Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen sittenkin moniavioinen??

Vierailija
04.04.2012 |

Eikä yksiavioinen,niinkuin joutsen on:)

Täältä sen käsityksen saa jo viimeistään ja itsekin sen kokee koko ajan...??Näinkä se vaan menee...jotkut täällä vittuilee samalla autolla ajamisesta jo...voiko konetta verrata ihmiseen..??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan ollut sitä mieltä, että meitä ihmisiäkin ohjaa evoluutio, ts. minä joudun taistelemaan siementeni paikastani. Kerran eräs tosi kaunis yhteyshenkilö olikin yhtäkkiä edessäni raskaana, ja arvatkaa: tuli epätodellinen primitiivinen reaktio: saatana, joku toinen on tehnyt sen raskaaksi... Olen korkeasti koulutettu ihminen, ja silti...

Vierailija
2/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan ollut sitä mieltä, että meitä ihmisiäkin ohjaa evoluutio, ts. minä joudun taistelemaan siementeni paikastani. Kerran eräs tosi kaunis yhteyshenkilö olikin yhtäkkiä edessäni raskaana, ja arvatkaa: tuli epätodellinen primitiivinen reaktio: saatana, joku toinen on tehnyt sen raskaaksi... Olen korkeasti koulutettu ihminen, ja silti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies haluaa panna kaikkia kiihottavia naisia. Kulttuuri ja ympäristön paine hillitsee tätä luonnollista tarvetta. Siksi pitkät parisuhteet on niin helvetin vaikeita, kun se on luonnotonta! Ei ole luonnollista paneskella 10 vuotta saman naisen kanssa vaan se on sairasta!

Vierailija
4/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:3.avioliitto menossa,sekin lopussa;DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän