Työmatka n.2km.
Nyt on auto tiltannut pakkasten takia. Akku meni, rengas tyhjänä. Pitäisi aamulla kävellä työmatka, miten jaksan sit tehdä työn kun ruumiillista on? Aina olen autolla mennyt.
Kommentit (11)
ymmärtäisin, jos työmatkasi oli 10 km. Kuvittelisin ihmisten haluavan kävellä, jos työmatka on noin lyhyt. Ripeästi kävellen 15 min, eikä ehdi tulla edes kylmä. Herää epäilys, miten ruumiillista työ voi olla, jos tuo matka ahdistaa.
Ruumiillisen työpäivän jälkeenhän just kävely kotiin tekee hyvää, voit venytellä ja aukoa samalla jumiutuneita lihaksia ja rentoutua myös henkisesti.
Nyt on auto tiltannut pakkasten takia. Akku meni, rengas tyhjänä. Pitäisi aamulla kävellä työmatka, miten jaksan sit tehdä työn kun ruumiillista on? Aina olen autolla mennyt.
Miten ihmeessä edes jaksat silloin tehdä töitäsi kun auto on käytössä?
Mihin tämä maailma on menossa kaiken maailman valittajineen. Ei ihme että ihmiset pullistuu, kun eivät jaksa edes kahta kilsaa kävellä.
menisin pyörälla melkein aina lukuun ottamatta yli -10 asteen pakkasia.
2 kilometriähän on ihan älyttömän lyhyt työmatka! Ei kai kukaan OIKEASTI sellaista autolla mene?!
Itse pyöräilen kesät talvet 7km yhteen suuntaan töihin. -15 on mulla pakkasraja, 10 astetta ei ole vielä mitään. Jos olisi 2km matkaa, niin pyöräilisin muuten, mutta tosi kovilla pakkasilla kävelisin.
Meillä koululaisilla on matkaa noin 2,5km ja ihan ekaluokalta asti päivittäin kävelleet tuon matkan. Itsellä työmatka vajaa neljä kilsaa, pyöräillen tai kävellen kesät talvet kuljen. Ihan tottumiskysymys.
itse pyöräilen kesät-talvet 10 km työmatkan, teen ruumiillista työtä.
miun siippa mennee aina pyrällä ja tekee erittäin ruumiillista työtä ;)
Olen nyt hoitovapaan jälkeen kävellyt aina talvet töihin ja muuten mennyt pyörällä ja matkaa mulla on tarkalleen 2,4km.
Oli pyry tai 20 astetta pakkasta olen hissukseen kävellyt.
Ei ole tullut mieleenkään, että tuollaisen matkan menisin autolla tai bussilla.
Ei tulis mieleenkään kulkee tollasta matkaa autolla.
Mulla on auto, mut 4 km työmatkan kuljen aina kävellen tai pyörällä. Ei se ole kun reilun puolen tunnin reipas kävely. 2 km kävelee vartissa.
Mullakin on raskas työ ja lisäksi iltaisin vapaa-ajalla lenkkeilyä yms. liikunnallisia harrastuksia.