala turn-off. Mieti itseäsi, ap. Makaisitko miehen kanssa joka on kamalassa kännissä?

Naiminen on huvi eikä mikään velvollisuus tai hyväksymisen merkki, että jos naidaan niin sitten ollaan kiinnostuneita, muuten ei. Kyllä ihminen on vähän monimutkaisempi kapistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä syy..

Vierailija
12/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies rakastunut? Jännittikö? Eikö ollut tarpeeksi humalassa uskaltaakseen?

Eli noin äkkiseltään mun miehen (ja munkin) mielestä mies on kiinnostunut ja vaan arka ehkä. Miehellä voi myös olla suorituspaineita ja tiedetään parikin miestä, jotka ei meinaa onnistua uuden naisen kanssa, jos on tunteet pelissä ja jännittää liikaa. Helppoa vieraan kanssa ja humalassa, mutta selvinpäin tai melkein selvinpäin iskee paniikki ja pelko potenssin katoamisesta.

Mä olin kamalassa kännissä eilen ja taisin sammua melkein samantein, kun sänkyyn pääsin: hänestä en tiedä. Aamulla mies oli mun mielestä jotenkin outo siis juuri tuo, että tuntui ettei halunnut olla lähelläni. Ei se mua nyt poiskaan tyrkännyt, kun olin hänessä kiinni, mutta mulle tuli ihan hölmö olo itselle. Kai sitä sitten jännitti tms. Mun on pakko ottaa asia kyllä esille sen kanssa: sen verran vaivaa nyt.

Ap

Jos oot ollut taju pois niin tiedä vaikka hemmo ois vetäissyt varvit siinä omaksi ilokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sinä/mies oli liian kännissä, jotta olisi asiasta tullut mitään

- miehellä on joku tauti, hiiva tms ettei halua tartuttaa sitä

- eka kerran seksi meni alkuhuumassa ja tutustumisen takia, mutta oli pettymys.

- aamun outous on voinut olla siinä, että kännissä näytät kauniimmalta ja nyt sitten ei haluttanut kun näki selvin päin

Vierailija
14/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei olis musta niin kuuma tilanne kun eilennä sammunu, krapulainen muija vonkaamassa seksiä. NOT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuus on.

hyvinkin olla että "ei pilki" vaikka miten kerjäisi.. t. kohta kaksi vuotta ilman ollut

Vierailija
16/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on jo uus kiikarissa, sen takia ei halunnut sinua.



jos mies kato haluaa naista, sehän tekee kaikkensa jotta känninenkin nainen saa tyydytyksen ees jollain tavoin.



näin se vaan tytöt on.

Vierailija
17/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kyllä suuteli mua, mutta homma ei edennyt mihinkään. Käytiin syömässä ja mentiin miehen sohvalle, istuttiin ja pidettiin kädestä kiinni. Kyllästyin, kun en päässyt iholle:-) Mies oli aivan ihmeissään, kun en enää halunnut tavata. Ehkä halusi edetä hitaasti... no, oli muutenkin aika tylsä juristi:-)

Vierailija
18/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aivan kaatokännissä, mies oli autolla ja joi limua. Päädyttiin miehen lukaaliin juomaan punaviiniä ja lopulta sänkyyn. Nyt mutkien kautta aviossa jo 5v. Ja edelleen juon reippaasti, enkä ole epähaluttava:-)

Vierailija
19/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aivan kaatokännissä, mies oli autolla ja joi limua. Päädyttiin miehen lukaaliin juomaan punaviiniä ja lopulta sänkyyn. Nyt mutkien kautta aviossa jo 5v. Ja edelleen juon reippaasti, enkä ole epähaluttava:-)

Ap

Vierailija
20/31 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen mamma maan päällä. Inhoaa kännisiä eukkoja yli kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi