Onko lapsettomat mielestäsi vain vastuuttomia bilehileitä?
Siis tuli ihan mieleen, kun tapasin erästä vanhaa kaveria, joka on lapseton. Yritin saada hänestä irti jotain mehukkaita ryyppyjuttuja, mutta hän vietti ihan tylsää elämää:D Alettiin sitten miehen kanssa pohtimaan, että silloin itse lapsettomina opiskelijoina, oma vapaa-aika meni pitkälti baareissa mutta onhan se tyhmää olettaa että kaikki lapsettomat vaan ryyppäisi.. Vai mitä itse ajattelet? Nyt tarkemmin ajatellen, ainakin töissä tulee maanantaiaamuna tarkkailtua lapsettomia, näkyykö heissä krapulan merkkejä...
Kommentit (7)
Osa äideistäkin (huom, ikään katsomatta) on vastuuttomia bilehileitä (itse tunnen/tiedän yhden 4-kymppisen ja kaksi 3-kymppistä, ne pari nuorta äitiä jotka tiedän ovat kyllä vastuuntuntoisia äitejä)
t. kolmekymppinen lapsellinen
ikinä eivät biletä, saati että kärsisivät krapula-aamuista.
varsinkin kaikki punatukkaiset lapsettomat. Kukaan ei ole lapseton tahtomattaan, vaan nimenomaan ovat valinneet baarit lapsen sijaan.
Osa äideistäkin (huom, ikään katsomatta) on vastuuttomia bilehileitä (itse tunnen/tiedän yhden 4-kymppisen ja kaksi 3-kymppistä, ne pari nuorta äitiä jotka tiedän ovat kyllä vastuuntuntoisia äitejä)
Luonnekysymys. Eivät lapset yleensä muuta ihmisen perusluonnetta. Jotkut kärsivät kovasti raskauden ja vauvan aiheuttamasta sitovuudesta, ja aloittavat entisenlaisen biletyksen heti kun mahdollista. Toisaalta miksi lapsettoman ihmisen pitäisi olla vastuuton tai alkoholiin menevä? Onko se jotenkin yllättävää, että joillakin ihmisillä, riippumatta jälkeläisten määrästä, on asioita ja harrastuksia, jotka kiinnostavat enemmän kuin baarissa juokseminen? Eivät kaikki ole puoliksi alkoholisoituneita ja kärsi elämän sisällöttömyydestä.
Ei nyt monetkaan jaksa bailata nuoruuden tahtiin, oli lapsia tai ei.
varsinkin kaikki punatukkaiset lapsettomat. Kukaan ei ole lapseton tahtomattaan, vaan nimenomaan ovat valinneet baarit lapsen sijaan.
itse olen lapseton, koska en niitä voi saada. Enkä muuten käy baareissa=)
Ei minun tuttava piirissä lapsettomat ryyppää ja ryyppää :)