Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian rankka matka lapsille / lasten kanssa?

Vierailija
20.01.2010 |

Eli ensi talven lomaa suunnittelen... Lento olisi 3+10 tuntia ja vaihto-aika välissä 5 tuntia. Lähtö siis iltapäivällä Suomesta, ja toinen lähtö puolenyön maissa. Perillä paikallista aikaa ollaan iltapäivällä. Yö siis lennetään, lapset nukkuu silloin. Mutta miehen mielestä on lapsille liian rankka lentomatka. Pari päivää oltais tuolla kohteessa, sitten parin tunnin lento eteenpäin varsinaiseen kohteeseen. Kahden viikon päästä takaisinpäin.

Suora lento, eli kesto n. 10 tuntia, maksaa n. 1000 euroa enemmän... En tiedä, olisiko siihen varaa - tai ainakin mielelläni käyttäisin sen sitten kohteessa:-) Lapset 7 ja 9 vuotta, ja melko kokeneita matkaajia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se ylimääräinen lentoaika tulee päivästä. Lähtö olisi siis iltapäivällä sen sijaan, että lähdetään kotoa illalla. Perillä ollaan samaan aikaan joka tapauksessa.

Vierailija
22/22 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan kanssa aika paljon siitä, että ei tarvitse olla välilaskuja. Viiden tunnin välilasku on aika pitkä. Sen lisäksi siitä tulee melkein väistämättä kuluja, koska kukaan ei siellä kentällä jaksa olla sitä aikaa jos ei käy välillä syömässä. Ja helposti tulee tehtyä heräteostoksiakin kun yrittää viihdyttää pentuja keinolla millä hyvänsä.

Siis olihan tuo tonni ekstraa koko perheelle? Mä kyllä varmaan maksaisin sen ja säästäisin sen sitten jossain muussa.

Mä olen työkseni matkustanut niin paljon, että mulle saa aika paljon maksaa siitä, että roikun kentällä yhtään pidempään.

Jos välilaskukenttä on joku tosi huippu, niin sitten saattaisin harkita. Mutta minnekään Frankfurtiin tai Heathrow'lle mua ei saisi lasten kanssa viideksi tunniksi vaikka maksettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi