Outo Huutis-myyjä tämäkin, oletko törmännyt?
Kyseessä Huutis-konkari, joka myy lähinnä tyttöjen vaatteita kokoluokassa 86-104cm, käyttää nimimerkkiä iitu004. Myy valtavia määriä hyväkuntoista vaatetta jatkuvasti, lähinnä vain muutaman kerran käytettyjä ja osa uusia. Vaikuttaa lastenvaatefriikiltä ja välillä ihan pahaa tekee toisen puolesta, kun on niin paljon rahaa syytänyt niihin vaatteisiin! Itse olen häneltä useamman kerran aiemmin jotain ostanut ja ollut ihan tyytyväinen. Palautteet olleet alkutalveen asti pelkkää positiivista, mutta yhtäkkiä alkoikin sitten negatiivisten palautteiden tulva. Tyyppi ei niiden mukaan vastaa meileihin eikä lähetä tuotteita ennen kuin monen viikon jälkeen. On sitten jälkikäteen selitellyt, että kun on tullut sairastapaus niin ei ole voinut, mutta kai sitä nyt voisi siitä jonkun viestin laittaa vaikka sinne omaan kuvaukseen? Niitä vastaavanlaisia pitkäkestoisia sairastapauksiakin on tullut jo useampi peräjälkeen.
Nyt viimeksi muutama päivä sitten hän laittoi yli 100 kohdetta myyntiin ja oli naputellut niitä koneelle läpi yön, illasta seuraavaan aamuun, kohteet olivat auki vain 2 päivää. Itsekin taas vaihteeksi häneltä huusin ja yllätys yllätys, ei taaskaan vastaa viesteihin.
Ei millään pahalla, mutta tulee vähän mieleen, että onko kyseessä joku pahasti maanis-depressiivinen tyyppi, joka maniassaan ostelee hirvittävät määrät kaikkea ja sitten edelleen manian vallassa jaksaa niitä naputella tuollaiset määrät koneelle. Ja sitten kun depressiivinen kausi alkaa, joutuu välillä jopa sairaalaan eikä sieltä käsin pääse vastailemaan viesteihin.
Kommentit (43)
Ja ihan rehellisiä sellaisia.-peppinella-myy myös valtavasti vuodessa uutta tai uudenveroista vaatetta(kerran-kaks käynyt päällä)mutta vaikuttaa ihan rehelliseltä.Olen vaan ihmetellyt että mistä nuorella äidillä riittää niin kauheesti rahaa ostella kun ainakin oli menossa opiskelemaan ja silti edelleen ostelee valtavat määrät vaatetta lapsilleen ja myy uutena tai uudenveroisena pääasiassa.
rahaa riittää kun kerran myy ja taas ostaa saamillaan rahoillaan. itse olen juuri tällainen lastenvaatefriikki josta nyt puhutaan. ostan paljon ja usein ja halvalla, merkkituotetta tai sitten vähemmän merkitöntä jos tosi ihana kuosi. Ei siinä mitään pahaa ole, ja tuskin kukaan mitään kaupoista pöllii, merkkivaatettakin myydään niin harvoissa paikoissa. itse tilaan netistä ja käytetään mitä ehditään (jos ehditään ollenkaan) ja sitten myyn huutiksessa. sehän on vaan kaikkien etu!
Varmaan lisäksi huutelee vielä ebaysta ja ostelee alennuksista jne, kun aina löytyy niin paljon myytävää...
olen itse maanis-depressiivinen ja ostan hillittömiä määriä lastenvaatteita maniassa, en tosin myy niitä huuto.netissä vaan annan sukulaisten lapsille. Mutta siis tuosta, että voisin itse käyttäytyä juuri noin...
kuuluu mikä sairaus hänen perhettä on kohdannut?
ilmestyi niin olivat kunnon flunssa-kuumetaudissa eli silloin ei ainakaan tuon pahempaa ollut.Huusin juuri silloin häneltä ja muutaman pvän päästä ilmoitti että ovat olleet tuossa taudissa eikä ole edes netissä jaksanut käydä.
Varmaan lisäksi huutelee vielä ebaysta ja ostelee alennuksista jne, kun aina löytyy niin paljon myytävää...
ollut vaatteessa vielä kirppari hintalappu jäljellä!Olen vaan ajatellut että ostanut ja kuitenkin jäänyt tytöllään käyttämättä.Ei kyllä enään huvita häneltä huudella kun luin ton että ostaa kirppiksiltä ja myy kalliimalla.Miten joku edes jaksaa pyörittää tollasta bisnestä työn lisäks.
ollut vaatteessa vielä kirppari hintalappu jäljellä!Olen vaan ajatellut että ostanut ja kuitenkin jäänyt tytöllään käyttämättä.Ei kyllä enään huvita häneltä huudella kun luin ton että ostaa kirppiksiltä ja myy kalliimalla.Miten joku edes jaksaa pyörittää tollasta bisnestä työn lisäks.
joku voi tietää että ostelee kirppareilta kamaa ja myy huutiksessa? ja vaikka ostaiskin mistä joku tietää käyttääkö ensin omilla lapsillaan (jos ehtii)? miten ihmiset voi olla näin kateellisia???
joku voi tietää että ostelee kirppareilta kamaa ja myy huutiksessa? ja vaikka ostaiskin mistä joku tietää käyttääkö ensin omilla lapsillaan (jos ehtii)? miten ihmiset voi olla näin kateellisia???
Osa vaihtaa kuulumisiakin.Eli osalla on tietoa myyjistä enemmänkin.
vaikka satunkin tietämään, että hän tosiaan myy niitä kirppisvaatteita kalliimmalla kuin ostaa. Voisinhan itsekin ostaa ne samat vaatteet sieltä kirpparilta ja myydä eteenpäin, mutta enpä jaksa nähdä sitä vaivaa ja sitten vielä kirjoittaa perään, että "vain omalla lapsellani käytetty" Juu-u.. Rehellisyys maan perii.
Ja ovatko kaikki loppujen lopuksi saaneet tuotteet tai rahat takaisin?
Eipä muuten enää kukaan viitsi häneltä huutaa tuota huutiksessa parhaillaan avoinna olevaa pakettia...
Ja ovatko kaikki loppujen lopuksi saaneet tuotteet tai rahat takaisin? Eipä muuten enää kukaan viitsi häneltä huutaa tuota huutiksessa parhaillaan avoinna olevaa pakettia...
Kuitenkin lukee että ihan kunnolla käytettyjä ovat ja jo nukkaa ym...kunnolla.
Eikös se ole huutonetin tarkoitus, että voi myydä vaatteita eteenpäin, siten voi ostaakkin hieman useammin sitä uutta :) kun tietää että saa sen sitten eteenpäin.
Ihmiset ei sitten ole mihinkään tyytyväisiä. Se on huono jos myy hyvää ja uudenveroista / uutta. Siitäkin valitetaan jos myy huonoa, nukkaista, kulahtanutta. MITÄ SIELLÄ SITTEN OIKEIN PITÄISI MYYDÄ? Ja jos sielä jotenkin myymistä pitäisi rajoittaa niin voisihan ylläpito laittaa sinne sellaisen että tietty myyntimäärä kuukaudessa per nimimerkki esim. 50 kpl, ei koske yrityksiä.
Kyllä siellä suurin osa lastevaatemyyjistä myy PALJON lastenvaatteita jne.. mutta tuntuu että nämä hyvin myyvät myyjät aina nostetaan esille, ne joilla kauppa siis käy. Onko se sitten kateutta, sitä en tiedä, mutta ärsyttää silti että aina pitää kytätä mitä toinen tekee ja jos menee paremmin kaupaksi kuin omat lumput, niin johan sitä ollaan sitten täällä vatvomassa.
Laita sääkin AP tänne nimimerkkisi huutiksessa niin katsotaan että mitäs myyntejä sulta löytyy. Yleensä nää jotka täällä meteliä pitävät ovatkin oikeasti niitä pahimpia TROKAREITA itse !
että ostelee kirpparilta ja sit myy huutiksessa. Se on vähän eri juttu kaupunkilaisilla, jotka päästään helposti kauppoihin ja alennusmyynteihin. Mutta minullakin on hyvä ystävä, joka asuu ihan korvessa pikkukylällä, jossa ei ole mitään kauppoja. Hän ostaa mielellään huutiksesta, ja ei varmaan ole yhtään harmissaan jos myyjä saa voittoa!
Pikkupaikoissa ei oo ees niitä kirpputoreja ja jos onkin niin ei kovin hyvää tavaraa / vaatetta myydä.
Mielestäni on oikein hyvä jos huutonetistä saa ostettua uusiakin vaatteita. Sillä onhan se paljon helpompaa shoppailua muutenkin.. kuin se että lähtee muksujen kanssa tonne hakeen jotain.
Onpa "hauska" törmätä tuttuihin täällä, meinasi mennä aamukahvit väärään kurkkuun. En malta olla kommentoimatta, vaikka tämmöset jutut kannattaisi varmaan ohittaa nopeasti. Tunnen kyseisen henkilön hyvin. Ei todellakaan ole mielisairas, enkä kutsuisi ihan friikiksikään. Kyllähän niillä vaatteita on mun mielestä enemmän kuin tarvis olisi, mutta tiedän tyyppejä joilla on paljon enemmänkin. Eikä ne vaatteet sille mikään henki ja elämä ole. Ja käsitykseni mukaan ostokapasiteettia löytyy hyvin. Myy myös silloin tällöin ainakin minun lasteni parhaita pieneksi jääneitä huuto.netissä omalla tunnuksellaan, itse en osaa. Ei ole nyt pitkään aikaan kyllä myynyt. Ei ole ikinä edes ottanut provikkaa myynneistä itselleen, vaikka on tarjottu ja yritetty pakottaa. Henkilön tuntien, en voi sekuntiakaan uskoa, että oikeasti huijaisi jossain huuto.net myynneissä. Muistan, että puhui vähän aikaa sitten ohimennen jostain postin korvausjutusta, kun oli mennyt kirje/kirjeitä hukkaan. En muista enää tarkkaan. Liityisköhän siihen, en tiedä. En taida tästä ketjusta kertoa, vaikka mieli tekisi kamalasti. En tiedä riittäiskö hänellä huumorintaju tuohon maanis-depressiivisyys epäilyyn ja oletettuihin mielisairaala vierailuihin. Riittäiskö ketjun aloittajalla, jos sinusta noin kirjoittaisi vieraat ihmiset? ps.Kannoin ko henkilön kaverina viikolla ison lastin kirjekuoria ja paketteja autoon, että kai se ainakin jotain postittaakin jollekin;-) pps.Ei kai sun ap ole pakko mitään ostaa ihmiseltä, josta noin ajattelet ja jaat vieläpä ajatuksesi netissä nimettömänä. Olisit laittanut edes oman huuto.net tunnuksesi näkyville, niin voisin vaivihkaa vinkata kaverille, että kenelle ei kannata olla kiva;-)
...eivät ole huutojaan saanut?!Totta kai vaikuttaa huijaajalta kun ei edes ole yhteyttä ottanut selvittääkseen asiaa.Kun myi nyt vaatepaketin niin sinne oli joku laittanut kysymysosioon että missä pari kk sitten maksettu huutoni eikä ainakaan yhdessä vaiheessa myyjä ollut vastannut mitään.Tökeröä käytöstä!
Olen aikaisemmin häneltä huutanut mutta en taida enään uskaltaa kun jotkut eivät ole huutojaan saaneet eikä myyjä ole edes ottanut yhteyttä asiassa.
Sillä Iitulla kun on tällä hetkellä myynnissä se vaatepaketti siellä huutiksessa, niin tänään sinne on joku lisännyt pari kysymystä / palautetta. Kyselee edelleen maksamiensa sukkahousujen perään, joita ei ole saanut. Miksi iitu004 ei vastaa viesteihin? Kohteen yhteydessä olevassa tekstissä sanoo, että "jos et kohtuullisessa ajassa saa minua kiinni, voit laittaa tekstarin". Eli on mitä ilmeisimmin (toistamiseen) jossain, missä ei pääse koneelle. Outoa, että tuollaisen kasan (nyt jo sulkeutuneita) laittaa myyntiin muttei jaksa sitten hoitaa asiaa loppuun.
Ei siinä mitään pahaa ole...
Pakko kommentoida tähän: Ei voi ajatella, etteikö jatkuvasti yli tarpeen ostamisesta koituisi mitään pahaa. Tiedätkö missä ne vaatteet tehdään, ja kenen toimesta? Ajatteletko, että sinä kyllä saat ostaa aina uutta, mutta toiset voi sitten ostaa käytettyä sinun jäljiltäsi? Tajuatko, miten paljon uutta tavaraa tuotetaan koko ajan, vaikka maailma on pullollaan vanhaakin, hyvää tavaraa?
Ei muuta. Tämmöinen muistutus vain.
iitulla oli negoja etteivät huutajat ole saaneet hutojaan.Haluisin tietää onko sit palauttanut rahat takas?