Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TOUKOTOIVEET vk 3***

12.01.2009 |

Ja uusi viikko alkakoon...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta positiivista ei nyt sitten omassa mielessä juuri tällä hetkellä oo. Menee niin hermo tuohon poikaan, kun ei sitä meinaa saada päikkäriaikaan pysymään sängyssään, että nukahtas. AAaaarrrrggghhhh....

Tiedän aivan satavarmasti, että sitä väsyttää, mutta sänkyyn kun vien niin rupeaa vain pelleilemään. Tänään tuli sitten jopa yläkertaan perässä, joten ei tällä kertaa auttanut sekään. Oon nyt eilen ja tänään koittanut oisko sadun luvusta apua, että rauhoittuis sänkyyn, mutta ei todellakaan.

Hitsi että tekis mieli pistää takasin pinnasänkyyn koko kaveri.

Mutta, eipä se tuota varsinaista ongelmaa kuitenkaan ratkaisisi, kun kohta joutuu takaisin pistämään tuonne tavalliseen sänkyyn. Siis voi rähmä...

Muuta kummempaa täällä nyt ei oikeastaan ole ehtinyt tapahtumaankaan. Masussa liikehditään eikä mitään kummempaa kremppaa taida nyt olla. Eilen viilsi masun sivusta jotenkin kummallisesti, mutta oletan sen olleen kannatin kipua.

Neuvolakin ois ensi viikolla taas ja pitänee kysellä tuota lääkäriä, että milloinkohan mahtaisin sinne päästä. En oo tässä raskaudessa käynyt vielä kertaakaan ja toinenkin kolmannes on kuitenkin jo hyvästi menossa, niin oishan se kiva tietää mitä tuonne alakertaan oikeasti kuuluu, vaikkei mulla mielestäni sen kummemmin ole supistellutkaan. Muistaakseni esikosta kävin toisella kolmanneksella joskus rv 25-28 tienoilla siinä toisella lääkärikäynnillä. Perusteli ettei tuolle ekalle tarvi mennä, kun kävin siinä varhaisultrassa. Mutta eipä ne siellä kyllä varsinaisesti tuota alapäätä sen kummemmin tutkaile. Katsotaan vain onko vauvan alku elollinen ja oikeassa paikassa. Joku muukin taisi olla vielä lääkärillä käymättä...

Juu.. taidan nyt lopetella tähän, että ehdin vielä lukasta pari muutakin juttua tässä netissä. Veikkaan ettei tuo poika kauaa nuku, kun tuo nukkumaan meno oli mitä oli. =(

-viivi ja toivo rv 21+3-

Jotain piti kommentoidakin kyllä, mutta kerkesi unohtumaan.. pää tyhjeni ihan totaalisesti. Noh.. toisella kertaa sitten.

22/31 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa tätä viikkoa kaikille! On niin upeeta, kun aurinko pilkistelee. Ainoo vaan, että totesin autoni olevan hyvin likainen... Auringonpaite sen paljasti.

Ihan tälleen alkuun... Onko kellään kokemusta: Pähkäilen tässä, että kuinka on, saako mun nelivuotias esikoinen olla päivähoidossa mun äippäloman aikana? Ja kuinka aikaisin mun pitää kaikesta esikon päivähoitoon liittyvästä (siis mammaloman ajalta) sopia?

Meillä on tuo tyttö ihan perus päiväkodissa ja mun mielestä päiväkodeissa on ollut sellaisia lapsia, joiden perheissä on vauvoja ja ainakin toinen vanhempi kotona, jollain vapaalla. Mutta nyt kun tossa kyselin asiaa ohimennen, mun tyttö ei sais olla hoidossa vaan mun pitäis pitää sekin kotona niin kauan kun olen itekkin. Ei siis mitään järkeä! Sehän kuolee tylsyyteen ja kuuntelemaan, kuinka en vauvanhoidolta ehdi olemaan hänen kanssaan. Niinpä siis kaipaisin kokemuksia ja muuta tietoa asiaan liittyen.

Muuten täällä kaikki ihan okei. Masussa Mölleröinen touhuaa omiaan ja tuntuu kasvavan. Mahakin kasvaa... Jotenkin olen itekseni kuvitellut, ettei mulla mitään mahaa vielä edes ole, mutta kyllä sen kasvun muut tuntuvat huomaavan..

Ens viikolla vasta on sitten neuvolakin, joten ei tässä paljoa ole toistaiseksi kerrottavaa.

Möllimasu rv 21+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllille tiedoksi, meillä nelivuotias poika, joka siiis jo toukokuussa 4,5v ja kyllä aion pitää paikan päiväkodissa. Sieltä tuli sellaista palautetta, että voisin esim. sopia 10 päivää kuussa hoitoa, siis 2-3pv viikossa hoitoa. Minusta ihan hyvä vaihtoehto, koska ensi syksynä alkais pikkueskarit myös. En ole vielä päiväkodin johtajaan ollu yhteydessä, on siis kaupungin pkoti, mutta uskoisin, että tuohon ratkaisuun meillä on oikeus. Äippäloma alkaa huhtikuun alussa, varmaan huhti-ja toukokuu pidetään paikka kokonaan ja kesäkuusta en vielä tiedä kuinka tehdään. Heinäkuu ollaan lomalla ja elokuusta alkaen se 10pv/kuussa.

Jahas, nyt poika haluaakin jo ruokaa. Kirjoittelen masu-uutiset myöhemmin.

t. Iippalainen 23+jotain

Vierailija
24/31 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääläl on mukavasti juttua tullu pitkin viikkoa, ahkeraan käyn lukemassa joko ois uutta viestiä tullu.

MARVIKILLE: muistin aikana, soitin liittoon siitä palkallisesta 1kk äippälomasta ja siellä asia meni eteenpäin niin että tarkisti vielä "ylemmältä"taholta että osasihan hän tulkita sen tes oikein. eli saan palkallisen äippäloman, edellyttäen että palaan sitten takas töihin, mutta ei aikarajaa kuten työnantajani sanoi et vanhempain vapaa loppuu ni sit heti töihin tai perii takas, eli saan lain mukaan olal hoitovapaalla siitä eteenpäin ja sitä maksua ei voi periä takaisin.

paljon selvi sillä soitolla taas uutta asiaa, sellasta missä suoraan sanottuna ois työnantaja ottanut omaan pussiin, eli kaikkea mitä ei ole maksanu ja ois jättäny maksamatta. mutta sovittiin et kun jään äippälomalle, vien liittoon tarksitettavaksi paperit kun on aika sekalaista ollu.

työ asiaa vielä,työnantaja nyt pyysi minulta raskaustodistuksen, mut enhän itekään vielä sitä saa kuin vasta kelan paperit kouraan,

eli mihin työnantaja raskaustodistuksen tarvii?

liikeistä: mulla parina päivänä nyt alkanut tää möhkäle liikkuu ja molottaa aika lailla. viime aamu yönä valvotti jo vähän kun en asentoa löytäny ja tunsin potkut, enhän niitä kauheasti vielä ole tuntenutkaan.

mahakin alkaa jo olla sen kokoinen et asiakkaat kahtoo mut eivät oo varma odotanko vai en. pieni nyppylä vasta, mut kilojahan mulla on lähteny niin ei niin huomaa, näyttää enemmän et oon laihtunu sen 8 kg ja maha keskivartalo pienenee viimesenä =)

väsymsytä ei ole olut, ja ajatellutkin et hemoglobiini on varmaan aika hyvä, ei ole mitattu ku ekalla neuvolakäynnillä, kun aikasemmat raskaudet on ollut jo 2o viiksota eteenpäin hemppa tosi alhaalla. muutenki jaksellu ihmeen hyvin mut nuo supistelut on mitkä hidastaa, ja se seisoma työ tekee pahaa.

joku ehdottikin tuivyötä, en nyt muista kuka, kokeilin edellisessä raskaudessa muuta se ei ollut hyvä kun kyykkii istuu penkillä tarkistaa mitä ihmeellisemmässä asennossa, oli vaan hidastamassa olotilaa ja ei pysyny paikalaan. tuossa työssä ei oikein mulle sopinu.

mietin hankkia ne tuplarattaat, matkasellaset toiseksi et kesällä pääsee rannalle kävellen kun isommat pyöräilee niin saa tuon pojan sit kesällä 1v10kk kyytiin kun on laiska kävelee. ja vauva samalla menisi, niin jos käytetyt laittas, kesällä varmaan paljon tulee käyttöä.

jollakin oli aika ilkee oloinen th, mulla on ihana ja loistava, ei syyttele ei pakota kuuntelee ja tykkää jutella asian laidastakin, sen luona on mukava käydä =)

pitäs taas alkaa mennä nukkumaan kohti ja huomenna töihin, on ihana työ ja ihana työkaveri ja ihanat asiakkaat mutta työnantaja tekee nyt olon hankalaksi kun kuuli et oon raskaana, ni oma työmotivaatio aleni kertaheitolla ja pahasti-

mut muutama hassu kk sit lomailee ja lepäilee ja nauttii erilaisesta arjesta

korasa ja raskauviikoja yli 20 (en muista mitä)

Vierailija
25/31 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei!

Poika on tänään koko päivän mummulassa, enkä osaa oikein olla yksistäni (tai no, kipeän miehen kanssa) kotona, ei oo mitään tekemistä... ;) Kävin pikaisesti ostoksilla aamupäivällä ja ihan valtavan kassillisen ostin vaatteita pojalle ja vauvalle. H&M:llä oli vauvavaatetta 2 €/kpl ja Lindexissäkin kaikki ale-vaatteet -70%, eli eipä jäänyt sielläkään vauvojen bodyille ja paidoille kuin pari euroa hintaa. :) Huoh, tuolle 1,5-vuotiaalle on niin vaikeaa löytää mitään kivaa, kun vauvapuolen vaatteet eivät enää oikein mahdu päälle (tai mahtuvat vielä kuukauden tai pari, eli uusia ei kannata ostaa) mutta en osaa pukea tuota pienokaista vielä mihinkään spiderman- ja pääkallovaatteisiin.. :(

Masussa on hurja möyrintä taas, ei taida vauva tykätä tästä eteenpäin nojaavasta asennostani ollenkaan. ;) Ihanaa kun oma olo on taas terveempi, paljon helpompaa on tämä elämä kaiken kaikkiaan! Toista lonkkaa kyllä särkee tosi kovasti, aamulla en meinannut sängystäkään päästä ylös.. Aah, tästä se kipuilu sitten alkaa. :) Ei maar, nyt on kyllä mentävä patistamaan mies ylös sohvalta, on ihan pakko käydä ruokakaupassa vielä ennen kuin poikanen palaa kotiin.

Miimi 24+4

(p.s. tämä onkin mulle ihan merkittävä päivä, kun kaveri sai lapsen muutama vuosi sitten juuri näillä viikoilla - nyt uskallan jo varovaisesti ajatella, että vaavilla olisi jo pienen pieni mahdollisuus selviytyä vaikka syntyisi nyt. Tietysti jokainen masussa vietetty päivä on tärkeä! <3)

Vierailija
26/31 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei oikeastaan mitään uutta auringon alla.. vatsa kasvaa kovasti ja aukas siellä möyrii kovasti: välillä näkee jo ihan paljaalla silmällä, miten vauhdikasta meno on :).

Käytiin eile 4D-ultrassa. Ultraajan mukaan pitäisi olla tyttö tulossa, näin veikkasi jo pekopolilla ultrannut lääkärikin.. Itse en kyllä olisi siitäkään kuvasta osannut sanoa yhtään mitään. Liitteenä toivottavasti huonolaatuinen kuvatus. Rasvaa ei ole ihon alla vielä nimeksikään, mutta vauva on musta ihan isänsä näköinen. Te joilla on enemmän kokemusta, miten hyvin/huonosti 4D on osannut "ennustaa" lapsen kasvonpiirteita esim syntyessään tai muuten vauva-aikana? Painoa oli arvion mukaan 598g, eli kahden viikon takaiseen rakenneultraan verrattuna ihan huimaa kasvua. Tällä hetkellä kasvutahti on hyvin keskivertoa, jos jatkuu tällaisenaan, olisi tulokas syntyessään reilu 3600g.

Lapsivakuutushakemus olisi tarkoitus laittaa myös menemään, käydä katselemassa vaunuja (taas kerran, miten ihmeessä se valinta voikaan olla niii-iin vaikea), siivota asunto jnejne..

C 23+
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=68906d24-e32a-11dd-a536-…!

Vierailija
27/31 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko kohta pulkassa, alaselkä jäynää niin että tiedä, miten päin olisi. Kävin eilen lenkillä ja puolimatkassa oli pakko kääntyä takaisin, kun joka askeleella vetää kipakasti lonkkaan, auts.

Kuka puhuikaan syömisestä? Mulle on tullut ihan mahdoton syömistarve, koko ajan pitäisi olla jotain naposteltavaa. Ihan kuin ruoka loppuisi kesken ja pitää ahtaa "varastoon" :) Täytyy koittaa muistaa syödä purkkaa, ettei ole hampaat pilalla raskauden päätteeksi. Se hammaslääkärin tuoli kun EI ole mun lempipaikka millään mittarilla :)

Marvikille lennosta; mulla pitkä lento meni sillä lailla hyvin, ettei sen aikana eikä jälkeen tullut supistuksia. Mä kävin lennon jälkeen muistaakseni jo seuraavana päivänä yksityisellä ultrassa; oli kiva tietää, että kaikki masussa on ok. Toisaalta olisin joka tapauksessa mennyt, koska olin siihen saakka käynyt vain ulkomailla raskausseurannassa ja halusin mahdollisimman pian käydä suomalaisella lääkärissä "tilannekatsauksessa".

Lennolla kyllä suoraan sanottuna vähän jännitti, kun mentiin jotain jäätikön reunaa pitkin, että jos NYT jotain sattuisi niin missähän sitä olisi lähin länsimaalainen sairaala :) Mutta kurjinta oli se, että istuinta ei saanut sopivaan asentoon ja nuo economy-luokan penkit ei ole normaalikokoisellekaan mitään suuren suuria. 11 tuntia huonossa asennossa ei ole kovin mukavaa...Juoda pitää paljon, pari desiä tunnissa, ja koita jaloitella, venytellä mahdollisimman paljon. Jos saat business-paikan niin siinä saa jalat paljon parempaan asentoon kun economyssa. Mulla oli pitkät tukisukat, tosi hyvät; kannattaa hankkia jostain Instrusta tms. kunnon lentosukat. Nyt mulla on sellaiset polveen ulottuvat tukisukat ja ne on ihan toista maata kuin mitkään markettien "lentosukat". Hyvä, että sulla on lepopäivä perillä (ja kotimaassa), kannattaa silti ottaa rennosti. Aikaero kuitenkin rasittaa ja perillä kannattaa katsoa tarkkaan, mitä syö. Käsidesiä mukaan ja oma "matka-apteekki". Shanghaista löytyy hyviä sairaaloita ja työnantajan matkavakuutus korvannee kaikki kustannukset, jos jotain sattuisi (kannattaa silti tsekata).

Tässä raskaudessa lensin aika alussa 11h lennon työmatkalle Eurooppaan ja kyllä mä silloinkin olin jotenkin ihan puhki reissusta. Tietysti oli sitä alkuraskauden väsymystä, mutta tosiaan n- 30 viikolla se väsymys alkaa tulla uudestaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

T: Maria

Vierailija
28/31 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas kova pakkanen oli tänään aamulla lähtiessä töihin ja aurinkokin näyttää paistavan täällä Helsingin puolella. Aika ihanaa, kun on nyt niin valoisan näköistä. Mulle nimittäin alkaa riittämään tää kaamosaika ja kesää odotankin kahta kauheemmin..miksköhän? Oliskohan myös jotakin tekemistä tällä vauvalla...

Ei mulla oikeastaan mitään ihmeempiä olut, eikä tänne mitään ihmeempiä kuulu. Työmotivaatio on taas ihan tipotiessään, ei vaan jaksais panostaa työntekoon kun kaikkea muuta pyörii päässä. Mulla kyllä menee kohta hermot ton selän kanssa, ei vaan tajua miten se nyt reistailee näin paljon ja tässä vaiheessa. Tässä kun olis oikeesti vielä aika paljon aikaa tuonne äippäloman alkuun. Sit mä en tiedä, että onko mulla alkanuut tulla supistuksia, kun tulee aina välillä kun kävelen ulkona tai teen jotakin vähän raskaampaa niin sellainen outo tunne mahaan. Siis sellainen mitä en ole ennen kokenut. Jotenkin hassusti kiristää vähän aikaa, sitten se helpottaa..mutta se mikä on outoa, niin säteilee jotenkin hassusti tonne selkään. Meikäläinen näin untuvikkona kun ei tiedä tästä asiasta mitään...kun ei ole aikasempaa kokemusta asiasta.

No, onneksi pitäisi olla tuo neuvola lääkäri ensitiistaina, joten kait siellä nyt sit asia selviää viimeistään...

On tuo kyllä jännän näköistä kun tuo nappula riehuu tuolla mahassa ja se näkyy jo niin selvästi masun pinnalla. Välillä tulee oikein kunnon muksautuksia. Nyt huomaa, että potkuja tulee jo ihan mihin tahansa aikaan päivästä ei pelkästään silloin kun rauhoittuu. Nappula ilmoittaa kyllä olemassaolostansa tällä töissä ja muuallakin, niin että tuntuu.

Vitsi, että odotan tuota muuttoa. En sitä osiota, että pitäisi pakata ja siirtää tavarat uuten kämppään..vaan sitä, että saa lisää tilaa ja pääsee laittamaan asuntoa. Taitaa tuo itse muuttohässäkkä jäädä ukolle ja muille..mä taidan sopia paremmin työnjohtajaksi. =0) Eikä sen puoleen, tällä mahalla ei kyllä oikeesti kohta nostella ja tehdä yhtään mitään..

Jaahas..mä taidan yrittää taas tehdä työnantajan lukuun vähän töitä.

Mukavaa viikonloppua Teille kaikille!!!

T.Murunen82 + vauveli

rv 25+0

Vierailija
29/31 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Käytiin tänään hakemassa uusi auto tuon meidän vanhan pölynimurin tilalle. Hieno farmari kaikilla herkuilla, sellainen ihan oikea perheauto. Oli kyllä tuo matka aika rankka. 7 tuntia autossa sai kyllä riittää minulla ja lopulta olinkin niin kypsä istumiseen, että edes uusi auto ei saanut mieltä piristymään. Koira oli myös helpottuneen näköinen kun päästiin vihdoin kotiin. Vähän se kyllä ihmetteli kun aamulla lähdettiin kotoa ja pitkän matkan jälkeen kurvattiin jälleen kotipihaan. Yleensä noilla automatkoilla on kuitenkin ollut jokin määränpääkin. ;o) Nyt lenkin jälkeen, maha täynnä nukkuu tuossa jaloissa kuin pieni possu. Ja autosta vielä sen verran, että siinä on myös se hieno isofix-järjestelmä, joten nyt ei ole sitä telakkaongelmaakaan. Yritin jo matkalla tutkia telakan kiinnitystä, mutta enhän minä siitä mitään ymmärtänyt. Saa jäädä miehelle se telakan kiinnitys, minä voin sitten kyllä irroitella siitä sitä turvakaukaloa, se kun onkin sitten niin hirmuisen vaikeaa...heh.

Kaukomatkailuun vielä kommenttia sen verran, että itse en näe mitään syytä miksei reissuun voisi lähteä jos lääkäriltäkin kerran luvan saa. Lentäminen tulee kyllä olemaan varmasti puuduttavaa, mutta ehkä kuitenkin vaivan arvoista. Itse kun kävin Thaimaassa olin aivan puuduksissa lennon aikana, vaikkei silloin ollut matkassa edes pientä salamatkustajaa. Lennot kesti 13,5 h per siivu ja vettä kului litra tolkulla, varsinkin tulomatkalla. Suosittelen myös ottamaan mukaan oman tyynyn, minua se ainakin helpotti unen saannissa.

Muruselle vielä suppareista...taitaa harjoitella se sinun kohtusi. Harjoitussupparit alkaa omien tietojeni mukaan +20 raskausviikon jälkeen, joten saattais olla niitä. Niin olen ainakin omalla kohdallani ajatellut. Tietäisivätkö kokeneemmat odottajat paremmin??

