Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada kauniin vaaleat hiukset?

Vierailija
21.01.2010 |

Oma hiusvärini on tyypillinen maantien harmaa. Minulla on tummat kulmat ja ripset, mutta hiukseni ovat kuitenkin melko vaaleat. Omaa hiusväriäni tummempaa en halua, miellän itseni vaaleaksi.

Olen vaalennuttanut hiuksiani jo monta vuotta ja ne ovat hyvässä kunnossa. Vuosi sitten kampaaja vaalensi niitä mielestäni liikaa. Ei aivan "vetyperoksidiblodiksi", mutta mielstäni ne ovat minulle liian vaaleat. Sen jälkeen olen pyytänyt kampaajaa värjäämään niistä luonnolliseman väriset, mutta hän väittää ettei se onnistu.Toinen vaihtoehto hänen mukaansa on värjätä vaaleanruskeat hiukset. Mitä??

En halua ruskeita hiuksia, vaan kauniin luonnollisen vaaleat, jotka eivät näytä etelän loman jälkeen valkoisilta ruskeaa ihoa vasten. Keltaista sävyä en tahdo.

Mitä sanon kampaajalle?? Olen kyllästynyt tähän väriin niiiin!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hyvin vaalea tukka joka vähän kellastuu ja tummuu talven mittaan joten syksyllä otan aina vaaleat hopeaan vivahtavat raidat...tulee luonnollinen lopputulos...kirkkaan vaalea mutta ei näytä vetyperoksiblondilta...

Vierailija
2/14 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt juurikasvua tasaisesti. Haluaisin vain aivan hieman tummemman sävyn, kuitenkin siis selkästi vaalean tukan. Tämä vain on liian vaalea. Mutta kampaaja ei ole yhteistyökykyinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota mukaan kuva jossa hiukset ovat sen väriset kuin toivot itsellesi

Vierailija
4/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni vaaleat maantienvärisethiukset joita aina vaalennan kirkastavin väriraidoin. Hiukseni ovat ohuet eivätkä kestä voimakkaita käsittelyjä.

Jatkossa käytän ns.hopeashampoota joka vie keltaisuuden pois ja pitää värin kauniina- suosittelen.

Vierailija
5/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnostaan vaaleat hiukset, mutta takaa tummentuneet. Hiuslaatu on ohut, ohutta hiusta paljon. En uskaltaisi vaalentaa koko tukkaa, vaan teetän ohuita folioraitoja kerran vuodessa, yleensä tammikuussa kun auringonvaalentamat hiukset alkavat olla kasvaneet.

Ohuiden raitojen laitto koko päähäni kestää kolmisen tunia, joten työlästä se on, mutta en uskaltaisi koko hiuspehkoa vaalentaa,mkun raidatkin kuivattavat.

kävisköhän sulle vaaleanruskeat ohuet raidat koko päähän, eikös se tummentaisi kokonaisuutta hieman?

Vierailija
6/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon toimisi varmaan monisävyvärjäys, jossa alempien kerrosten väri on tummanvaalea ja päälle sitten vaaleampaa raitaa. Tuo siis siinä vaiheessa, kun sinulla on jo muutaman sentin juurikasvu, jolloin omaakin sävyä tulisi vähän tukkaan. Siihen asti yrittäisin kärvistellä sillä vanhalla tukalla.

En tosin ole kampaaja, mutta tuollaista itse pyytäisin tilanteessasi.

Olen muuten kuullut, että ulkomailla kovasti yritetään etsiä hiusväreillä tuota maantienharmaata värisävyä. On kuulemma aika hankala värjätä. Joten maantienharmaus kunniaan! Itse piristän omaani vain vaaleilla raidoilla silloin tällöin. :)

Vierailija
7/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset vaalean ruskeat ja tummat kulmat ja ripset

Vaalennan itse ja lopputulos on todella luonnollinen. Käytän 2-3 astetta vaalemtavia sävyjä ja valitsen tuhkanvaalean.

Huono kampaaja sinulla

Vierailija
8/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. blondina 50 vuotta

Vierailija
9/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin hieman piristää omaa "tummanvaaleaa" sävyäni. Ongelmana on hiusteni sävy; vaalentaessa menee helposti keltaiseksi. Itse tahtoisin harmahtavanvaalean sävyn.

Kampaajani ratkaisu oli vetää ihan hemmetin ylivaalennetuksi koko pää. Seuraavalla kerralla pyysin tummempia raitoja sekaan. Ehdotti "beessiä" joka mallissa näytti oranssinruskealta. Totesin jälleen että en halua oranssiin vivahtavaa vaan kylmän sävyn. Teki raidat ja totesi lopuksi että "laitoin tänne nyt kuitenkin tätä ruskeata vähän" nostaen samalla nähtäväkseni selkeästi oranssin suortuvan. Pillastuin että tuohan on oranssi. No niii-i, totesi kampaaja, kuin ei niitä vaihtoehtoja ole kuin punertava tai vihreä, että niistä on valittava etkä sä sitä viherääkään halua.

Ahaa! Eli kaikki värjäyksessä käyvät ihmiset valitsevat vaan vihreän ja punaisen väliltä? Sehän selittää miksi suomalaisilla naisilla on niin usein luonnottoman punaiseksi värjätyt tukat.

Vierailija
10/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just se tuote joka pitää raidat hopeanvaaleina. Voi käyttää vaikka joka pesussa.

Vierailija
11/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ap kampaajaa. On outoa, jos ammattilainen ei saa hiuksia värjättyä juuri sen värisiksi ja sävyisiksi kuin itse haluat.

hiukset vaalean ruskeat ja tummat kulmat ja ripset

Vaalennan itse ja lopputulos on todella luonnollinen. Käytän 2-3 astetta vaalemtavia sävyjä ja valitsen tuhkanvaalean.

Huono kampaaja sinulla

Vierailija
12/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon toimisi varmaan monisävyvärjäys, jossa alempien kerrosten väri on tummanvaalea ja päälle sitten vaaleampaa raitaa. Tuo siis siinä vaiheessa, kun sinulla on jo muutaman sentin juurikasvu, jolloin omaakin sävyä tulisi vähän tukkaan. Siihen asti yrittäisin kärvistellä sillä vanhalla tukalla.

Jos hiukset on vedetty pelkästään vaalennuksella niin silloin ei niihin saa mitään "luonnollista" sävyä vaan sävy saadaan vain värillä. Ja se, miltä pelkkä väri taas näyttää, riippuu siitä hiuksen pohjaväristä.

Eli käsittääkseni vaihtoehdot tuossa on vaalennus ja siihen päälle väri tai sitten väri, joka ei tietenkään ole samalla tavalla kirkas kuten vaalennus.

Niin ja pitää pestä sillä hopeashampoolla.

Vierailija
13/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyvi (alkujaan siis vaalennettu). Hiukset ovat elävän luonnolliset ja vaaleat.

Satunnaisesti käytän hopeashampoota.

Vierailija
14/14 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on maantienharmaa oma väri ja nykyinen tukka on mun mielestä jo lähellä valkoista, ei kiva. Se oliskin helppoa, jos vois naps-vaan palauttaa aidon hiusvärin ja ottaa siihen raitoja, tulis luonnollinen, tuhkansävyinen, ei liian vaalea hius.

Mä oon miettiny kans värjätä vähän tummemmaks ja ottaa siihen sit niitä raitoja, niin ettei juurikasvu juurikaan näkyis.