Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*NARSK* Äiti ärsyttää!

Vierailija
21.01.2010 |

Ja mä olen sit hölmö kun mä juoksen aina kun äiti käskee.. on se hittolainen. Jos en juoksis, saisin kauheet itkuparkupuhelut, että kun mä en yhtään välitä kun heillä on vaikeeta.

Joo, raha-asiat äidillä ihan perseellään. Eilen lainasin sille puhelinta kun tuli ongelmatilanne Soneran kanssa (siis ne palvelunumerot oli sulkeutuneet häneltä..). Sit piti viedä tupakkaa isälle. Tänään se soitti, että pitäis kissanhiekkaa viedä huomenna tai viim. lauantaina. Ei sillä rahaa ole, kuitenkaan...

Mä olen itse kotihoidontuella, eikä polttoaine ole tähän päivään asti ollut ilmaista. Ylimääräistä ajoa tulee kuitenkin joka keikasta mulle 30 km. Ja miksi, oi miksi se ei voinu eilen sanoa, että kissanhiekka on loppu????!!!!

Kiitos. Ei kyllä vielä helpottanu.. =0/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille, että laadi lista kaikista tavaroista jota pitää tuoda kun tuot sen kissanhiekan. Ja kaikki mitä ei siihen listaan kirjoita niin sanot vaan, että saa luvan pärjätä ilman.

Jos mitään ei ilmaannu listaan niin omapa on moka.

Tai kerrot, että voit tuoda tavaraa esim kerran viikossa ja silloin pitää olla kaikki tarvittava myös listattuna.

Vierailija
2/2 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rajat selväksi tommoselle. Siis kuinka jotkut kehtaavatkin pompottaa noin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi