Järkyttävää se tytön menehtyminen pakkaseen.
Hirveän surullista. Viiko sitten kadonnut tyttö on löytynyt kuolleena, ja lehden mukaan "kuolemaan ei liity rikosta" ja "kirjoitellut synkkiä viestejä nettiin ennen em tapahtumaa"
Olen keski-ikäinen, kai sitten tynnyrissä kasvanut, kun luulin että se vuosi sitten viinaan ja pakkaseen kuollut tyttö kuoli vahingossa. nyt toinen samanlainen tapaus.
Kommentit (9)
Tää taas tn. itsemurha, jota on vaikea estää... Tai pakkohoito ehkä? Jossain juorupalstalla luki, että olisi yrittänyt kahdesti itsemurhaa ennenkin ja ollut Nokialla (Pitkäniemi eli Tampereen seudun psykiatrinen sairaala?) hoidossa asiasta.
toinen toisilleen?
Okei, mun 3 lapset ovat koulussa, mutta eivät vielä murrosiässä.
Joo, joskus matkoilla ja ravintoloissa katson kun nelihenkinen suomalaisperhe istuu möllöttää ruokapöydässä eikä kukaan puhu toisilleen sanaankaan. Silloin käy mielessä, et millaista noilla on kotonaan, kun selvästi ei ole kellään mitään toisilleen sanottavaa, oleskelevatko edes samassa huonessa... itse olen monikulttuuriperheestä, vai miten se nyt sanotaan. perhe on tärkeintä mitä on....
Lapsesta aikuiseen. Aika pumpulissa olet elänyt, jos et tuota tiedä.
pitäisi jokaista nulikkaa pistää afrikkaan pakkotyöhön ni johan vittu rupeais ajttelemaan että miten helppoa täällä on asua! ja kunnioittais vanhempia! PRKL
No ehkäpä. Mutta eivätkö ihmiset puhu perheissä toinen toisilleen?
Joo, joskus matkoilla ja ravintoloissa katson kun nelihenkinen suomalaisperhe istuu möllöttää ruokapöydässä eikä kukaan puhu toisilleen sanaankaan. Silloin käy mielessä, et millaista noilla on kotonaan, kun selvästi ei ole kellään mitään toisilleen sanottavaa, oleskelevatko edes samassa huonessa... itse olen monikulttuuriperheestä, vai miten se nyt sanotaan. perhe on tärkeintä mitä on....
eikä tyhjänjauhaminen ravintolapöydässä väsyneenä ole mikään kommunikaation kriteeri.
Suomessa voidaan huonosti. Lapsesta aikuiseen. Aika pumpulissa olet elänyt, jos et tuota tiedä.
lähipiirissäni en ole huomannut mitään
eikä tyhjänjauhaminen ravintolapöydässä väsyneenä ole mikään kommunikaation kriteeri.
toinen toisilleen?
Olin joskus kaverin kanssa matkalla. Naurettiin yhdessä ja pidettiin hauskaa. Katsottiin vieressä paria jotka vaan olivat. Naamat peruslukemilla, puhumatta sanakaan pitkään aikaan. Nyt joskus mua naurattaa kun olen itse samassa tilanteessa. En nyt jaksa sen tarkemmin sitä selitellä, mutta joskus elämä on sellaistakin. Ei se silti tarkoita, että perhe ei olisi tärkein, jos ollaan hetki ravintolassa hiljaa. Mä kyllä olen sitä mieltä, että olin vähän lapsellinen ja kauhean kapeakatseinen silloin kun niin ajattelin. =D
Ja nelonen "Pakkohoito ehkä". JOKU hoito! Ehkä. ;)
Lapsesta aikuiseen. Aika pumpulissa olet elänyt, jos et tuota tiedä.