Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita n.65kg jojoilijoita? Itse yritän päästä

Vierailija
23.01.2010 |

60 kiloon ja pysyä siinä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin painaa 63-64, mutta paino hiipii aina 65-67 lukemiin :(

Taas on lähempänä 67... pitäisi tsempata.

Vierailija
2/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaamassa kohti 58kg. Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa nyt varmaan 63-65 kg. En oo nyt viime aikoina uskaltanu mennä puntariin.

Ennen raskautta oli 59 kg ja ois ihana päästä takas noin 60 kiloon. Ennen raskauttakin paino jojoili 57-66 kg välillä..

Vierailija
4/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoittelin 62kg - nyt 69kg..... Ei vaan onnistu pisteillä eikä millään. 1500kg syön päivässä eikä sillä ainakaan laihdu

Vierailija
5/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käyttäessä huomaa äkkiä, syökö jollakin tavalla väärin. Itsellä ainakin oli proteiinien, rasvojen ja hiilihudraattien suhde ennen aivan väärä, nyt osaan syödä paremmin. Kannattaa kokeilla!

www.kalorilaskuri.fi

Vierailija
6/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan nyt 66 kg ja tavoite on 62 kg. Kesällä painoin jopa 71 kg ja silloin sain laihdutettua viisi kg, jouluna tuli takaisin kaksi kg ja nyt olen taas tuossa 66:ssa. 61 - 62 kg on mulle hyvä paino. Painoin sen verran viimeksi kaksi vuotta sitten. Sitä ennen olin laihduttanut kuusi kiloa puolessa vuodessa. Olen 171 cm pitkä.

Vierailija
7/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoittelin 62kg - nyt 69kg..... Ei vaan onnistu pisteillä eikä millään. 1500kg syön päivässä eikä sillä ainakaan laihdu

Vierailija
8/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmisen kiloa pois, eikä tullut takaisin vaikka syöminen ajautui entisille urille.

Nyt painan 63 ja haaveilen alle 60 kiloiseksi. Ja tiedän että kilot lähtisi normaalisyömisellä. Nyt syön herkkuja joka päivä. Kahvin kanssa keksiä tai pullaa, karkkia joka ilta ja sipsi maistuu, viikonlopuksi koko perheelle pussi, jonka sitten rääpin viikolla tyhjäksi.

Mielialat heittelee jatkuvasti ylös alas ja olen miettinyt kuinka suuri merkitys tuolla makean syömisellä on asian suhteen.

Vierailija
9/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan sillä, että vähän muutin ruokailutottumuksiani. Tahti oli puoli kiloa viikossa ja nälkää ei tarvinnut nähdä. Herkkujakaan ei tarvinnut jättää kokonaan, mutta oli tosi herättävää nähdä, kuinka paljon jo yksi keksi tai pulla on koko päivän energiantarpeesta. Ja siis tuo kalorilaskurihan toimii niin, että sinne syötetään mitä on syönyt ja se kertoo, kuinka paljon voi sinä päivänä vielä syödä ja antaa myös ehdotuksia, miten ruokavalion saisi tasapainoisemmaksi. Siitä on olemassa sekä ilmaisversio että maksullinen, jossa tietty enemmän ominaisuuksia. Tulee kuitenkin huomattavasti halvemmaksi kuin jotkut kaupan huuhaa-dieettikuurit.

t. 6

Vierailija
10/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino putosi raskauden jälkeen 85kg:sta 65kg ja siihen jäi. Paitsi nyt varmaan jo taas 66-67kg... Ei pysy käsi pois karkkipussista :( Tiedän tasan miten pitäisi syödä. Normaalipaino olisi n.62kg. Haluaisin olla 59kg, mutta tiedän, että siihen vaaditaan säännöllistä liikuntaa ja tiukka ruokavalio. Pitäisi osata olla iloinen, kun ei ole ylipainoa, mutta kun...

Vierailija
11/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli vielä reilu vuosi sitten hyvässä kunnossa. Treenasin ahkerasti salilla, mutta sitten miehen työ muuttui enemmän reissutyöksi ja salihommat jäivät vuodeksi lähes kokonaan, kun meni ylivoimaiseksi sumplia lasten, kodin ja työn välillä. Nyt taas palattu normaali arkeen ja treenaaminen tullut takaisin kuvioihin, joten kyllä nämä tästä lähtee :) On se vaan epistä, että kilot tulevat niin helposti mutta niiden tiputtaminen on kamalan raskasta välillä.

Vierailija
12/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi aivan ihanaa. Tuskin pääsen.

Miten joku 3-5 kg tiputtaminen VOI olla niin vaikeaa, kun ihmiset puhuu tuosta vaan 6-10 tai jopa 20 kg tiputtamisesta.....

3 lasta ja ikää riittävästi

Vierailija
13/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti "helposti". Siitä eteenpäin alkoi olla tuskaa.

Vierailija
14/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa tiputettua siihen keväällä niin hups vaan syksyn mittaan ollaan taas siinä 65kg...

Vierailija
15/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen puntari näytti 65,7kg ja haluaisin unelmissani painaa 58kg. Mutta olisin TÄYSIN tyytyväinen myös 60kg.

Olen laihduttanut aika paljonkin kiloja pois,mutta tähän jumituin,ollut jo vuoden verran tää paino +/- 2kg... :/

Vierailija
16/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa miettiä kolmen neljän kilon "ylipainoa"?

Vierailija
17/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan parin kilon rasvamakkara vyötärön ympäri. Eikä varmasti ketään muuta ihmistä tässä maailmassa häiritse kuin itseä.

Vierailija
18/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan parin kilon rasvamakkara vyötärön ympäri. Eikä varmasti ketään muuta ihmistä tässä maailmassa häiritse kuin itseä.

Olen ihan normaalipainoinen, mutta kyllä makkara vyötäröllä häiritsee. Ei mun elämä mene sen miettimiseen, mutta mukavampi olo olisi ilman tuota makkaraa. 3 - 4 kg:n pudotus riittäisi sen kitkemiseen. Mutta on se vaikeaa, varsinkin kun ikääkin alkaa jo olla.

Vierailija
19/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn aikana paino taas hiipi reiluun 65 kiloon ja se lähtee huomattavasti vaikeammin kuin se on tullut :) Itseä ahdistaa ylimääräiset kilot, vaikkeivät muut niitä niin huomaakaan.

Kevään aikana olisi tarkoitus aloittaa taas säännöllinen liikkuminen ja vähentää roimasti herkkujen mussutusta. Mutta vaikealtahan se tuntuu.

Olisiko kukaan kiinnostunut lähtemään mukaan "Lahjoita läskisi Nepalin hyväksi" -kampanjaan?

Vierailija
20/44 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin monta kohtalotoveria!

Mulla paino heiluu välillä 65-67 kg. Pituutta 168cm. Paras olo minulla on kun painan 60-62 kiloa, mutta miten kummassa se voi olla noin tiukassa.

Olen nyt vuoden vaihteen jälkeen ollut herkutta ja syöntyt terveellisesti annoskokoihin huomiota kiinnittäen ja kolmen viikon tulos -700 g. Ei paljon motivoi.

Liikunnalla saan lihakset kasvamaan ja painon nousemaan hieman, mutta laskemaan eieieieiei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi