Ero avoliitosta. Miten hoitaa? Mistä aloittaa?
Olen niiiiiin lopen kyllästynyt miehen kiukutteluun kun kaikki pitää mennä sen pillin mukaan ja jos ei mene niin kamala mykkäkoulu ja mökötys.
Lapsellekin kiukuttelee ja sättii...
Olen jo pitkään miettynyt eroa. Nyt ajattelin ottaa asioista selvää ja joku kaunis päivä vaan ilmoitan asiasta. Sitä ennen hoidan kaiken valmiiksi niin pitkälle kun voin.
Olemme siis avoliitossa ja yksi yhteinen lapsi (6v).
Miten kannattaa aloittaa ja mitä tulisi tehdä? En todellakaan tiedä, joten vinkit ja neuvot ovat tervetulleita.
Kommentit (24)
tässähän sai jo aika paljonkin neuvoja käytännön asioiden hoitamiseen.
Vaikeaa tämä tulee olemaan, mutta eiköhän tämä tästä. Aamulla kaikki vaikutti niiiin toivottomalta.
Olen kuitenkin päätynyt siihen, että yritän nyt vielä kerran keskustella asiasta miehen kanssa. Ja jos ero tulee niin se tulee...tiedänpähän ainakin mitä tehdä. Onneksi minulla on vanha tukiverkko joka auttaa....
ap
ja muutat sinne lapsen kanssa.
Tietysti asiasta kannattaa ensin jutella miehen kanssa.
tässähän sai jo aika paljonkin neuvoja käytännön asioiden hoitamiseen.
Vaikeaa tämä tulee olemaan, mutta eiköhän tämä tästä. Aamulla kaikki vaikutti niiiin toivottomalta.
Olen kuitenkin päätynyt siihen, että yritän nyt vielä kerran keskustella asiasta miehen kanssa. Ja jos ero tulee niin se tulee...tiedänpähän ainakin mitä tehdä. Onneksi minulla on vanha tukiverkko joka auttaa....