Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskin osaa pihdata.

Vierailija
21.01.2010 |

Meillä se on kyllä mies joka pihtaa... Olen kuukausia yrittänyt iltaisin lämmitellä miestäni, mutta ei. Meillä harrastetaan seksiä vain silloin, kun mieheni haluaa. Muutaman kerran kuussa... Aina jos minä yritän niin ei. Jos joskus olen silloin itse kieltäytynyt, niin hän loukkaantuu ja syyttää minua siitä etten ole kiinnostunut. Joa taas itse otan asian hänen kieltäytymisistään puheeksi hän suuttuu ja sanoo, tyyliin "ota sitten parempi mies". Miten tulisi toimia, asia vaivaa minua. Tätäkö loppuelämä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on kyllä mies joka pihtaa... Olen kuukausia yrittänyt iltaisin lämmitellä miestäni, mutta ei. Meillä harrastetaan seksiä vain silloin, kun mieheni haluaa. Muutaman kerran kuussa... Aina jos minä yritän niin ei. Jos joskus olen silloin itse kieltäytynyt, niin hän loukkaantuu ja syyttää minua siitä etten ole kiinnostunut. Joa taas itse otan asian hänen kieltäytymisistään puheeksi hän suuttuu ja sanoo, tyyliin "ota sitten parempi mies". Miten tulisi toimia, asia vaivaa minua. Tätäkö loppuelämä?

jos ei kerran tahdo seksiä ja nai sinä suhteen ulkopuolella. kyllä jossain vaiheessa tajuaa :)

Vierailija
2/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi mm. itsetunnon päälle sen verran.

Varmaan alkaisin puuhaamaan eroa ja etsimään uusia seikkailuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kerran tahdo seksiä ja nai sinä suhteen ulkopuolella. kyllä jossain vaiheessa tajuaa :)

Miehellä ei saata olla kertakaikkiaan haluja harrastaa useammin seksiä, silloin ei ole pihtaamisesta kyse. Siinä tapauksessa ymmärrän ap:tä, jos mies runkkaa esim. päivittäin. Onko aiemmin ollut aktiivisempi?

M34

Vierailija
4/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies oli aktiivisempi suhteen alkuaikoina... mutta voihan tietenkin vaikuttaa lasten syntyminenkinasiaan? Mieheni on mys minua aika paljon vanhempi. Ei nyt viitsisi eroa pelkän seksinkään takia vireille laittaa! :O

Vierailija
5/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä "lämmittelet" miestä. Yhden riidan aikana vaimoni sanoi minulle yrittäneensä lämmitellä minua useasti seksiin ja minun aina tyrmänneen hänet. Itse en ollut moisia yrityksiä huomannut, joten uskon että naisilla on omia tapojansa houkutella miestä, jotka eivät yksinkertaisesti aukea miehille lainkaan..

Tai sitten vaimoni yksinkertaisesti valehteli pahoittaakseni mieleni.

Niin, eli kysymys oli: Miten "lämmittelet" miestäsi. Muillekin vastaustilaa löytyy.

Vierailija
6/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monen ukkomiehen elämä on juurikin tuollaista.

Vierailija
7/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan selkeästi olen kyllä "lämmittelyn" ilmaissut ja mies on sen kuitannut sanomalla, esim. että ei nyt, aamulla sitten (jolloin mitään ei kuitenkaan tapahdu), Illalla sitten (ei mitään taaskaan), yms... Ei paljon kiinnosta enään edes ehdottaa. Jospa sitten alan elinikäiseen selibaattiin?

Mieheni on kuitenkin mustasukkainen minusta mustasukkainen (ei mitenkään haittaavasti) Ja on mys selkeästi ilmaissut, ettei hyväksy minkäänlaista pettämistä... enkä tiedä viitsisinkö sille linjalle lähteä .

Vierailija
8/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muutaman kerran kuussa". Mikä se on se ongelma? Eikö tuollainen kerta viikkoon ole ihan normaali tahti vakiintuneessa parisuhteessa?

Vierailija
9/36 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on tässä vuosien varrella nähty, mutta ap:n tapauksessa nauttisin kyllä niistä muutamasta kerrasta kuussa ihan mukisematta.

toki torjutuksi tuleminen aikansa sattuu ja loukkaa, mutta siihen tottuu. ilo irti niistä hetkistä kun saat.

Vierailija
10/36 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijakin valitteli keskustelupalstalla, ettei saa seksiä kun minä pihtaan. Runkkaan kyllä usein ja vaimonikin kuvittelee, että se on pihtaamista jos runkkaa muttei pane. Runkkaaminen ei korvaa panemista. Jos ei paneta niin ei paneta. Silti voi huvittaa runkata. No meillä tämä kärjistyi siihen, että vaimo petti. Ei sekään ole mukavaa, että pitää yrittää väkisin panna vähintään joka toinen päivä ettei muija lähde vieraisiin. Kyllähän minä itse tiedän parhaiten, milloin innostun seksistä niin paljon, että kannattaa siihen ryhtyä. Ei ole mukavaa, jos homma päättyy lerpahdukseen. Jos homma ei sytytä niin se vain on niin. Miten minulta voidaaan odottaa yhtä paljon kiinnostusta kuin suhteen alkuaikoina ja vain siksi, että muijaa sattuu seksi kiinnostamaan enemmän kuin 5 vuotta sitten, koska on synnyttänyt ja löytänyt seksuaalisuutensa? Olisi ollut innokkaampi silloin alkuaikoina niin ehkä minunkin kiinnostukseni olisi suurempi.

M32

Miehellä ei saata olla kertakaikkiaan haluja harrastaa useammin seksiä, silloin ei ole pihtaamisesta kyse. Siinä tapauksessa ymmärrän ap:tä, jos mies runkkaa esim. päivittäin. Onko aiemmin ollut aktiivisempi?

M34

Vierailija
11/36 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muutaman kerran kuussa". Mikä se on se ongelma? Eikö tuollainen kerta viikkoon ole ihan normaali tahti vakiintuneessa parisuhteessa?

On, se on aivan normaalia vaikka ei olisi edes joka viikko seksiä. Jos seksiä on "muutaman kerran kuukaudessa", niin silloinhan se on ainakin säännöllistä. Eri asia on sitten, josko se on tyydyttävää. Luulen kuitenkin, että AP:tä loukkaa lähinnä se, että hänen aloitusyrityksensä yleensä blokataan, kun taas useimmiten miehensä saa milloin haluaa. Kyllä se alituinen vonkaaminen turhauttaa.

Minun vaimokkeeni on tavattoman kaunis, täydellisillä kasvoilla ja kropalla siunattu jokamiehen katseenkääntäjä, kaupan päälle myös todella kuuma ja estoton petipuuhissa. Saan hänen kanssaan loistavaa seksiä. Luulisi siis, ettei minun tarvitse koskaan masturboida? Mutta silti masturboin useahkosti ja aina en jaksa petipuuhiin ruveta, semminkin jos väsymys tai stressi painavat.

Ei masturbointi seksiä korvaa, mutta ei seksikään korvaa masturbointia, joka on sellainen yksinkertainen mukavan itsekäs hetki itsensä kanssa. Rakastelu taas vaatii ihan toisenlaisen vireen ja myös toisen huomioon ottamisen moninaisilla tavoilla. Joskus vaan haluan pitää naistani kainalossa ja jutella tai olla hiljaa. Toisaalta, usein kun hänellä tekee mieli ja itse ei jotenkin jaksa juuri sillä hetkellä syttyä, hoitelen hänet suulla tai käsillä:)

Vierailija
12/36 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minun mies istuu ja chattaa, liitto hajosi mokoman seksipihtarin takia, tuntikausia istuu täällä yötkin.

Vierailija
13/36 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinua olisi pannut jos sitä olisi huvittanut. Miksi olisi kiusallaan ollut panematta?

Täällä minun mies istuu ja chattaa, liitto hajosi mokoman seksipihtarin takia, tuntikausia istuu täällä yötkin.

Vierailija
14/36 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinua olisi pannut jos sitä olisi huvittanut. Miksi olisi kiusallaan ollut panematta?

Pihtari on sellainen, joka jättää kumppaninsa puutteeseen, jos itseä ei huvita. Tämä pätee mielestäni sukupuolesta riippumatta.

Tuossa ylempi kirjoittaja, joka "hoitelee" naisensa käsin/suulla, vaikka ei olekaan "sillä tuulella", ei mielestäni ole ollenkaan pihtari, vaan tunneälyllä varustettu kunnon mies. Teitä on liian harvassa!

Vierailija
15/36 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on tässä vuosien varrella nähty, mutta ap:n tapauksessa nauttisin kyllä niistä muutamasta kerrasta kuussa ihan mukisematta. toki torjutuksi tuleminen aikansa sattuu ja loukkaa, mutta siihen tottuu. ilo irti niistä hetkistä kun saat.

Tai riippuu varmaan ihan ihmisestä. Torjuminen harmittaa ja syö itsetunnon niin, että aikansa kun sitä katselee, tekee jo mieli erota tai pettää. Näin se tuntuu olevan ainakin useampien täällä kirjoittelevien kohdalla.

Vierailija
16/36 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari on sellainen, jota kyllä huvittaa, mutta kiusaa tehdäkseen ei anna seksiä. En ole pihtari jos en ryhdy seksiin, jonka tiedän epäonnistuvan.

Jos tiedän että tällä kertaa ei seiso kunnolla kun ei huvita se ei tee minusta pihtaria. Vaimoni ei todellakaan halua että annan säälistä jotain käsittelyä, koska itseä ei yhdyntä huvita.

Pihtari on sellainen, joka jättää kumppaninsa puutteeseen, jos itseä ei huvita. Tämä pätee mielestäni sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
17/36 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ajatella, että "jokin käsittely" olisi sääliä? Jos se olisikin rakkautta? Että ei tarvitse torjua ja aiheuttaa puolisolle pahaa mieltä siksi, että itseä ei huvita.

Minusta on paljon julmempaa mieheltä se, ettei hän suostu millään tavoin tyydyttämään naistansa, kuin se että antaisi sitä "jotain käsittelyä" silloin, kun se olisi tarpeen. Ei kai sitä joka kerta tarvitse yhdyntään asti mennä?

Seksi on joskus parempaa, kuin toisella kertaa. Joskus on hirmunen kiima. Mies saa aina, kun hänellä on sellainen hetki, mutta entäs sitten minä? Miksen minä voi saada silloin, kun minun tekisi kovasti mieli? Onko reilua?

Itsekkäitä miehet ovat! Viitsivät ruveta vain silloin, jos itseä sattuu huvittamaan, viis puolison fiiliksistä.

Vierailija
18/36 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua vaikka saa säännöllisesti testosteroni-piikin kankkuunsa.

Oli arvot suht matalalla, mutta eipä nuo piikitkään ole auttaneet, saanut niitä jo useita.

Täytyy sanoa, että tällä naisella on seksuaalinen itsetunto loppuelämän miinuksella:´´´(

Olisinpa edes ollut haluton lahna joka haluaa aina vain "sitä yhtä ja samaa" mutta ei.

N34

Vierailija
19/36 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen kerta oli joskus marraskuussa.

Tauot aina sitä 2-5kk luokkaa.

-19-

Vierailija
20/36 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sitten roikkunut tällaisessa suhteessa pitemmän aikaa? Jos asia häiritsee niin pahasti, niin sinä kyllä tiedät mitä tehdä.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan