Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka pesee käsiä miltei neuroottisesti?

Vierailija
22.01.2010 |

Tää ei siis johdu mistään sika-influenssan torjunnasta tms. vaan mä olen jo muutamia vuosia ollut ihan neuroottinen käsien pesijä. Aina kun johonkin koskee tai jotain on pidellyt käsissään, niin pitäis päästä pesulle. Mun mummo oli samanlainen, liekö sitten tapa tarttunut.

Muutenkin kuiva iho, niin sit pitää vielä olla koko ajan pesemässä. Voikohan tästä oppia pois, sellaiseen järkevään rajaan..?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoneuroosista kärsivä.Aina oon ollut kova käsien pesijä, mulla ei kuivu iho niin helposti että siinä mielessä ei käsien pesu haittaa.

Vierailija
2/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenee vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen käsienpesu ei ole tapa, vaan neuroosi. (En siis sano tätä vittuillakseni!) Sun kannattaa varmasti kääntyä jonkun asiantuntijan puoleen. Varmaan jotain kirjallisuuttakin löytyy aiheesta, osaiskohan joku suositella?

Onko sulla muita asioita, joita on yksinkertaisesti PAKKO tehdä? Jotain symmetrisyys- tai numerojuttuja, tai jotain syömiseen liittyvää? Nää on varmasti yleisimmät neuroosit.

Vierailija
4/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriöstä voisit googlettaa. Olikohan joku "työkirja paniikista ja peloista kärsiville" tms. Missä oli jotain myös..

Vierailija
5/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni se on enemmänkin tapa.Esimerkiksi kaupasta tullessa on tosiaan hyvä pestä kädet.Syy siihen miksi olen niin harvoin kipeänäkään voisi löytyä innokuudesta pestä käsiä.

Vierailija
6/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän, että syy siihen, että olen niin terve on just siinä, että EN juuri pese käsiä.

Vierailija
7/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän, että syy siihen, että olen niin terve on just siinä, että EN juuri pese käsiä.

Jaa no silloin ei voi syy olla siinäkään,koska minäkin terve ja pesen niitä käsiä aika usein.

Vierailija
8/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no silloin ei voi syy olla siinäkään,koska minäkin terve ja pesen niitä käsiä aika usein.

tai räkätauteja sairastellut, vaikka tein 2 vuotta keikkoja päiväkodeissa. En silloinkaan pessyt erityisen paljon käsiä, enkä ollut tuona aikana kuin kerran sairas (sitäkään pöpöä en saanut pk:sta, vaan veljeltäni).

En muista koska viimeksi olisin ollut sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi