Lopettakaa nyt tuo Hazardin haukkuminen!
Ihan tyhmää.
Hazard kirjoitti hauskan kolumnin ja ihan nappiin osui monet osat siitä.
Mun mielestä Halme oli aika säälittävä hahmo, heikko ja aineisiinmenevää sorttia.
Milloin mistäkin huumeenkäytöstä, luvattoman aseen hallustapidosta ja humalassa ajosta jäi kiinni.
Ja sellainen sitten oli kansanedustaja. Ei minuun tee vaikutusta, vaikka kuinka oli sotaveteraanien asialla, minun silmissäni hänen holtiton käytöksensä oli lapsellista ja varsin junttimaista uhmaa.
Olkoonkin vaikka kuinka hyvä nyrkkeilijä ja ehkä myös lämminsydäminenkin ihminen Halme ollut, niin silti en menisi haukkumaan Kaarina Hazardia punikkihuoraksi hänen tuodessaan esiin varsin kärjekkäästikin näitä Halmeen hämärämpiä "meriittejä".
Mielestäni on lapsellista jatkaa tuollaista itsepäistä linjaa. Ei se totuutta Halmeesta muuta kuitenkaan.
Terveisin kaikella kunnioituksella kaikkia ihmisiä kohtaan!
Kommentit (7)
Et ymmärtänyt kolmnia ja Hazardin pointtia jos pidit kolumnia hauskana.
...se oli niin hyvin kirjoitettu, suomenkieltä oli varsin mielikuviteksekkaasti käytetty ja luoden niin nerokkaita sanayhteyksiä, että jo ne saivat suupieleni kaartumaan hymyyn!
Ja tunsin voimistuvaa mielihyvää siitä, että kerrankin joku uskaltaa julkisesti kirjoittaa, miten asiat ovat!
Kolumni kuin kolumni. Minä en ole Halme-fani, mutten myöskään Hazard-fani.
Luen kirjoituksia täysin puolueettomalla silmällä, ja jos näen jotain joka mielestäni osuu naulan kantaan, on minulla täysi oikeus nauttia siitä!
Kerrassaan loistava kirjoitus! :)
millainen Halme hänestä oli. Jos näin kolumnin ymmärsit ymmärsit sen väärin.
Se kirjoitti mitä kirjoitti ja on nyt anteeksi pyytänyt, joten se siitä.
Joku tykkäsi, joku ei mutta niinhän se on elämässä muutenkin.
mutta totuudentorvelle ei ole tässä maassa tilaa.
Hazard ei kirjoittanut kolumnissaan millainen Halme hänestä oli. Jos näin kolumnin ymmärsit ymmärsit sen väärin.
Enhän minä niin väittänytkään.
Kirjoitin, että joku uskalsi kirjoittaa miten asiat ovat. En kirjoittanut, että Hazard oli sitä mieltä Halmeesta.
Enhän minä – eikä kukaan – voi tietää, mitä Hazard hänestä ajattelee tai ajatteli.
Hazard ei kirjoittanut myöskään miten asiat ovat.
En edelleenkään usko, että ymmärsit pointtia.
pointtia jos pidit kolumnia hauskana.