Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut tutkimushaastattelijana?

Vierailija
22.01.2010 |

Millaista työ oli, ja mikä firma oli työnantajasi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakkonen taas! Nythän mäkin noita löysin, kun osasin hakea oikeilla hakusanoilla. Susta oli paljon apua. :)

Minullekin oli yllätys että työvoimatoimistosta ei saanut yhtään opastusta, ei siis edes noihin oikeisiin hakusanoihin. Mä jäin vähän siihen käsitykseen ettei virkailijaa kiinnostanut tämä homma kun kahvituntikin pukkas päälle.

Tässä se taas nähtiin, että ei sellaista kysymystä ole, mihin ei av:lta saa vastausta. :D

Vierailija
2/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siinä hyvä, mutta rankkaa äänelle jos tekee paljon haastatteluja nopeesti

ihan rehellistä duunia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ongelmia palkan kanssa. Ensin luvattiin enemmän kuin mitä sitten palkkapäivänä tuli.

Vierailija
4/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Gallupilla yrityshaastatteluissa (päivätyö).

Suomen G. on nykyään TNT tai TNS, en nyt muista.

Siisti sisätyö mutta alituinen puhuminen oli rankkaa. Tein sitä muistaakseni 3-4 pv/ viikko ja n. 4h/ pv. Palkkakaan ei tietenkään ollut kehuttava mutta kyllä hyvä lisä muihin tuloihin. Meillä oli tuntipalkan lisäksi bonus jokaisesta saadusta haastattelusta.

Kiertäväksi haastattelijaksi en menisi ns. kodista-kotiin. Siinä on omat vaaransa.

Vierailija
5/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siksi kyselen, että lähinnä kartoittaisin noita firmoja - olen kyllä googlannut eri hakusanoilla mut hirveästi ei sieltä käteen jäänyt. Työvoimatoimisto ja TE-keskus eivät myöskään osanneet neuvoa miten näitä firmoja löytää.

Vierailija
6/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista ovelta- ovelle tehtävää haastattelua en myöskään minä tekisi, mielestäni on jopa vähän outoa että tänä päivänä vielä toimitaan näin. En haluaisi todellakaan mennä tuntemattomien ihmisten kotiin, ja vaikka olen noita Suomen Gallupin haastattelijoita päästänyt omaankin kotiini jos heitä on ovella ollut, en ole kokenut noita tilanteita mitenkään miellyttäviksi.

Vierailija
7/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siksi kyselen, että lähinnä kartoittaisin noita firmoja - olen kyllä googlannut eri hakusanoilla mut hirveästi ei sieltä käteen jäänyt. Työvoimatoimisto ja TE-keskus eivät myöskään osanneet neuvoa miten näitä firmoja löytää.

olen ollu tutkimushaastattelija. keräsin asiakastyytyväisyykyselyjä eräässä ravintolassa. työnantajana oli varamiespalvelu mutta työntilaaja oli Qualitems. minun tehtäväni oli pyytää ihmisiä täyttämään lomake, ja kerätä täytetyt lomakkeet ja lähettää ne eteen päin. työtä oli 4 tuntia kerrallaan neljänä päivänä. Koskaan en saanut täyttää asiakkaan puolesta vaan olin pelkästään "lappujen jakaja". Homma oli ihan ok, voisin tehdä sitä enemmänkin. siitä maksettiin hyvin suhteessa työn määrään. reilu 9 e tunti!

Vierailija
8/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloustutkimus on ainakin hyvä yritys. TNT:ä en nyt löytänyt mulla kyllä sekin googlesta löytyy.

t. 2.

# www.eccu.fi Sovelletut markkinatutkimukset Suomessa ja ulkomailla

#

Suomen kyselytutkimus Oy

www.suomenkyselytutkimus.fi Toteutamme markkinatutkimuksia tehokkaasti ja ammattitaidolla

#

Markkinatutkimuksia

www.taloustutkimus.fi Taloustutkimus Oy. Täyden palvelun tutkimustalo. Ammattitaidolla.

Vierailija
9/14 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella.

http://www.tns-gallup.fi/tns-suomessa

Miten on mahdollista, ettei työvoimatoimisto tiedä näitä yrityksiä? Mikä niissä oikein on osaamisen ja ammattitaidon taso?

t. 2

Vierailija
10/14 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli ongelmia palkan kanssa. Ensin luvattiin enemmän kuin mitä sitten palkkapäivänä tuli.

Mikä firma kyseessä? Aion hakea kyseiseen työhön.

Vierailija
11/14 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoa

Vierailija
12/14 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoa

Vierailija
13/14 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Focuslinkillä töissä Tampereella. Olen kyllä tykännyt, noin vuoden olen ollut. Ei mikään loppuelämän paikka, mutta sopii tähän hetkeen. Työ on paikoin tosi puuduttavaa ja palkka aika pieni, mutta työkaverit ja tiiminvetäjä tosi kivoja. Lisäksi perheelliselle aivan ihanan joustava, voi tehdä kotoa etänä kokonaan tai osittain ja omat menot esim neuvolat ym yleensä onnistuu hyvin kun ajoissa sopii.

Vierailija
14/14 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aloitus! Päivitettään ja mikä on *** Vuoden 2024 *** tilanne? Kommentteja?