Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen lääkkeellinen keskeytys,

Vierailija
24.01.2010 |

molempien päätös. Tänään vihaan miestäni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta vihasta ei voi päästä yli.

t. saman kokenut

Vierailija
2/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kokeneet paljon yhdessä, iloa ja surus, mutta koskaan en ole näin paljon miestäni vihannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjaa tekstiä. Olemme olleet yhdessä 9 vuotta, syvä luottamus ja rakkaus. Ensimmäinen abortti nyt siis takana, ja omat tunteet pysäyttävät ja pelottavat.

Vierailija
4/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin tuntuu, että yksin tämän fyysisen ja henkisen kivun kannoin/kannan. Ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu, ettei mies ymmärrä minua.

Vierailija
5/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin tuntuu, että yksin tämän fyysisen ja henkisen kivun kannoin/kannan. Ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu, ettei mies ymmärrä minua.

Ei ne miehet tajua, mutta kyllä siitä yli pääsee.

Ja omalla kohdalla toivon että parempi tuuri tällä kertaa.

t: rv 8+4

Vierailija
6/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt musta tuntuu, että se on vaan paskapää. Paskapää, joka ei ymmärrä minun henkistä kärsimystä. Se ihmettelee, miksi kärsin, jos itsekin keskeytyksen kannalla olin? Mutta kun kärsin ja henkinen tuska ja suru on valtava. Tekis mieli vaan huutaa miehelle.

Vierailija
7/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surusta ja pettymyksestä suunniltasi, väsynyt ja kipeä ja ehkä tunnet myös syyllisyyttä. Itke ja raivoa rauhassa, hae ammattiapua, jos muutaman viikon kuluttua sinusta tuntuu, ettet selviä yksin. Miehelläsi voi olla oma tapansa surra eikä hän oikeasti voikaan tietää, miltä sinusta tuntuu.

Voimia.

Vierailija
8/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nainen ja vastuussa kropastasi, myös siitä elämästä mikä sisälläsi kasvoi. Jos sinä olet halunnut raskauden keskeyttää, mitä mies sille olisi voinut tehdä? Sinähän sen päätät. Hän tuki sinua päätöksessäsi. Nytkö haluat että hän itkee sinun kanssa menetettyä lasta???

Ei hän voi ymmärtää sinun tekojasi. Sinä otit pillerit suuhusi/vaginaasi. Sinä olet vastuussa. Sinä teit päätöksen. Hän vain puolsi. Elä sen kanssa.

Käy asia nyt päässäsi läpi. Mennyttä ei voi muuttaa. Opi elämään itsesi kanssa. Ukkosi on ihan se sama ukko joka oli 2 kk:tta sitten!

Vierailija
9/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on vain suostunut miehen tahtoon, eikä ole uskaltanut kunnolla miettiä, mitä oikeasti itse haluaa.

Vierailija
10/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se sama mies on. Ja tiedän, että nämä tunteet on omituisia ja itsekkäitäkin, mutta tunnen niitä silti. Raskasta, ja kai sen sellaista kuuluukin olla.

Vierailija
11/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion myös lapsilleni puhua että tarvittaessa vaikka hoidan heidän lapsensa, mutta abortin aiheuttamaa tuskaa en heille halua.

Vierailija
12/12 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan ihan normaalia ja toivottavasti menee ohi. Kun meidän vauva syntyi kuolleena rv 34, vihasin sen jälkeen miestäni. Vaikkei se kuolema tietenkään ollut kummankaan syy. Vihasin koko maailmaa, paitsi elävää lastamme. Nuo vihantunteet on ihan normaaleja ja oletettavasti menevät aikanaan ohi. Älä nyt kuuntele noita jotka sanovat, että jätä se mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi