Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauretaanko mulle jos otan permiksen?

Vierailija
23.01.2010 |

Mulla on piikkisuora ohut tukka, permanentti antais vaikutelman että on vähän paksummat hiukset ja tykkäisin kiharoista. En kuitenkaan haluais olla mummon leimaa otsaani!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoisista ei siis hyvä kun toisista...heh heh :D

Vierailija
22/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahdon permiksen, olen ihan kyllästynyt siihen että kaikilla on samanlaiset hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes tietäisi että siinä on permis, mut sä voit pitää sen suoran ja trendikkään blondatun kananpebatukan ihan vapaasti:D

t. ei ap

mutta miksi siitä välittäisit.

Vierailija
24/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen näköinen lopputulos ja paljon parempi kuin mitä olisi suorana. Toimii mulla.

Vierailija
25/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen kivikautisia asenteita teillä ihmisillä. Ottakaa selvää ennenkuin tuomitsette. Miesmäinen niskasta lyhyeksi kynitty tukka ei sovi kaikille.

Vierailija
26/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaiset lämpörullilla tehdyn näköiset isot kiharat... en vaan tiedä onnistuisko mun ohuisiin hiuksiin. Niin ja en osaa ja jaksa värkätä lämpörullilla joka aamu niin permis olis hyvä. Oon niin kyllästynyt kun sain lopulta kasvatettua lapojen alle hiukset niin eihän noi miltään näytä, kun on niin ohuet :-/ Ja sit vielä hieman taipuu luonnostaan eli ei ole suorat eikä luonnonkiharat.

Vierailija
27/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kivat, mutta eivät kyllä kauaan pysyneet.

Vierailija
28/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tukalle on kolme vaihtoehtoa: suora lättänä, kasari permis tai sitten lyhyeksi kynitty poikatukka. Voi teitä :D

Vierailija
29/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai etkä vain jaksa?

siis sellaiset lämpörullilla tehdyn näköiset isot kiharat... en vaan tiedä onnistuisko mun ohuisiin hiuksiin. Niin ja en osaa ja jaksa värkätä lämpörullilla joka aamu niin permis olis hyvä. Oon niin kyllästynyt kun sain lopulta kasvatettua lapojen alle hiukset niin eihän noi miltään näytä, kun on niin ohuet :-/ Ja sit vielä hieman taipuu luonnostaan eli ei ole suorat eikä luonnonkiharat.

Vierailija
30/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi tyytyväinen ja vaikka aluksi hiukset tuntui tosi kuivilta, ovat ne taas oikein terveen oloiset kun olen käyttänyt hyvää shampoota ja hoitoainetta. Mulle laitettiin kiharat patukoilla ja rullattiin vähän "sikisokin", ei siis mihinkään mummojärjestykseen. Ovat kuin luonnonkiharat - aika loivat, mutta puristelmalla saa ihan kunnon kiharaakin näkyviin. On hyvä pohja kampauksille. Olen mielestäni paljon kauniimpi nyt kuin ennen joulua. :) Ikää on 30v.

Vierailija
31/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi tyytyväinen ja vaikka aluksi hiukset tuntui tosi kuivilta, ovat ne taas oikein terveen oloiset kun olen käyttänyt hyvää shampoota ja hoitoainetta. Mulle laitettiin kiharat patukoilla ja rullattiin vähän "sikisokin", ei siis mihinkään mummojärjestykseen. Ovat kuin luonnonkiharat - aika loivat, mutta puristelmalla saa ihan kunnon kiharaakin näkyviin. On hyvä pohja kampauksille. Olen mielestäni paljon kauniimpi nyt kuin ennen joulua. :) Ikää on 30v.

Vierailija
32/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin on kovasti kehuttu.

Vierailija
33/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tullut saunasta, joten ei mun hiuksista nyt saa hyvää kuvaa...

Vierailija
34/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaiset hiukset ei ole permiksen ansiota, vaan joko luonnonkiharaa tai sitten rullilla tehty.

Nykyinen kampaajani sanoi, ettei suosittele permistä kenellekään. Sanoi, että on todella vaikea tehdä permistä joka ei näytä mummokiharalta ja joka ei rasittaisi hiuksia.

Yksi kaveri on sellainen jolla olen monta kertaa itse nähnyt hyvän näköiset permanentatut hiukset, mutta taisi hänellekin käydä niin, että kuivuivat liikaa. Mutta olivat aika luonnollisen näköiset silloin. Nykyään en ole kiharoita nähnyt.

Itse en kampaajan suosituksesta ottaisi permistä. Viiden vuoden välein tekee aina mieli, mutta loppujen lopuksi en koskaan ole ollut tyytyväinen siihen.

Vierailija
35/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kiva nähdä näitä permiksiä, joita ihmiset ovat ihan nykyaikana ottaneet ja kehuvat onnistuneiksi.

Olen juuri tullut saunasta, joten ei mun hiuksista nyt saa hyvää kuvaa...

Vierailija
36/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sopii tosiaan monille, kun tukka on muuten ohut ja lättänä. Kaikkea löytyy isoista kiharista noihin afroihin.

Ellenin tukka taas on musta parempi kiharana. Onhan se paljon sähäkämpi, seksikkäämpi ja persoonallisempi kuin tuollainen plääsy lättänä, joita on kadut täynnä.

Vierailija
37/37 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"meikataanko" hius näyttämään paremmalta vai ei. Hiushan on kuollutta materiaalia, joten pääasia on, että se _Näyttää_ ja tuntuu hyvältä. Toisekseen kiharan kokoon ei vaikuta aineen vahvuus. Aineen vahvuus valitaan hiuslaadun mukaan. Jos hennot, laitetaan mietoa, koska muuten se ei enää kiinnity --> veltto kihara. Toisin sanoen ennemmin huono lopputulos voi olla liian vahvasta aineesta johtuvaa. Liian miedolla kiharaa ei tule ollenkaan.

Hyvää permistä on erittäin hankala tehdä. Vielä hankalampaa on saada asiakas tajuamaan, että jos tehdään loivaa kiharaa, ei se itsestään pesun jälkeen ole samanlainen kuin muotikuvissa. Sitäkin pitää laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän