Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

riitelinn ystäväni kanssa ihan pienestä asiasta

Vierailija
19.01.2010 |

ja myönnän että sanoin tarpeettoman kovasti asiasta, pyysin anteeksi sanojani useaan otteeseen ja olen ihan oikeasti todella harmissani asiasta. tiedän että olin todella typerä. Hän sanoi että "asia on ok". eikä muuta Laitoin hänelle vielä meiliä jossa yritin selittää asiaa ja kerroin kuinka pahollani olen, muttei hän edes vastannut siihen.

Minua vaivaa nyt hirveästi ettei hän enää halua puhua asiasta, hän kyllä käyttäytyi normaalisti kun erosimme.Haluaisin selvittää asiat kunnolla ja, mutten saa häneen yhteyttä.

Minulla on todella paha olla asiasta...

mitä mieltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä että hän on todella loukkaantunut tai sitten hän ei enää halua olla tekemisissä. Mistä asiasta riitelitte ja mitä sinä sanoit sellaista josta hän on pahoittanut mielensä?

Vierailija
2/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän perui sen yhtäkkiä, koska oli väsynyt eikä jaksanut kuulema lähteä mihinkään.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ajan kulua, ei suhteenne tuohon kaadu

Vierailija
4/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi samalla lailla, kun kaveri perui lupaamansa homman ja jätti sen mun tehtäväksi. Pieni homma ja oisin sen tehnyt mielelläni, jos hän ois pyytänyt eikä vaan yhtäkkiä perunut. Sain kilarit ja olin aika kärkäs kertomaan yhtä ja toista. Jälkeenpäin oli morkkis, mut hän ei ottanut sitä ollenkaan niin vakavasti. Hän itse riitelee siskonsa, miehensä ja parhaan ystävänsä kanssa säännöllisesti, ja hänelle toi nyt ei ollut mikään kriisi. Kun on anteeksi pyydetty ja annettu niin asia on unohdettu.

Joten sinuna lakkaisin selittelemästä liikoja. Anna kaverille nyt hetki aikaa koota itsensä, jos hän on vielä kiukkuinen mutta yrittää leppyä, niin hän ei jaksa kuunnella sun selityksiä. Aivan varmasti aika auttaa.

Vierailija
5/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailla meilihin, hän on vähän vetäytyvää tyyppiä.. välillä hänestä ei kuulu mitään pitkiin aikoihin. Hän on kyllä ihana tyyppi muuten ja osaa kyllä itsekin sanoa kipakasti jos tarvetta on...

ap.