Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tarkkaan alkuraskauden ultras näkyy millon hedelmöitys tapahtunu? siis jos on ollu

Vierailija
20.01.2010 |

seksiä kolmen kans 1-2 viikkoo taukoa välissä, selviääkö tosta kuka on isä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis ehkäisy?? Juu tarkkuus on hyvillä laitteilla ja taitavan ultraajan tekemänä +-2 päivää noissa varhaisultrissa. Mutta jos väliä vain viikko, siittiöt voi elää sen ajan eli 2 isäehdokasta.

Vierailija
2/14 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaustulos on sen verran epävarma, että voi heittää parillakin viikolla. Vasta rv 12 nt-ultrassa yleensä vahvistetaan laskettu aika, jonka mukaan voi saada hedelmöittymisajan selville. Tähänhän tietenkin vaikuttaa kierron pituus, ovulaation ajankohta, lapsen sukupuoli (poikasiittiöt nopeita, tytöt hitaita), joten jos noin viikko ollut yhdyntöjen välissä, on aikas vaikeaa selvittää isää ilman labrakokeita, jotka tehdään vasta syntymän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaustulos on sen verran epävarma, että voi heittää parillakin viikolla. Vasta rv 12 nt-ultrassa yleensä vahvistetaan laskettu aika, jonka mukaan voi saada hedelmöittymisajan selville. Tähänhän tietenkin vaikuttaa kierron pituus, ovulaation ajankohta, lapsen sukupuoli (poikasiittiöt nopeita, tytöt hitaita), joten jos noin viikko ollut yhdyntöjen välissä, on aikas vaikeaa selvittää isää ilman labrakokeita, jotka tehdään vasta syntymän jälkeen.

Kiitos vastauksista. ja juu syön mä pillereitä mut unohtanu taas pari yhestä liuskasta :/ Ja vauva on ihan tervetullu, ois vaan kiva tietää isä ennen syntymää. No, ihan hyviä vaihtoehtoja ne on kaikki mut silti..

kiitti vastauksista.

Vierailija
4/14 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiemmin ultra tehdään, sitä varmemmin viikot saadaan katsottua.

t sh

Vierailija
5/14 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti sai alkunsa inseminaatiolla ja alku-ultrassa vastasi kokoa 6+5, kun laskujen mukaan piti olla 7+1.

Viikon 12 ultrassa (mulla silloin 11+5) mittojen mukaan oli 13+3, vaikka tuolloin ei siis ollut edes soluja kasvaneena.. :D Ei siis vaihdettu laskettuaikaa.

Mutta apn tilanteessa ei tästä taida olla apua, sen verran on hankalan tiheesti pantu menemään..

Vierailija
6/14 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin ainakin mulle, kun kävin ultrassa rv8+1.

Vierailija
7/14 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tosiaan hedelmöittyminen joka on voinut olla useita päiväkin myöhemmin (yleensä kuitenkin korkeintaan 3 vrk).

Itsellä n. rv 9 ultra antoi varsin täsmällisen arvion. Kierrossa oli vain yksi yhdyntä ja ultran mukaan hedelmöittyminen oli 1 vrk tuon jälkeen.

Vierailija
8/14 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt, tytöt, te sitten jaksatte aina yllättää mut! :O)

Vierailija
9/14 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi epäsäännöllinen kuukautiskierto (väliä voi olla hyvinkin monta kuukautta), joten mulla laskettu aika on määritelty ultraamalla (koska viimesistä kuukautisista laskettua aikaa pidettiin aika epävarmana).

Vierailija
10/14 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny aina alkuraskauden ultrassa yksityisellä gynekologilla. Silti raskauden kesto on muuttunut (siis laskettuaika siirtynyt) 12 viikon ultrassa 8-17 päivää.

Vierailija
11/14 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla LA muutettiin lähes pari viikkoa juuri tuon alkuraskauden ultran perusteella. Ei ollut mitään väliä sillä, että sanoin tehneeni positiivisen raskaustestin uuden hedelmöittymispäivän tietämissä (siis muka rv 2+2, omasta mielestäni 4+1). Lapsikin syntyi aivan täysiaikaisen näköisenä rv:lla 36. Muka.

Eli varmasti ultra ei tuonut oikeaa tulosta, mutta siihen luotettiin täydellisesti.

Vierailija
12/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ar ultrassa vastasi sitä mitä oletin, mutta nt ultrassa taas viikkoa isompaa. Rakenne ultrassa ja yksityisellä vastasi taas samaa, mitä ar sanoi lasketuksi. Tiedä sitten. Nt ultrasta jäi kiireen maku suuhun, luulen että mitta virhe.

Vierailija
13/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu mutta en tiedä olenko jotenkin vajaa kun on ymmärrä. Tiedän että lapsi sai alkunsa vappuna. Viikot ultrissa olivat sen pari viikkoa tuosta takaisinpäin, eli huhtikuun puolesta välistä lähti laskeminen. Eihän tuosta mitenkään voisi päätellä että kumpi on isä jos olisi vapun tienoilla ollut kaksi eri miestä..

Vierailija
14/14 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi