Outo Huutis-myyjä tämäkin, oletko törmännyt?
Kyseessä Huutis-konkari, joka myy lähinnä tyttöjen vaatteita kokoluokassa 86-104cm, käyttää nimimerkkiä iitu004. Myy valtavia määriä hyväkuntoista vaatetta jatkuvasti, lähinnä vain muutaman kerran käytettyjä ja osa uusia. Vaikuttaa lastenvaatefriikiltä ja välillä ihan pahaa tekee toisen puolesta, kun on niin paljon rahaa syytänyt niihin vaatteisiin! Itse olen häneltä useamman kerran aiemmin jotain ostanut ja ollut ihan tyytyväinen. Palautteet olleet alkutalveen asti pelkkää positiivista, mutta yhtäkkiä alkoikin sitten negatiivisten palautteiden tulva. Tyyppi ei niiden mukaan vastaa meileihin eikä lähetä tuotteita ennen kuin monen viikon jälkeen. On sitten jälkikäteen selitellyt, että kun on tullut sairastapaus niin ei ole voinut, mutta kai sitä nyt voisi siitä jonkun viestin laittaa vaikka sinne omaan kuvaukseen? Niitä vastaavanlaisia pitkäkestoisia sairastapauksiakin on tullut jo useampi peräjälkeen.
Nyt viimeksi muutama päivä sitten hän laittoi yli 100 kohdetta myyntiin ja oli naputellut niitä koneelle läpi yön, illasta seuraavaan aamuun, kohteet olivat auki vain 2 päivää. Itsekin taas vaihteeksi häneltä huusin ja yllätys yllätys, ei taaskaan vastaa viesteihin.
Ei millään pahalla, mutta tulee vähän mieleen, että onko kyseessä joku pahasti maanis-depressiivinen tyyppi, joka maniassaan ostelee hirvittävät määrät kaikkea ja sitten edelleen manian vallassa jaksaa niitä naputella tuollaiset määrät koneelle. Ja sitten kun depressiivinen kausi alkaa, joutuu välillä jopa sairaalaan eikä sieltä käsin pääse vastailemaan viesteihin.
Kommentit (43)
kuten nuo muutkin tässä ketjussa mainitut. Hassua, että konkarimyyjä noin "romahtaa".
Onpa "hauska" törmätä tuttuihin täällä, meinasi mennä aamukahvit väärään kurkkuun. En malta olla kommentoimatta, vaikka tämmöset jutut kannattaisi varmaan ohittaa nopeasti. Tunnen kyseisen henkilön hyvin. Ei todellakaan ole mielisairas, enkä kutsuisi ihan friikiksikään. Kyllähän niillä vaatteita on mun mielestä enemmän kuin tarvis olisi, mutta tiedän tyyppejä joilla on paljon enemmänkin. Eikä ne vaatteet sille mikään henki ja elämä ole. Ja käsitykseni mukaan ostokapasiteettia löytyy hyvin. Myy myös silloin tällöin ainakin minun lasteni parhaita pieneksi jääneitä huuto.netissä omalla tunnuksellaan, itse en osaa. Ei ole nyt pitkään aikaan kyllä myynyt. Ei ole ikinä edes ottanut provikkaa myynneistä itselleen, vaikka on tarjottu ja yritetty pakottaa. Henkilön tuntien, en voi sekuntiakaan uskoa, että oikeasti huijaisi jossain huuto.net myynneissä. Muistan, että puhui vähän aikaa sitten ohimennen jostain postin korvausjutusta, kun oli mennyt kirje/kirjeitä hukkaan. En muista enää tarkkaan. Liityisköhän siihen, en tiedä.
En taida tästä ketjusta kertoa, vaikka mieli tekisi kamalasti. En tiedä riittäiskö hänellä huumorintaju tuohon maanis-depressiivisyys epäilyyn ja oletettuihin mielisairaala vierailuihin. Riittäiskö ketjun aloittajalla, jos sinusta noin kirjoittaisi vieraat ihmiset?
ps.Kannoin ko henkilön kaverina viikolla ison lastin kirjekuoria ja paketteja autoon, että kai se ainakin jotain postittaakin jollekin;-)
pps.Ei kai sun ap ole pakko mitään ostaa ihmiseltä, josta noin ajattelet ja jaat vieläpä ajatuksesi netissä nimettömänä. Olisit laittanut edes oman huuto.net tunnuksesi näkyville, niin voisin vaivihkaa vinkata kaverille, että kenelle ei kannata olla kiva;-)