Rohkeaa perustaa perhe rokkarin kanssa?
Usein, kun ihmiset saavat tietää, kuka mieheni on, he ällistyvät ja sanovat ihailevansa rohkeuttani ja itsetuntoani. Ensimmäisenä tulee mieleen, luulevatko he ehkä miehen pettävän siksi, että on julkisuuden henkilö ja ympärillä pyörii pikkutyttöjä?
Ja mitä rohkeaa on perustaa perhe rakastamansa ihmisen kanssa? Vai luulevatko he, että rokkarit eivät käy ruokaostoksilla, vaihda vaippoja tms.?
Kommentit (20)
tietääkö joku ehkä miehestäni jotain, mitä minä en tiedä.. Missään tapauksessa en ole saanut miehen käytöksestä sellaista hajua, että jotain olisi tekeillä selkäni takana.
Kun tutustun uusiin ihmisiin, koitan viimeiseen asti kiertää kertomasta mieheni ammattia. Vallitseva kuva rokkareista ja heidän elämästään on melko virheellinen. Ei kaikki todellakaan vedä huumeita, keikkabussiin ei tuoda naisia ja useat heistä menevät keikan jälkeen suoraan nukkumaan.
ap
Itsekkin rock piireissä pyörineenä tiedän jotakin. Nuorempana kaveripiiristä löytyi näitä "bändäreitä", jotka kulkivat bändien perässä ja pätivät kenen kanssa kulloinkin olivat. Perheellisiä miehiä oli aika moni. Sen takia en voi sietää muutamaa suomalaista yhtyettä. Inhottaa ne äijät, kun tiedän mitä puuhailevat/ puuhailivat. Se myös ärsytti miten tyhmiä ne miehet olivat, eivätkö oikeasti tajunneet että samat naiset kiertää heidänkin kavereita? Tilaisuus tekee varkaan. Nyt mulla on työkaveri, josta voisi sanoa, että sairastaa "muusikko" sairautta... Jahtaa vain muusikoita ja tiettyä instrumenttia soittavia...
Naureskelen aina niille miehille, että ovat nekin tyhmiä, kun anatvat oman numeronsa tuollaisille hulluille.
Itselle tulee rokkareista mieleen jonkin asteiset seksiaddiktit ja muut. Mutta kai niissä rokkareissakin on kunnon miehiä. Kuten Charlie Watts. Playboy mansionaatin pirskeissäkin keskittyi biljardin peluuseen.
Tiedetään myös se että tilaisuus tekee varkaan. En usko, että ympärillä pyörii vain pikkutyttöjä, niinkuin miehesi sinulle sanoo. Jo tuo sertoo sen että jotain peiteltävää on. Valitettavasti, vaikkei sitä haua uskoa saatikka edes ajatella.
ja ihan normaali ihminen. Onhan se erilaista ehkä kuin jos ammatti olis joku muu, iltaisin ja viikonloppuisin paljon poissa eikä semmosta normaaliperheen rytmiä. Ja tulot epäsäännöllisiä tietty, vaikka sitä nyt kokoajan tulee muttei koskaan tiedä koska kun kaikki keikkajärjestäjät ei maksa laskujaan, ainakaan ajoissa.
Onhan niitä välillä naisia jotka jotain yrittää, mutta meillä on senverran kaikki myrskyt läpi käynyt suhde että tiedän ettei mies tee mitään selän takana. 10v jo yhdessä ja olen hotimpi kuin ne naiset jotka yleensä yrittää;)
etteikö mies petä. Miehellä jolla on maailman kaunein nainen kotona pettää samoin kuin se, jolla on ruma nainen kotona. Katsos kun mies vaan pettää, no ei kaikki mutta kaikki rokkarit kyllä.
ja ihan normaali ihminen. Onhan se erilaista ehkä kuin jos ammatti olis joku muu, iltaisin ja viikonloppuisin paljon poissa eikä semmosta normaaliperheen rytmiä. Ja tulot epäsäännöllisiä tietty, vaikka sitä nyt kokoajan tulee muttei koskaan tiedä koska kun kaikki keikkajärjestäjät ei maksa laskujaan, ainakaan ajoissa. Onhan niitä välillä naisia jotka jotain yrittää, mutta meillä on senverran kaikki myrskyt läpi käynyt suhde että tiedän ettei mies tee mitään selän takana. 10v jo yhdessä ja olen hotimpi kuin ne naiset jotka yleensä yrittää;)
Tulee vaan mieleen esim. Prinsessa Diana. Niin vaan Charles oli kuumana Camillaan. Tai ajatelkaan sitä Halle Berryn ekaa miestä... Joo, hottius ei ole tae.
kanssa, jolla oli riipputissit, harvat hampaat ja possun naama. Mutta kun oltiin yhteisellä työmatkalla Aasian lämmössä ja jäätiin vielä viikoksi lomailemaan, niin mopo (lue muna) karkasi käsistä (lue housuista). Tosi hottista joo. Itse olin pieni ja simpsakka, hyvännäköinen & älykäs & varakas.
etteikö mies petä. Miehellä jolla on maailman kaunein nainen kotona pettää samoin kuin se, jolla on ruma nainen kotona. Katsos kun mies vaan pettää, no ei kaikki mutta kaikki rokkarit kyllä.
puolin ja toisin, siis pettäminen ja jälkipyykki joten tiedän. Kiitos neuvoista, mutta tiedän kyllä itse millä tolalla meidän suhteemme on.
Se että kaikki rokkarit pettäisivät on ihan älytön klisee. Yksilöitä ne on siinä missä muutkin eikä samasta puusta veistettyjä.
eli sinun yksilösi puhuu klisee puolesta.
Mies teki sen sitten "kostoksi", siksi että oma itsetunto meni huonoksi ja piti korjata se jotenkin. Kertoi siitä minulle itse, en kyllä olisi aavistanut mitään.
Mies teki sen sitten "kostoksi", siksi että oma itsetunto meni huonoksi ja piti korjata se jotenkin. Kertoi siitä minulle itse, en kyllä olisi aavistanut mitään.
Taitaa olla rokkarin vaimoillakin ihan oma logiikka. Siis tilastollisesti miehesi kuuluu lokerikkeoon muusikko - uskoton.
ja minä taas koska oli paha olo kun mies itse kertoi jostain flirttailustaan jonkun kanssa, ei silloinkaan pettänyt. On kertonut myös muista iskuyrityksistä ja yöseuraksi tuppautumistarjouksista ja ollaan yhdessä naureskeltu niitä.
tiedän ettei olisi tehnyt sitä muuten kuin tasotukseksi. Ei ole sen tyyppinen ihminen.
Jokuhan teitä vissiin nyrppii, kun pitää kuittailla. Kateus? En kyllä jaksa ymmärtää mistä? Siitä että jonotatte pakkasessa kun mennään teidän ohi nimet listassa bäkkärille juomaan ilmasta viinaa tai festareilla vip-alueelle parempien safkojen ääreen? Näkeehän siellä niitä julkkiksiakin voi ihqudaa. Ei se kyllä ehkä päihitä säännöllistä kuukausituloa ja normaalia perhe-elämää.
Muusikkous ei tee kenestäkään uskotonta. Ihan hölmö klisee kyllä että rokkarien elämä on viinaa, huumeita, naisia ja sekoilua. Olen nähnyt ihan hitsin monta backstagea ympäri maata, mutta en tollasta menoa, ei Suomessa sellasta ole ainakaan eikä varmaan paljon muuallakaan nykyään.
Taitaa olla rokkarin vaimoillakin ihan oma logiikka. Siis tilastollisesti miehesi kuuluu lokerikkeoon muusikko - uskoton.
kuvittelee tietävänsä hirveestä rälläämisestä ja kamanvetämisestä, vaikka ei oikeasti ole mitään muuta kokemusta ja tietoa kuin kuvitelmia kotisohvalta.
että kaikkea kiertueilla tapahtunutta ei kerrota, tiedän tapauksia ja olen nähnyt, kun perheelliset naimisissa olevat muusikot pettävät.
Mutta itse saan kyllä välillä kuulla sellaista aiheetonta paskaa, että oksat pois. Olen yh ja rokkari -naispuolinen! Ja itse tiedän, mitä keikoilla puuhaan. Tosin ihmiset luulevat tietävänsä paremmin.
Ja sain sille lapsiakin. Onnellinen se liitto ei ollut, eikä järin pitkäkään. Mies on jäänyt sille tasolle kuin oli sillon kaheksan vuotta sitten; panee mitä sattuu, juo liikaa, angstaa niinku teini. On menettänyt lastensa huoltajuuden, kiinnostuksen ja kunnioituksen. Ihmiset ympärillä vaihtuu, onhan kyseessä kuitenkin paikallinen 'pikkujulkkis', jonka valossa 10v nuoremmat nousukkaat tykkäävät paistatella. Suurta läpimurtoa koko kansan tietoisuuteen hän tuskin tulee koskaan tekemään.
Kaikki ihmiset, jotka samoissa piireissä silloin pyöri, ovat enempivähempi ongelmaisia. Harvalla menee elämä ihan putkeen ja yllättävän monelle niitä asioita vaan tuntuu tapahtuvan ilman että niistä on itse vastuussa.
Tietenkin, jos joku rokkari muodostaa tästä genren nuorisotyypistä poikkeuksen niin onnea sitten vaan. Itse pyrin pysymään niistä nykyään niin kaukana kuin mahdollista.
Tuskinpa kukaan enää nykyään minkään rokkarin perässä roikkuu. Onpa mahtavaa päästä jollekin paskaselle bäkkärille viinaa litkimään, jipjipi.
Tilaisuus tekee varkaan - ja kun aina on tyrkkyjä tarjolla ja mies huomaa ettei jää asiasta "kiinni" niin kierre vain syvenee.
Lisäksi tulee epäsäännölliset ja järkyttävät työajat, epävarma tulevaisuus työn suhteen (40-vuotiaat rokkarit ovat yleensä aika naurettavia muutamia poikkeuksia lukuunottamatta) ja työympäristö alkoholin, huumeiden yms. osalta.