Laihdutan/hallitsen painoani. Syön melkein joka päivä sipsejä ja suklaata!
Liikun enemmän, kävelen. Neljä viikkoa mennyt ja painoa on pudonnut 1,5 kg. Toki osa on nestettä.
Sipsejä syön kaksi kpl ja suklaata yhden konvehdin päivässä, enintään. Olen niin tyytyväinen, kun osaan nauttia pienemmästä määrästä herkkuja kuin ennen! Toinen viikonlopun päivistä voi sisältää lisäksi pullan tms.
Annan pienen nälän tulla. Enkä syö itseäni kerralla liian täyteen. Syön sekaruokaa, joka painottuu kalaan, kanaan, manteleihin, papuihin kasviksiin, hedelmiin, juustoon ja ruisleipään. Positiivista on sekin, että minua ei heikota yhtään. Tunnen itseni energiseksi.
Painoin 67 kg, nyt 65,5 kg ja tavoite on aluksi 62 kg:ssa ja myöhemmin ehkä, jos siltä tuntuu, 58-59 kg:ssa.
Elämäntapamuutos :)
Kommentit (27)
Yhdelle on tärkeää päivittäinen herkuttelu, toiselle päivittäinen seksi ja kolmannelle päivittäinen oikeassa oleminen. Eikö?
Yhdelle on tärkeää päivittäinen herkuttelu, toiselle päivittäinen seksi ja kolmannelle päivittäinen oikeassa oleminen. Eikö?
Koska kerran syöt manteleita, kalaa ym. saat tarpeeksi rasvaa ja energiaa, silloin ei tee mieli makeaa. Laihduttajat jotka pihtaavat kaloreissa ja puputtavat pelkkää heinää, kärsivät loppuikänsä makeanhimosta, siksi he eivät pystyisi syömään vain yhtä palaa suklaata päivässä :)
monta sipsiä. Joka päivä tekee ainakin vähän mieli herkkuja mutta olen rajoittanut ne viikonloppuun. Minä taas tykkään vain siitä, että saan syödä kunnolla. Kaksi sipsiä olisi kauhistus.
Painan 65 ja olen 170 pitkä. Ihan hyvä painon ja pituuden suhde. Lihaksia on kiitettävästi.
Uskon, että kevyt maltti syömisessä ja into liikuntaan on minun painonhallinnan avaimet. Ap:n tavat eivät sopisi minulle.
enkä tarvitse jokapäiväistä herkuttelua. Joulun aikaan söin joka päivä suklaata ja sitä meni paljon! Konvehtirasia päivässä välillä, eikä se ollenkaan vähentänyt mielitekoa.. seuraavana iltana telkkua katsoessa saatoin syödä suklaalevyn ja sipsejäkin meni ihan kohtuullisesti.
Nyt olen karpannut nelisen viikkoa, eikä ole tehnyt noita yhtään mieli, mitä pidän suorastaan ihmeenä! Niin perso olen aina ollut sipseille ja suklaalle..
Nykyään herkuttelen kermakahvilla, pähkinöillä ja juustoilla!
Minulle pulla tai sipsi eivät ole ns. herkkuja, eivät myöskään karkit. En pidä niistä.
Minulle herkku on hapankorppu homejuustolla tai lasi punaviiniä. Ja yhtä epäterveellinen se kuin muiden herkut.
Minä olen iloinen, tasapainoinen, hyvin positiivinen elämänasenne ja nautin hyvää silloin kun siltä tuntuu. Vaikka joka päivä.
Kärsi, kärsi, kirkkahamman kruunun saat -sanonta ei ole minua varten. Elämä on elämistä varten ja elän niin että on hyvä ja mukava olla.
Jos ajattelen elämää, se on käsittämättömän lyhyt. Jos "herkuttelen" kerran viikossa, se tarkoittaa että 85% elämäni päivistä on tiukkaa linjaa. Ehei, elämästä pitää nauttia joka päivä. Annostus vain pitää laittaa kohdilleen.
Mieluummin 2 palaa homejuustoa joka päivä kuin 14 kerran viikossa.
Paino-ongelmia ei ole ollut sen jälkeen kun tämän oivalsin. Ei tule himoa mihinkään, ei kielletyn hedelmän kaipuuta, ei ankeaa salaatin järsimistä, vaan täysipainoista nautinnollista elämää kohtuullisissa annoksissa.
Ja olen laihduttanut 2 vuotta sitten 16 kg. Takaisin eivät ole tulleet.
joka päivä jotain herkkuja.