Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä myyjällä on palanut hermo, kattokaas suljetut + kysymykset.. =0)

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten katseltua kaikki hänen palautteet läpi..

Paljon on huudellut todella rattaita ja samantien laittanut ne uudelleen myyntiin hyvällä voitolla..

Monet homevaunut on varmasti vaihtaneet hänen kauttaan omistajaa ja monikohan vauva kärsii tästä syystä:(

Mitä tyydytystä voi tuollaisesta kaupankäynnistä saada?????

Vierailija
62/75 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on ihan koukussa rattaisiin ja vaihtaa niitä kuin akat vaatteitaan -- se on sellanen riippuvuus sekin. Ja mahdollisesti haluu itse koota eri osista mieleisensä rattaat ja myydä ylimääräiset osat pois.

Kyllä pitäisi aina kertoa, jos on edes joskus ollut homeessa, niin ostaja saa ite päättää, mitä tekee. Mut kyllä nykyään ollaan ylihysteerisiä. Oikeesti ei vois ostaa kuin täysin käyttämätöntä, kun missä tahansa käytetyssä voi sitä hometta olla, vaikka ei näy eikä haise. Taitaa nää nykyongelmat olla enemmän tuosta ylipuhtaudesta ja kumma kun nykyään jo puolet kouluistakin on homeessa -- ihan kuin ei ennen olisi ollut. Tieto lisää tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettu tupakan hajua ja siihen vastaa että myy aina kaverin vaunúja.

Vierailija
64/75 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto.netissä tunnukset omaava laittaa kankaiden ostajalle viestiä pikaisesti eikä täällä pohtia?? :(

Vierailija
65/75 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeet haitanneet jos ja kun oli asiasta tietoinen.. Positiivista palautetta oli näemmä antanut..

Vierailija
66/75 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeet haitanneet jos ja kun oli asiasta tietoinen.. Positiivista palautetta oli näemmä antanut..

siis ostajaa,

jotkut ei vaan välitä.

Tai jos myyjä osaakin olla vakuuttava ja on hyvä manipuloimaan.

Vierailija
67/75 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä myyjältä?

kokemuksia?

Vierailija
68/75 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/75 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon olen rattaita myynyt, että perhesunila on tuttu, on kai sama kun "mokkilaiset" Siis niin yksinkertainen tapaus. Kuvittelee ilm kysymyksillään estävän/hidastavan toisten myyntiä. Siinä onnistumatta ainakin minun kohdallani. Mut hänestä on monet ilmoitukset tehty ylläpidolle. Naurattaa lähinnä sen jutut ja se et miten joku aikuinen jaksaa olla tuollainen, ei mulla olis aikaa eikä mielenkiintoo

Vierailija
70/75 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon olen rattaita myynyt, että perhesunila on tuttu, on kai sama kun "mokkilaiset" Siis niin yksinkertainen tapaus. Kuvittelee ilm kysymyksillään estävän/hidastavan toisten myyntiä. Siinä onnistumatta ainakin minun kohdallani. Mut hänestä on monet ilmoitukset tehty ylläpidolle. Naurattaa lähinnä sen jutut ja se et miten joku aikuinen jaksaa olla tuollainen, ei mulla olis aikaa eikä mielenkiintoo

on mullekin tuttu,

Kyselee aina ihme asioita selvästi v*ttuilumielssä.

Mutta mitä tuo perhesunila sitten on?

Sama(nlainen) v*ttupääkö?

Oletko sinä siis Satu eli s-h-1981?

Vierailija
71/75 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se joka esitti s-h-1981 :lle kysymyksen noista yksistä emmaljungan kankaista että onko ne ne samat homeiset jotka huusi ja sitten myikin pois. Myynti-ilmoitusessa oikein mainosti hyväkuntoisiksi, mutta sanallakaan ei maininnut siitä että niistä kankaista on pesty home piiloon. Katsoinpa sitten huvin vuoksi onko kysymykseni vielä käyttäjälle tallessa, niin eihän ne ole kun huutonetin paska ylläpito on ne poistanut.. Pitäähän ihmisiä saada varoittaa!! Milläköhän vitun verukkeella se akka on saanut ylläpidon poistamaan ne esittämäni kommentit.. Oikeasti pitäisi tehdä poliisille tutkintapyyntö aikan s-h-1981 suhteista huutonetin ylläpitoon kun annetaan harjoittaa tuollaista toimintaa..

Ja katsokaapa s-h-1981 saamat palautteet, miksi hän saa edelleen jatkaa toimintaansa huutonetissä huutajana vaikka palautteista päätellen ei selvästikään kunnioita huutonetin sääntöjä, jättää huutoja törkeästi lunastamatta onhan monilta muiltakin jo vähemmistäkin negatiivista/neutraaleista suljettu tunnus..

Tuo valtion loinen joka ei varmasti ole päivääkään tehnyt oikeata työtä joutais viedä sodan iskiessä rajalle!!

Vittu että pistää vihaksi!

Vierailija
72/75 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen kyylännyt tätä myyjää/ostajaa ihan sitä silmällä pitäen, että pitäis myydä omat Emmaljungat pois. Ja kun ne on vanhat, niistä ei voi paljoa pyytää, niin hirvittää ihan, jos joutuukin tän ostajan kaa tekemisiin. Kuitenkaan ei lunasta ja sit jo ihan periaatteesta noin tökeröä käytöstä en hyväksy.

Mun kärryt on kyllä homeettomat, mutta muuta vikaa löytyy..

Vierailija
73/75 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen sitä mieltä että kakarat tolta pitäisi ottaa pois jos ei tee mitään muuta kun jobbailee lastenrattaita, ei varmaan voi olla niillä lapsilla kaikki murot kulhossa kun äidin rakkaus menee lastenrattaille, mitäköhän se meinaa sitten kun sen nuorimmaisin on jo niin iso ettei tarvii rattaita, työntääkö se nukkea niissä??

Jos on oikeasti niin köyhä että on "PAKKO" tehdä tollaista niin lopettais sen kakaroitten vääntämisen, menis kouluun ja hankkis töitä.. ei ne valtion tuet riitä vaikka olis miten monta lasta.

Ja hei kuten s-h-1981 kohteissaan aina mainostaa että on niin tarkka lastenrattaista ettei niissä saa lapset edes pitää kenkiä jalassa, niin EIKÖ SE JO OLE SAIRASTA?? Voi lapsiparat :/

Vierailija
74/75 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma vaan jatkuu S-H-1981:llä, varokaa.

Vierailija
75/75 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa vittu kaikki huutonet-kyylät.

Huutonetin säännöt on pelkkää pilkunnussimista, myyjiltä viedään tunnukset ihan mitättömien asioiden takia, jopa siksi että on pidetty kahta tunnusta tai suljettu ja tehdään uusi. Vittuako sillä on väliä? Pää-asiahan on että myy rehellisesti.

on ihan normaalia että ostetaan ja myydään, myös voittoa tekemällä.

kyylät voivat painua vittuun. vasikat tulisi ampua saunan takana.

oikeat huijarit on eri asia. huutonetin mulkku ylläpito potkii rehellisiäkin pois jotka ei ole lunastaneet huutojaan, tai on 2 tunnusta...

voi vittu kun on kamalaa.

Tais Satu suuttua...