Tällä myyjällä on palanut hermo, kattokaas suljetut + kysymykset.. =0)
Kommentit (75)
Kahtokees ny..
Enste tää Katza 80 ( kotipaikka Tammisaari)on ostanu nää samaiset Scooterit tältä s h:lta.. http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=126561584
Sitten nimim. Kata 78 myy sama(nla)isia kärryjä Raaseporista heti pari päivää myöhemmin. http://salattu.huuto.net/kohteet/emmaljunga-scooter--jalkap-kayttamatto…
Onko tässä uusi Trinsessa/ Aamu -pari?
Tuo alkuperäinen s-h-81 on myynyt varmaan noita samoja Scootereita myös Vauvan palstalla samaan aikaan kun ovat olleet huutiksessa, ainakin haku löysi heti brown check-ilmoituksen Imatralta, samoin niitä monia jalkapeitteitä on osta- ja myy-palstalla.
Ja alkuperäiselle myyjälle s-h-1981 on tullut tarve ostaa rattaat, vaikka juuri möi tarpeettomana uudet pois,koska eilen on ainakin huutanut Emmaljunga Scootereita jälleen..
http://salattu.huuto.net/kohteet/emmaljunga-scooter--06-sport-yellow---…
T:Kyylä ap.
Sunila on saanut sämpylän. eli se siitä asiallisesta kysymyksien esittämisestä...
Sunila on saanut sämpylän. eli se siitä asiallisesta kysymyksien esittämisestä...
mitä tarkoittaa sämpylä?
eli tunnus on suljettu.
Kun meillä hajosi rattaat ja tarvis uudet. No nyt tuli sellanen fiilis että huutiksesta en ainakaa osta. Niin ihme touhuu siellä tällä hetkellä.
Tunnuksen voi sulkea ihan itsekin.
mutta tuleeko siihen silloinkin tuo sämpylä?
Tunnuksen voi sulkea ihan itsekin.
mutta tuleeko siihen silloinkin tuo sämpylä?
Kyseinen myyjä myy uudella tunnuksella koska vanhan huutonetin ylläpito sulki hämärätoiminnan vuoksi.. Ties miten mones tunnus jo kyseisellä myyjällä!
Olen tuttavaltani jopa kuullut että hän varastaisi lastenrattaita!
ainii toi on toi myyjä joka lupaa kuitin rattaista mutta sitä ei sit kuitenkaan löydy kun onkin hukkunut tms. muistan joskus lukeneeni palautteista jotain sellaista. aika hassua miten paljon se on huutanut lastenrattaita ja sitten ne on uudestaa vähän ajan päästä myynnissä osissa,esim kankaat tai renkaat myyty erikseen.
Eli kyseisellä myyjällä oli kuin olikin hämärää tekeillä. En kyylännyt suotta!
Olen tässä jo aika pitkään seurannut kyseisen käyttäjän huutoja/myyntejä, kyllä se vaan koko ajan ostaa ja myy noita kärryjä..
Eikö sillä oo parempaa tekemistä??
Luulis että yhdet rattaat riittää kerralla,
kun tuolla henkilöllä niitä tuntuu olevan ainaki kymmenen ihmisen edestä.
Olen myös kanssa huomannut sen että ostaa pilkkahinnalla vaikka homeiset rattaat ja myy sit ne puhtaina ja olevinaan uusina eteenpäin.
Kohteiden kysymysosiosta bongasin että nytki sillä näyttäis olevan myynnissä rattaiden kankaat jotka on rattaista jotka se on ostanut joulukuun lopussa. Ostanut itse ne rattaat halvalla koska niissä on ollut hometta ja rungon myynyt erikseen ja kankaat nyt sit myynnissä.
Katoitko sen tän hetkisiä kohteita?? joku oli heittänyt sille jotain kommenttia niistä kankaista.
Eikse itse tajua miten hämärältä sen kaupat vaikuttaa.
Itse en tosiaankaan ostais rattaita joissa on ollut hometta.
Ja ostamansa home rungon jo myi eteenpäin uudemmilla kankailla..
Sääliksi käy ostajia jotka tähän lankeaa ja kartuttaa tämän rahapussia...
myyjän nickki tähän keskusteluun niin pääsee vähän itsekin tutkimaan! :D Kuullostaa taas niin keljulta toiminnalta.
ja eka oli rattaat ilman suojapussia myynnissä. Sitten rattaat suojapussin kanssa. Jos on käynyt välissä ostamassa, niin omahan on valinta.