Herttinen sentään, minullahan on huomenna vapaapäivä. Mitä ihmettä ne ihmiset touhuaa lauantaisin?? Pitäisikö tehdä jotain hyvää ruokaa?! Toisaalta ei kivaa kun mieskään ei ole syömässä...kai se menee sitten ulkoilessa ja siivotessa. En edes muista milloin olisin ollut lauantain vapaalla töistä, ellei joululomaa lasketa. Ihanaa!! Nyt pitää ottaa pikku nokoset, ramasee taas niin pirusti. Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Terv. Rice + pikkune rv 24+4

Vierailija
30/31 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan pirteä pakkanen tänään, tein oikein tunnin iltalenkinkoiran kanssa raitista ilmaa saaden. vähän väliä kyllä sai pysähdellä ja huokailla ja tuskailla, mut silti sain matkaa taitettua sinnillä.

koko tää viikko on ollut niin stressi pitoinen et huh huh hyvä että järissä pysyy..

työasiat painaa niin päälle että tekis mieli hakee hermosairaslomaa että pääsis jo pois!!! työnanataja esim. jätti suppareitten takia olevan sairasloman maksamatta kun ei se ole sairasloman syy eikä hänen ongelma. joo liitto on onneks takana ja maksaahan se sen.

on niin hermot menny kun mua oikein syytetään että kun tuon hanakluuksia kun oon paksuna jne..

jaksas vielä vähän aikaa niin sit pois.

mut on niin stressaaava olo et kun tulee kotiin kiukuttaa ja jalkoja särkee ja jomottaa joka paikkaa että oikein äkäinen olen ja lapset uskalla mitään sanoa kun äiti raivoo. ei oikein stressi taida hyvää tehdä =(

nyt kun viikkoja tullut se reilut 20 niin toine jalka on turvonnut ja kauheet suonikohjut, niin kamalat että uimahalliin ei viitti enää mennä, oikeesti on kuin 80 vuotiaalla mummollani. alkaa polven yläpuolelta ja jatkuu pitkin pohjetta. sinisenä loistaa ja tytöt tykkää katella saunassa kun turvonneet ja ihmeelliset. käytän tukisukkia mutta ei auta ei. siis vaan toinen jalka. nämä ei ole mitkään pienet vaan oikein isot ja paksut ja toisinaan kipeät. sanoin neuvolassa näistä ja näytin mut ei mitään kommettia tullu.

huomaa iltaisin että jalka on kipeä ja yöllä täytyy nukkua lämpimät polvisukat jalassa muuten kauheet suonen vedot on tuossa jalassa. täytyy nyt seurata että jos kipeytyy mennä lääkäriin uudestaan. tuo seisomatyö ei oikein helpota tuota jalkaa, mutta enpä ole aikaisemmin tälläistä kokenut. painokin on tippunu raskauden alusta yli 8kg, eli ei painon nousu ainakaan oel tehny tätä kun se vaan on tippunut.

ruoka ei maistu kovin vieläkään, mutta välillä tekee suklaata, kun palan saa niin ei tee mieli enempää. salaatti on ainut mikä maistuu ja vettä meneee monta litraa päivässä. siksi varmaan tuo paino tippunu.

liikkeitä tulee päivä päivältä enemmän. ihania muljahduksia ja kutittavaa oloa. tosin aamuyöt on saanu valvoa.

mutta huomenna taas töihin...

korasa

Vierailija
31/31 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korasan työnantaja kyllä kuullostaa aikamoiselta tapaukselta, huh! Tsemppiä sulle vaan kovasti!!

Toivottavasti Ricekin keksi tekemistä lauantai-illaksi. :) Onnittelut uudesta autosta ja voih, oon niin kateellinen telakallisesta turvakaukalosta. Meillä on ihan tuommoinen perusmalli, tosiaan ei ole meillä ollut autoa ennen viime syksyä, eikä silloin muinoin viitsitty panostaa telakalliseen kaukaloon.. Tai no eipähän siitä telakasta silloin paljon hyötyä olisi ollutkaan. ;)

Me mennään koko porukka kohta suihkuun, sieltä pois tuleminen onkin oma episodinsa, kun 1,5v rakastaa suihkuttelua yli kaiken.. Viime yönä 5-6 aikoihin vauvalla taisi olla eka hikka (valvoin siis pojan kanssa, ei ollut niin huomattavaa hikkailu vielä että siihen sentään heräisi). Mikäli nyt muistan oikein siis, mutta muistaisin, että juuri hassulta pieneltä tykytykseltä vauvan hikkailu tuntuu.. :D Ihanaa vielä, mutta muistan kyllä kuinka esikoisen loppuodotuksessa olin niiiiin kyllästynyt ainaiseen hikkailuun ja kova poika tuo oli vauvanakin hikkaamaan ja edelleenkin..

Nyt suihkuun!

Miimi, huomenna tasan rv25 :)