Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä oli ensimmäinen oireesi, kun tulit raskaaksi?

Vierailija
23.01.2010 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvoinnit yms. tuli vasta joskus rv7->

Vierailija
2/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä kummaan selkäkipuun. ja toisena päivänä pyörrytti ihan älyttömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi kahvi on niin kauhean pahaa. Kun seuraavassakin paikasa sai tosi kauheaa kahvia aloin selaamaan kalenteria. Oli sitten rv6 menossa :).

Vierailija
4/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että olin lihonut kun niin kiristi vaikka olin yrittänyt syödä tod vähän. ja epämääräinen lievä huono olo. ja yöllä heräsin alavatsan vihlontaan.

Vierailija
5/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on ollut jokaisen raskauden alussa. Ja seuraavaksi tullut väsymys.

Vierailija
6/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa raskauksissa arvasin olevani raskaana jo ennen kuin ekat menkat jäivät pois, juuri tästä epänormaalista etovasta olosta.

Vierailija
7/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska toivoin sitä niin kovasti. Mut lopulta menkkojen poisjäänti (säännölliset) ja rintojen jomotus olivat selkeet oireet.

Vierailija
8/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesi maistui metallille ja alavatsaan koski (ei yleensä koske ennen menkkoja), iltaisin etoi.

Vierailija
9/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti hedelmöittymisen jälkeen ja heti seur viikosta alkaen liikutuin tv-mainoksista.

kuukautisten poisjäänti oli lähes viimeisimpiä oireita!

Vierailija
10/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko ajan! Sellainen, jota ei voinut siirtää, tai siis vitkuttaa syömistä, vaan oli pakko saada jotain syötävää. :)

Vierailija
11/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kp 22/28 (ja yhä vaan jatkuu rv20+2)

Vierailija
12/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa raskauksissa.

Vierailija
13/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saunassa happi tunnu riittävän. Kaikissa kolmessa raskaudessa tämä oire ensimmäinen. Oli siis jo ennen kuin kuukautisten piti alkaa.

Vierailija
14/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kun alkoi toispuoleinen pistävä tai viiltävä kipu alavatsalla, melkein nivusessa asti. Ei mitään muuta. Testi puhtaan puhtoinen nega. Seuraavaksi tuli painon tunne alavatsaan, ei kuitenkaan samoin kun liian suuren ruoka-annoksen jälkeen. Tätä ekat 2 vkoa, sitten vasta haamuinen plussa.

Vierailija
15/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat tulivat tosi kipeiksi, mutta tulivat kyllä vähän aroiksi normaalistikin juuri ennen menkkoja. Jälkimmäisessä raskaudessa aamukahvi ei enää yhtenä aamuna maistunutkaan (noin päivää paria ennen kuin menkkojen piti alkaa). nämä oireet siis ennen raskaustestin tekemistä. molemmilla kerroilla jo testiä tehdessä olen siis "tiennyt" olevani raskaana - tai ainakin on ollut tosi vahva aavistus siitä. :) lievä pahoinvointi on tullut viikko pari positiivisen testin jälkeen.

Vierailija
16/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä siis jo ennen kuin menkat jäi pois. Rinnat oli huomattavasti kipeämmät kuin normaalisti ennen menkkojen alkua. Näin mulla oli kaikissa raskauksissa.

Vierailija
17/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olikin sitten ainoa oire, mikä koko raskausaikana oikeastaan oli. kun liikkeet alkoi tuntua rv15, ne sitten muistutteli pikkuisesta. Oksensin ensimmäisen ja viimeisen kerran koko raskauden aikana synnytyssalissa. Alkuraskaudesta olin kyllä todella väsynyt ja viluinenkin. Mutta siis muita oireita ei ollut missään vaiheessa.

Vierailija
18/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiskivut alkoivat paria päivää ennen kuin kuutaisten piti alkaa ja kestivät reilun viikon. Kipujen lakattua tein positiivisen testin :) Sen jälkeen pahoinvointi ja kahvi maistui hirveälle.

Vierailija
19/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin epäilemään kun kevätauringossa pukkasi maksaläiskiä kasvoihin kun en ollut vielä muistanut vaihtaa spf-kasvorasvaan :)

Vierailija
20/34 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen nälkä, että jos joku olisi seissyt minun ja jääkaapin välissä sekuntinkin minua viivyttäen, olisin nakannut niskaperseotteella tyypin kiroillen syrjään. : O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi