Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten KESTÄN vauvani SUKUPUOLEN inttäjät; meillä jo kaksi tyttöä ja poikaa intetään.

Vierailija
20.01.2010 |

Mä koen sen ihan hirveenä, kun ennen raskautta ja nyt raskaana ollessa "vitsaillaan", että teittekö nyt vihdoin pojan ja yrititte sitten viä poikakin jne.

Mitä noihin kommentteihin pitää sanoa? Mitä niihin odotetaan sanottavan? Miksi niitä intetään?

Olenko epäonnistunut, jos tuleekin tyttö? Miten inttäjät sitten reagoi/kommentoi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulokas on tyttö ja sitä joku kehtaa kommentoida ettei tartte enempää lapsia "tehdä" niin saa joko mustan silmän TAI kehun miten on vasta päästy alkuun lastensaamisessa!

Onko joku tälläsien kommenttien heittäjä hankkinut lapsia itse sillä että saa molempia?

Pettynyt jos "vaan" yhtä suokupuolta?

Se jos joku säälittävää.

Vierailija
22/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap kokisi kolmannen tyttären jälkeen epäonnistuneensa? Ehkä hän ei edes halua poikaa vaan kolmatta tytärtä? Meilläkin 3 lasta eikä niistä yhtäkään ole tehty tietty sukupuoli toiveissa mutta sitähän ei eräät voi millään tajuta :D TOISET NYT VAAN TEKEVÄT LAPSIA IHAN MUUTEN EI SEN TAKIA ETTÄ TOIVOTTAIS TIETTYÄ MERKKIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap kokisi kolmannen tyttären jälkeen epäonnistuneensa? Ehkä hän ei edes halua poikaa vaan kolmatta tytärtä? Meilläkin 3 lasta eikä niistä yhtäkään ole tehty tietty sukupuoli toiveissa mutta sitähän ei eräät voi millään tajuta :D TOISET NYT VAAN TEKEVÄT LAPSIA IHAN MUUTEN EI SEN TAKIA ETTÄ TOIVOTTAIS TIETTYÄ MERKKIÄ!

Vierailija
24/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on ikävää olemassaolevien lasten kannalta, kun heidänkin kuultensa tota viljellään. Tytöt kokevat, etteivät "riitä", kun kerran poikaa niin kovasti kaikki toivovat vauvasta. Vastaavasti varmaan sit toisin päin, jos on esim. kaksi poikaa ja kolmatta odotetaan.

Vierailija
25/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräiden mielestä varmaan Hazardin kolumnikin oli sitä...harmitonta pikku smal talkia :D

Vierailija
26/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräiden mielestä varmaan Hazardin kolumnikin oli sitä...harmitonta pikku smal talkia :D

Hazardin ansiokkaaseen kolumniin.

Vierailija
27/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pidä tuota minään small talkina!

En itse menisi mitään noin tyhmää sanomaan kenellekään.

Minusta on normaalia että hankitaan lapsia koska halutaan LAPSI, ei sillä että koska on VAAN tyttöjä tai poikia pitää maa täyttää niillä "väärillä" ihan vaan että saa toisenkinlaisen!

Mitä jos ei vaan saa? Pettymys?

Me hankittaisiin tämä neljäs joka tapauksessa -vaikka olisi jo tyttöjäkin tai pelkkiä tyttöjä.

Ihan kamala ihminen tosiaan joka lapsien kuullen noin sanoo.

Kerran joku sanoi tulisi jo tyttö kun odotettiin kolmatta ja siihen vaan tyytyväisenä että nuo kaksi on niin ihanaia että lisää on hyvä hankkia!

Olisit nähnyt esikoisen ilmeen, eikä se tosiaan että toisen nyt olisi pitänyt olla tyttö kelvatakseen.. :(

23

Vierailija
28/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin tein kun eräs vanhempi MIEShenkilö kysyi multa kun kuopus oli vauvaikäinen että "no imetäthän sä viel?" Mä kysyin sitte siltä että "no imetäksä?"...ei kovin kaunista minulta mutta otti vaan niin päähän tuo imetyksen pitäminen itsestäänselvyytenä. Ja imetinhän mä mutta mitä v***** se kuuluu kenellekään 60-v papparaiselle??

Vierailija
29/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pidä tuota minään small talkina!

En itse menisi mitään noin tyhmää sanomaan kenellekään.

Minusta on normaalia että hankitaan lapsia koska halutaan LAPSI, ei sillä että koska on VAAN tyttöjä tai poikia pitää maa täyttää niillä "väärillä" ihan vaan että saa toisenkinlaisen!

Mitä jos ei vaan saa? Pettymys?

Me hankittaisiin tämä neljäs joka tapauksessa -vaikka olisi jo tyttöjäkin tai pelkkiä tyttöjä.

Ihan kamala ihminen tosiaan joka lapsien kuullen noin sanoo.

Kerran joku sanoi tulisi jo tyttö kun odotettiin kolmatta ja siihen vaan tyytyväisenä että nuo kaksi on niin ihanaia että lisää on hyvä hankkia!

Olisit nähnyt esikoisen ilmeen, eikä se tosiaan että toisen nyt olisi pitänyt olla tyttö kelvatakseen.. :(

23

Vierailija
30/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolia. Pitäisi olla tasaluku molempia esim. kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Meillä ikäjärjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan tyttö, poika, tyttö ja nyt taas tyttö tulossa. Ollaan jouduttu kuulemaan harmitteluja siitä, kun ei saada toista poikaa. Myös neuvolassa ensimmäisellä käynnillä terveydenhoitaja kommentoi, että olette sitten toista poikaa tekemässä. Samoin ultraaja sanoi, että nyt on varmaan poika pettynyt (siis kun ei ole veljeä saamassa.) Totta kai olisin itsekin ollut oikein tyytyväinen poikavauvaan samoin kuin miehenikin, mutta silti ärsyttää muiden kommentoinnit. Itse en muuten ikinä ole kommentoinut muille lasten sukupuolta em. tyyliin.

Vierailija
31/35 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kommentoijia riittää. "Vain" tyttöjen äidit voivat tokaista, että suuret rakastajat tekevät vain tyttöjä ja parhaat rakastajat vähintään kolme! "Vain" poikien äidit voivat hymyillä muuten vaan tyytyväisinä. Elävä lapsi on pääasia, terveys bonusta. Jos nämä "smooltookkaajat" eivät sitä usko, niin voi, voi.

T. Neljän tytön onnellinen äiti

Vierailija
32/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eihän me kyetä ku tosta sun pojasta ei oo tekemään ku poikia. Että pistää vihaks tollaset idiootit ku sun äiti ja anoppi!! Sympatiat sulle :)

Anoppi sanoi " Nii, sä et usko että te kykenette muuta merkkiä tekemään?" WTF?

Vierailija
33/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

small talkkia on vaikka ilmasta puhuminen, urheilusta, ei se että lapsien kuullen toivotaan seuraavan olevan erilainen!

Kaikilla lapsimäärä Ei johdu siitä mitä sukupuolta lapsi on.

Onko sun vanhemmat pettynyt kun olet ollut tyttö etkä ollutkaan vielä poika? Todella paksua.

23

Vierailija
34/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta, joista kolme ensimmäistä on poikia ja neljäs tyttö.

Silloin kun kolmas poika syntyi, niin oli aika rankkaa! Itsekin olin salaa toivonut tyttöä, mutta poika tuli. Erittäin rakas ja ihana! Mutta se, että ensin sai asian käsiteltyä itse ja jaksoi kuunnella kaikkien paukapäiden typerät kommentit asiasta oli henkisesti tosi rankkaa. Itkua niellen lähdin kaupasta kerran jos toisenkin...

Nyt kun odotin neljättä olin kyllä niin kypsä kaikille pällistelijöille! Kysyin sukupuolen raskausaikana, mutta emme kertoneet sitä miehen kanssa kenellekään ennen kuin vauva syntyi. En olisi kestänyt hormoonihuuruissani sitä, että ensin "lupailtiin" tyttöä, joka ehkä olisi voinut kuitenkin osoittautua pojaksi. Joka varmasti olisi ollut rakas hänkin!

Nämä asiat ovat kovin vaikeita. Ainakin niille, joilla on yhtä sukupuolta olevia lapsia.

Nykyään kyllä esim. pitää lapsettomia käsitellä kuin kukkaa kämmenellä, mutta lapsen sukupuolesta saakin sitten odottajille tai äideille sanoa melkein mitä vaan. Minulle on lapsen sukupuolesta aikanaan kommentoinut myös tosi törkeästi sellainen, joka kärsi lapsettomuudesta vuosi tolkulla ja minä ymmärsin ja kuuntelin...

Niin ja vielä: Tunne lapsesta, rakkaus, on aivan samanlainen olipa lapsi tyttö tai poika.

Vierailija
35/35 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on oma äiti sanonut kirkkain silmin että "onpa mukava kun tuli poika" (esikoinen siis oli tyttö) "niin nyt ei sitten tarvitse kolmatta tehdä kun on jo molempia sukupuolia" siinä vaiheessa meinasin kyllä hermostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän