Nauretaanko mulle jos otan permiksen?
Mulla on piikkisuora ohut tukka, permanentti antais vaikutelman että on vähän paksummat hiukset ja tykkäisin kiharoista. En kuitenkaan haluais olla mummon leimaa otsaani!
Kommentit (37)
Minäkin tahdon permiksen, olen ihan kyllästynyt siihen että kaikilla on samanlaiset hiukset.
Et edes tietäisi että siinä on permis, mut sä voit pitää sen suoran ja trendikkään blondatun kananpebatukan ihan vapaasti:D
t. ei ap
mutta miksi siitä välittäisit.
Luonnollisen näköinen lopputulos ja paljon parempi kuin mitä olisi suorana. Toimii mulla.
Ihmeellisen kivikautisia asenteita teillä ihmisillä. Ottakaa selvää ennenkuin tuomitsette. Miesmäinen niskasta lyhyeksi kynitty tukka ei sovi kaikille.
siis sellaiset lämpörullilla tehdyn näköiset isot kiharat... en vaan tiedä onnistuisko mun ohuisiin hiuksiin. Niin ja en osaa ja jaksa värkätä lämpörullilla joka aamu niin permis olis hyvä. Oon niin kyllästynyt kun sain lopulta kasvatettua lapojen alle hiukset niin eihän noi miltään näytä, kun on niin ohuet :-/ Ja sit vielä hieman taipuu luonnostaan eli ei ole suorat eikä luonnonkiharat.
Oli tosi kivat, mutta eivät kyllä kauaan pysyneet.
että tukalle on kolme vaihtoehtoa: suora lättänä, kasari permis tai sitten lyhyeksi kynitty poikatukka. Voi teitä :D
vai etkä vain jaksa?
siis sellaiset lämpörullilla tehdyn näköiset isot kiharat... en vaan tiedä onnistuisko mun ohuisiin hiuksiin. Niin ja en osaa ja jaksa värkätä lämpörullilla joka aamu niin permis olis hyvä. Oon niin kyllästynyt kun sain lopulta kasvatettua lapojen alle hiukset niin eihän noi miltään näytä, kun on niin ohuet :-/ Ja sit vielä hieman taipuu luonnostaan eli ei ole suorat eikä luonnonkiharat.
Olen ollut tosi tyytyväinen ja vaikka aluksi hiukset tuntui tosi kuivilta, ovat ne taas oikein terveen oloiset kun olen käyttänyt hyvää shampoota ja hoitoainetta. Mulle laitettiin kiharat patukoilla ja rullattiin vähän "sikisokin", ei siis mihinkään mummojärjestykseen. Ovat kuin luonnonkiharat - aika loivat, mutta puristelmalla saa ihan kunnon kiharaakin näkyviin. On hyvä pohja kampauksille. Olen mielestäni paljon kauniimpi nyt kuin ennen joulua. :) Ikää on 30v.
Olen ollut tosi tyytyväinen ja vaikka aluksi hiukset tuntui tosi kuivilta, ovat ne taas oikein terveen oloiset kun olen käyttänyt hyvää shampoota ja hoitoainetta. Mulle laitettiin kiharat patukoilla ja rullattiin vähän "sikisokin", ei siis mihinkään mummojärjestykseen. Ovat kuin luonnonkiharat - aika loivat, mutta puristelmalla saa ihan kunnon kiharaakin näkyviin. On hyvä pohja kampauksille. Olen mielestäni paljon kauniimpi nyt kuin ennen joulua. :) Ikää on 30v.
Päinvastoin on kovasti kehuttu.
Olen juuri tullut saunasta, joten ei mun hiuksista nyt saa hyvää kuvaa...
että tuollaiset hiukset ei ole permiksen ansiota, vaan joko luonnonkiharaa tai sitten rullilla tehty.
Nykyinen kampaajani sanoi, ettei suosittele permistä kenellekään. Sanoi, että on todella vaikea tehdä permistä joka ei näytä mummokiharalta ja joka ei rasittaisi hiuksia.
Yksi kaveri on sellainen jolla olen monta kertaa itse nähnyt hyvän näköiset permanentatut hiukset, mutta taisi hänellekin käydä niin, että kuivuivat liikaa. Mutta olivat aika luonnollisen näköiset silloin. Nykyään en ole kiharoita nähnyt.
Itse en kampaajan suosituksesta ottaisi permistä. Viiden vuoden välein tekee aina mieli, mutta loppujen lopuksi en koskaan ole ollut tyytyväinen siihen.
Musta olis kiva nähdä näitä permiksiä, joita ihmiset ovat ihan nykyaikana ottaneet ja kehuvat onnistuneiksi.
Olen juuri tullut saunasta, joten ei mun hiuksista nyt saa hyvää kuvaa...
Ja sopii tosiaan monille, kun tukka on muuten ohut ja lättänä. Kaikkea löytyy isoista kiharista noihin afroihin.
Ellenin tukka taas on musta parempi kiharana. Onhan se paljon sähäkämpi, seksikkäämpi ja persoonallisempi kuin tuollainen plääsy lättänä, joita on kadut täynnä.
"meikataanko" hius näyttämään paremmalta vai ei. Hiushan on kuollutta materiaalia, joten pääasia on, että se _Näyttää_ ja tuntuu hyvältä. Toisekseen kiharan kokoon ei vaikuta aineen vahvuus. Aineen vahvuus valitaan hiuslaadun mukaan. Jos hennot, laitetaan mietoa, koska muuten se ei enää kiinnity --> veltto kihara. Toisin sanoen ennemmin huono lopputulos voi olla liian vahvasta aineesta johtuvaa. Liian miedolla kiharaa ei tule ollenkaan.
Hyvää permistä on erittäin hankala tehdä. Vielä hankalampaa on saada asiakas tajuamaan, että jos tehdään loivaa kiharaa, ei se itsestään pesun jälkeen ole samanlainen kuin muotikuvissa. Sitäkin pitää laittaa.
Hyväkuntoisista ei siis hyvä kun toisista...heh heh :D