Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Itkitkö kun näit lapsesi ensi kertaa ?

Vierailija
20.01.2010 |

Entä miehesi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ei kumpikaan itketty kun näimme lapsemme jo syntyneenä, molemmille sen sijaan tuli kyllä tippa linssiin kun näimme ne ensi kertaa ultrassa.

Vierailija
22/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että vollotan varmaan niin paljon etten edes näe lasta kyyneliltä. No olin niin hämmentynyt että itkin vasta osastolla ;) En muista itkikö mieskään. Ihana hetki joka tapauksessa oli, kauan odotettu pieni poikamme, Rakas ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista ootan ja miettiny vaan sitä että varmasti vollotan ja pelkästä ajatuksesta oon saanu itkut aikaiseksi. Itse tosin olen niin herkkä ihminen niin uskon että alan vollottamaan.. miehestä en osaa sanoa kyllä yhtään. Sitten tuon näkee :)

Vierailija
24/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö syntyi sektiolla enkä edes saanut pitää sitä sylissä. Mies antoi maitoa ensin tytölle, joka oli kapaloitu ja sitten vasta söi itse. Ei itkenyt. Olivat tunnin verran kahdestaan leikkaussalin sivuhuoneessa.

Vierailija
25/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä en tiedä, en usko. En siinä tilanteessa kiinnittänyt asiaan huomiota :)

Olin odottanut itkua, mutta olinkin siinä tilanteessa niin voipunut ja jotenkin pöllähtänyt. Sitä hämmennystä jatkui vielä pari päivää, en oikein osannut uskoa että vauva oli minun. Vasta toisena yönä synnärillä tuli sellainen mieletön hellyyden ja rakkauden tunne vauvaa kohtaan ja siinä vaiheessa itku.

Vierailija
26/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanut edes itkeä. Oli vain helpottunut olo, että se on ohi.

Vierailija
27/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken kyllä aina jos näen telkkarissa synnytyksen. Itkin myös kun kuuntelin radiodokumenttia lampaiden karitsoinnista :D Mutta oman lapseni syntyessä en itkenyt. Muistan vain ihmetelleeni että onpa mieheni näköinen.

Itkin kyllä sitten yöllä osastolla kun olin vienyt vauvan hoitajille että saisin itse hetken nukkua. Tunsin olevani huono äiti ja hylkääväni lapseni heti...

Vierailija
28/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen olin riemuissani ja onnellinen, täynnä tarmoa. Ei tullut mieleenkään itkeä, olo oli siihen liian reipas. Osastolla joka toinen kätilö sanoi, että kyyneleet sitten kuuluu asiaan, eikä heillä ole äitiä joka ei osastoaikana olisi itkenyt - mä aloin jo miettiä, että minussa on jotain vikaa, kun ei itkettänyt yhtään. ;)

Vierailija
29/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin itken aina jos telkkarissa joku synnyttää tai luen jotain synnytyskertomuksia. Mutta omissa synnytyksissä ei ole itkettänyt yhtään. Eikä kyllä osastollakaan, en ole koskaan nähnyt siellä kenenkään itkeskelevän.

Vierailija
30/30 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aivan haltioissani olen tietty ollut. Mies ei itkenyt tytön synnyttyä, mutta pojan syntymän jälkeen itki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi