G: Mieheni on absolutisti, olenko ainoa absolutistin vaimo?
Kommentit (15)
Kohta viisi vuotta juomatta. Oli kuulema siinä vaiheessa juonut oman osuutensa, muut saa kuulema nyt hoitaa valtiolle verotuloja :)
vaan toipuva alkoholisti, joka tietää sairautensa luonteen, eikä siis ota lainkaan alkoholia =)
kun ei kaipaa alkoholia niin ei kaipaa. Miksi sitä olisi pakko juoda? JA todellakaan kummallakaan ei ole koskaan ollut mitään alko-ongelmaa, jonka takia olisi pitänyt luopua "nautinnosta". Kun ei maistu niin ei maistu.
Lapsesta asti absolutisti niin kuin minäkin. Olis kyllä kiva kun noita olis enemmän, olis ollu enemmän valinnan varaa. Nyt otin ekan jonka löysin, kun se oli mulle se tärkein kriteeri. vaan saishan tossa olla jotain muitakin hyviä puolia :(
Ollut aikoinaan harvinainen teekkari :)
kun ei kaipaa alkoholia niin ei kaipaa. Miksi sitä olisi pakko juoda? JA todellakaan kummallakaan ei ole koskaan ollut mitään alko-ongelmaa, jonka takia olisi pitänyt luopua "nautinnosta". Kun ei maistu niin ei maistu.
tällainen asenne. Mun puolesta ihminen saa juoda tai olla juomatta, mulla on absolutisti-ystäviä. Mutta miksi siitä pitää tehdä tällainen ylenkatse niitä kohtaan, jotka juovat?
toivoisin että mies ottaisi joskus vähän reilummin!
Juo korkeintaan 2-3/ilta ja saisi ottaa mielestäni muutaman enemmän että pääsisi "tunnelmaan" paremmin:))
yksin "tunnelmassa" vai...
toivottavasti miehesi ei rupea juomaan sun takia!
toivoisin että mies ottaisi joskus vähän reilummin! Juo korkeintaan 2-3/ilta ja saisi ottaa mielestäni muutaman enemmän että pääsisi "tunnelmaan" paremmin:))
Tunnelmaan mukaan, kun ollaan juhlimassa.
Kyllä propaganda alkaa pikkuhiljaa purra, saattaa ottaa muutaman shotinkin joskus!
yhtä kaljaa enempää ei voi enää ottaa haimatulehduksen sairastamisen jälkeen...
Tuttavapiirissäni sekä sukulaisissa absolutisteja riittää pilvin pimein.
Mun veli on absolutisti terveytensä takia.
Sopii meille oikein hyvin. Itse otan joskus viskin tai punaviiniä lasillisen. Mutta pitkiäkin pätkiä olen ilman alkoholia. Joskus kaipaan sitä anousuhumalan hurjaa fiilistä. Mutta muistan hyvinkin pian sitten sen kääntöpuolen, seuraavan päivän väsymyksen ja krapulan. :D
Olen itsekin mieluummin ilman.
Mieheni on nykyään todennut, ettei kauheasti koskaan edes kaipaa alkoholia. Ja hänelle se sentään maistui vähän turhankin hyvin minun mielestä. Ei hän oikeasti kauheasti alkoholia käyttänyt, mutta minä olen vähän tiukkis alkoholin suhteen. En pidä sellaisesta "koko ajan" tissuttelusta. Esim. lomilla ei tarvi koko ajan olla grillauskaljaa mukana, tai saunaoluet ei oo pakollisia, vaan joskus otettavia... Tästä kävimme vähän kädenvääntöä ennen nykyistä perussairautta, joka vaatii sellaiset lääkkeet, ettei alkoholi sovi kuvioon.
Ei lopettanut koska alkoholi ois ollut ongelma - päätti vaan ettei enää juo mitään. Mies on teekkari, joten ehkä se veti parikymppisenä niin paljon ettei enää maistu ;). Itse juon lähinnä silloin harvoin kun käyn kavereiden kanssa ulkona, kotona ei tullut alun perinkään juuri juotua, nyt vielä vähemmän. Absolutismi ei kauheasti vaikuta meidän elämään, koska alkoholia ennestäänkin kului erittäin vähän. Korkeintaan mulla on nyt aina kuski, jos haluan itse ottaa pari lasia viiniä jossain iltamenoissa... Mutta en kyllä tajua tota asennetta että absolutistilla varmasti on tai on ollut ongelma alkoholin kanssa. Jotkut ei vaan halua olla kännissä (ja olkoot mun puolesta kännissä ne jotka haluaa).
ollaan kummatkin suvuista, missä ei ole alkoholia viljelty niin ei ole opittu ottamaan. Ollaan kai kumpikin absolutisteja kun on toistakymmentä vuotta kun on mitään otettu. Ei vain kiinnosta.
Suvussa myös paljon absolutisteja.
Olisko tää vähän sellainen juttu, että minkä mallin saa kotoa niin sitä tulee itsellekin jatkettua. En ole asiaa koskaan sen kummemmin pohtinut. Mutta tuli vain mieleen kun aloin miettiä, että mun vanhemmat ei ota ja heidänkään sisarukset ei taida mun tietääkseni alkoholia käyttää. Serkuista ja heidän lapsistaan aika moni on absolutisti.
Taitaa kulkea suvuittain tämä taipumus.
Lähestulkoon, humalassa ollut viimeksi vuonna 2006 ja lonkeroa maistanut viimeksi... ei tietoo... ehkä viime kesänä... joten kyllä tuo aika absolutisti on.. Lopetti myös rupakanpolton 6 viikkoa sitten, ei edes purkkaa enää tarvitse! Hieno mies! =)