Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko kukaan Norkkokujalla VVO: asunnossa viikissä?

Vierailija
22.01.2010 |

Olemme muuttamassa sinne. Onko kivaa aluetta? Onko talossa pyykkitupa? Entäs lapsiperheitä? Kiitos jos voit kertoa jotain, en pääse itse katsomaan taloa ennen muuttoa, muutamme muualta suomea.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis jos sulla ei muuta paikkaa ole mielessä mihin muuttaisit niin ei kannata tänne ainakaan muuttaa. Minä olen yrittänyt täältä päästä vuoden jo pois - turhaan. Täällä asuu vaan sossupummeja, somaleita ja isohameisia. Pyykkitupa on, mut jos sinne jotai jättää kuivumaan niin puolet on hävinny siihen mennessä kun menet katsomaan.

Siis, en voi suositella!

Vierailija
2/4 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kirjoittanut vuokrasopimuksen ja sinne nyt sitten muutamme. Harmi kun noin, olen luullut, että viikki olisi kivaa aluetta. Nyt menetin yöunet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikki on ihanaa aluetta, luontoa ja rauhallista oloa, asunut täällä vuosikaudet ja ollaan todella hyvin viihdytty. Kirjoitta kirjoittaa kaiketi tuosta kyseistä talosta vain? Alueena ihana, mutta jos on joku kaupunginvuokratalo niin niissähän nyt on ongelmia oli asuinalue mikä tahansa.

Vierailija
4/4 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueena ihana, mutta jos on joku kaupunginvuokratalo niin niissähän nyt on ongelmia oli asuinalue mikä tahansa.

Olen itse asunut kaupungin vuokratalossa, jossa asui ihan tavallisia lapsiperheitä, joiden vanhemmat järjestään olivat työssäkäyviä: opettajia, sairaanhoitajia, poliiseja, tutkijoita jne. Tosin pienipalkkaisia, mutta aivan tavallisia. Mitään ongelmia ei talossa ollut. Kaveri asuu myös kaupungin vuokratalorivitalossa, eikä siinäkään yhtiössä ole ikinä ollut mitään ongelmia.