Onko minussa jotakin vikaa, kun mies ei harrastanut seksiä kanssani ?
Ollaan tunnettu parisen viikkoa ja tutustuttiin siis baarissa ja mentiin meille ja harrastettiin seksiä. No eilen oltiin baarissa ja tultiin sitten taas meille, mutta mitään ei tapahtunutkaan: ei siis aamullakaan. Mies ei koskenutkaan selkää alemmaksi. Mä kyllä eleistäni tein selväksi, että haluan seksiä. Suudeltiin kyllä, mutta sekin lähinnä mun aloitteesta. En mä kehdannut siltä mieheltäkään kysyä asiaa vai pitäskö mun laittaa sille joku viesti asiasta ja kysyä ?
Kuitenkin lähtiessään kysyi, että koskas taas nähdään. Molemmat ollaan sinkkuja ja tämä mies on mua vähän nuorempi. Mä en oikeasti ymmärrä.
Eikö se pidäkään mua enää viehättävänä ?
Kommentit (31)
Onko se mies rakastunut? Jännittikö? Eikö ollut tarpeeksi humalassa uskaltaakseen?
Eli noin äkkiseltään mun miehen (ja munkin) mielestä mies on kiinnostunut ja vaan arka ehkä. Miehellä voi myös olla suorituspaineita ja tiedetään parikin miestä, jotka ei meinaa onnistua uuden naisen kanssa, jos on tunteet pelissä ja jännittää liikaa. Helppoa vieraan kanssa ja humalassa, mutta selvinpäin tai melkein selvinpäin iskee paniikki ja pelko potenssin katoamisesta.
Mä olin kamalassa kännissä eilen ja taisin sammua melkein samantein, kun sänkyyn pääsin: hänestä en tiedä. Aamulla mies oli mun mielestä jotenkin outo siis juuri tuo, että tuntui ettei halunnut olla lähelläni. Ei se mua nyt poiskaan tyrkännyt, kun olin hänessä kiinni, mutta mulle tuli ihan hölmö olo itselle. Kai sitä sitten jännitti tms. Mun on pakko ottaa asia kyllä esille sen kanssa: sen verran vaivaa nyt.
Ap
niin onhan siinä riskinsä joutua syytetyn penkille jos niikseen on. mikäli huonosti käy.
se oli vaan väsynyt ja pitää musta kyllä, mutta ei halua edetä näin nopeasti. Kylläpä mä tunnenkin itseni tyhmäksi ja jätän sen kyllä ihan rauhaan : katotaan ottaako enää yhteyttä.
Ap
Hän odotti iltaa sinun kanssasi, ja sinä sitten vetäsit pääsi täyteen. Kuten varmaan tiedät ihminen ei ole viehättävimmillään kännissä. Tuo puolesi rupesi luultavasti vähän tökkimään miestä. Ensi kerralla älä juo ollenkaan tai juuri mitään. Silloin voitte tutustua ja näette molemmat missä mennään. Vai jännittikö sinua niin , että vetäsit hieman liikaa viinaa?
Hän odotti iltaa sinun kanssasi, ja sinä sitten vetäsit pääsi täyteen. Kuten varmaan tiedät ihminen ei ole viehättävimmillään kännissä. Tuo puolesi rupesi luultavasti vähän tökkimään miestä. Ensi kerralla älä juo ollenkaan tai juuri mitään. Silloin voitte tutustua ja näette molemmat missä mennään. Vai jännittikö sinua niin , että vetäsit hieman liikaa viinaa?
Mä menin ulos pitämään hauskaa enkä laskemaan juomisiani
ja mä olen aina yhtä humalassa ja mitään ensikertaa tuskin tulee tuon miehen kanssa ainakaan , koska sen verran ottaa lujille tuo torjutuksi tuleminen.
Ap
Oliko joku räkälä vai ihan kunnon ravintola.
Miestä alkoi mietityttämään (ja jopa ärsyttämään) känninen nainen, joka lähentelee sitten vielä aamulla krapulassa.
t: 2
on kyllä kamala turn-off. Mieti itseäsi, ap. Makaisitko miehen kanssa joka on kamalassa kännissä?
Naiminen on huvi eikä mikään velvollisuus tai hyväksymisen merkki, että jos naidaan niin sitten ollaan kiinnostuneita, muuten ei. Kyllä ihminen on vähän monimutkaisempi kapistus.
Onko se mies rakastunut? Jännittikö? Eikö ollut tarpeeksi humalassa uskaltaakseen?
Eli noin äkkiseltään mun miehen (ja munkin) mielestä mies on kiinnostunut ja vaan arka ehkä. Miehellä voi myös olla suorituspaineita ja tiedetään parikin miestä, jotka ei meinaa onnistua uuden naisen kanssa, jos on tunteet pelissä ja jännittää liikaa. Helppoa vieraan kanssa ja humalassa, mutta selvinpäin tai melkein selvinpäin iskee paniikki ja pelko potenssin katoamisesta.
Mä olin kamalassa kännissä eilen ja taisin sammua melkein samantein, kun sänkyyn pääsin: hänestä en tiedä. Aamulla mies oli mun mielestä jotenkin outo siis juuri tuo, että tuntui ettei halunnut olla lähelläni. Ei se mua nyt poiskaan tyrkännyt, kun olin hänessä kiinni, mutta mulle tuli ihan hölmö olo itselle. Kai sitä sitten jännitti tms. Mun on pakko ottaa asia kyllä esille sen kanssa: sen verran vaivaa nyt.
Ap
Jos oot ollut taju pois niin tiedä vaikka hemmo ois vetäissyt varvit siinä omaksi ilokseen.
- sinä/mies oli liian kännissä, jotta olisi asiasta tullut mitään
- miehellä on joku tauti, hiiva tms ettei halua tartuttaa sitä
- eka kerran seksi meni alkuhuumassa ja tutustumisen takia, mutta oli pettymys.
- aamun outous on voinut olla siinä, että kännissä näytät kauniimmalta ja nyt sitten ei haluttanut kun näki selvin päin
Mikään ei olis musta niin kuuma tilanne kun eilennä sammunu, krapulainen muija vonkaamassa seksiä. NOT.
mahdollisuus on.
hyvinkin olla että "ei pilki" vaikka miten kerjäisi.. t. kohta kaksi vuotta ilman ollut
sillä on jo uus kiikarissa, sen takia ei halunnut sinua.
jos mies kato haluaa naista, sehän tekee kaikkensa jotta känninenkin nainen saa tyydytyksen ees jollain tavoin.
näin se vaan tytöt on.
joka kyllä suuteli mua, mutta homma ei edennyt mihinkään. Käytiin syömässä ja mentiin miehen sohvalle, istuttiin ja pidettiin kädestä kiinni. Kyllästyin, kun en päässyt iholle:-) Mies oli aivan ihmeissään, kun en enää halunnut tavata. Ehkä halusi edetä hitaasti... no, oli muutenkin aika tylsä juristi:-)
olin aivan kaatokännissä, mies oli autolla ja joi limua. Päädyttiin miehen lukaaliin juomaan punaviiniä ja lopulta sänkyyn. Nyt mutkien kautta aviossa jo 5v. Ja edelleen juon reippaasti, enkä ole epähaluttava:-)
olin aivan kaatokännissä, mies oli autolla ja joi limua. Päädyttiin miehen lukaaliin juomaan punaviiniä ja lopulta sänkyyn. Nyt mutkien kautta aviossa jo 5v. Ja edelleen juon reippaasti, enkä ole epähaluttava:-)
Ap
viimeinen mamma maan päällä. Inhoaa kännisiä eukkoja yli kaiken.
Onko se mies rakastunut? Jännittikö? Eikö ollut tarpeeksi humalassa uskaltaakseen?
Eli noin äkkiseltään mun miehen (ja munkin) mielestä mies on kiinnostunut ja vaan arka ehkä. Miehellä voi myös olla suorituspaineita ja tiedetään parikin miestä, jotka ei meinaa onnistua uuden naisen kanssa, jos on tunteet pelissä ja jännittää liikaa. Helppoa vieraan kanssa ja humalassa, mutta selvinpäin tai melkein selvinpäin iskee paniikki ja pelko potenssin katoamisesta.