Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee tänään uusi perheenjäsen: cavalier kingcharlesinspanieli! :)

Vierailija
19.01.2010 |

Entuudestaan meillä on labradoriuros, saapa nähä miten poijjat tulee toimeen :).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. punaisen setterin emäntä :)

Vierailija
2/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odotetaan snautserin pentua kovasti, joskus maaliskuussa saadaan. Toivottavasti pojilla menee hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en moista koiraa ottaisi vaikka maksettaisi...

Vierailija
4/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oishan se aika tylsää jos kaikilla ois vain suomenajokoira :)...

Minusa cavalierit ovat suloisia, ja se on suuri plussa että rotu on seurallinen, pitää lapsista eikä turhia hauku.

ap

Vierailija
5/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN NIIN RUMIA RAKKEJA VOI OLLAKKAAN. JA JOKU VIELÄ MAKSAA NIISTÄ.

Vierailija
6/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpöimmästä päästä.

Vierailija
7/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN NIIN RUMIA RAKKEJA VOI OLLAKKAAN. JA JOKU VIELÄ MAKSAA NIISTÄ.

Vierailija
8/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuli juuri "vauva", oikein ihana bullterrieri tyttö. :D Nyt on taas hieman lisää vipinää talossa.

Älä välitä noista typeristä kommenteista. Pitäisi pöllömmänkin tajuta, että jokaisella on oma koiramieltymyksensä eikä se ole itseltä pois vaikka jollain toisella olisi sellainen koira jota ei itse ottaisi.

Vierailija
9/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnellinen ja iloinen tulevasta hauvasta:).

Ja sille joka haukkui koiraa rumaksi: kauneus on katsojan silmässä ;).

ap

Vierailija
10/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tulevat toimeen. Cavalier tuskin alkaa haastamaan labradoria. Eikös tämä rotu tule kaikkein kanssa toimeen? Poikani suosikki rotu ja hän haluasi kovasti myös meille cavalierkingcharlesinspanielin. On erityisesti ihastunut tämän rodun luonteeseen.

Vierailija
11/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että cavalierin pääkoppa on jalostettu niin pieneksi, että aivot eivät kunnolla mahdu sinne? Kaikki innostuminen ja villkaus voi saada koirassa aikaan epilepsiakohtausten näköistä tärinää.

Vierailija
12/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiravauvaperhe täälläkin.

Vierailija
13/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi söpöjä ja herttaisia koiria.

Itselläki sellainen oli 10 v sitten ja jos joskus koiraa olen taas ottamassa, niin se on yksi suosikkiroduista.

Vierailija
14/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin tietoinen, että koiria jalostetaan sairaiksi (ihmisen silmää miellyttääkseen). Mutta minä en sellaiseen ole osallistunut enkä osallistu.

Koiran ulkonäkö ei ole minulle se pääasia, vaan enemminkin luonteenpiirre.

Enkä todellakaan usko että cavalier on ainut jalostettu koirarotu! Toivon että mitään terveysongelmia ei tule (olen niistäkin täysin tietoinen).

ap

Vierailija
15/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin tietoinen, että koiria jalostetaan sairaiksi (ihmisen silmää miellyttääkseen). Mutta minä en sellaiseen ole osallistunut enkä osallistu.

Koiran ulkonäkö ei ole minulle se pääasia, vaan enemminkin luonteenpiirre.

Enkä todellakaan usko että cavalier on ainut jalostettu koirarotu! Toivon että mitään terveysongelmia ei tule (olen niistäkin täysin tietoinen).

ap

Vierailija
16/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon rodun/hienot rodut olette valinneet. Meidän edellinen koira oli Cavalier. Reilu vuosi sitten kuoli sydänvikaan 8,5 vuoden iässä.. aivan ihana koira oli!! Nyt meillä on labradorinnoutaja (kohta 1v) ja on myös tosi valloittava koira ja todella lapsirakas..

Välillä mietin, että haluaisin uuden Cavalierin ottaa labbiksen kaveriksi, mutta niillä tuntuu hirveästi olevan sydänvikoja! Viimeiset viikot olivat niin hirveitä, kun yritimme koirallemme löytää oikeaa lääkitystä sydämen vajaatoimintaan.

Minkä värinen Cavalier teille tulee? Meillä oli ruby.

Vierailija
17/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänvika todellakin mietitytti eniten.

Koira ei siis ole pentu, vaan "jo" 2 v. Saamme sen, koska omistajien elämäntilanne muuttui..

Kyllä minä syyllisiksi tähän jalostukseen sanoisin ennemminkin koiranäyttelyt. Toki ihmiset hankkimalla näitä rotuja tukevat jalostusta, mutta vaikea on löytää jalostamatonta koirarotua..sutta en halua..

Vierailija
18/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuukautta sitten täysin kuriton vuoden ikäinen saluku. välillä meinaa hermo mennä, vaikka on kiltti ja hyvä luonteinen.

täss pohtinut, kun kevät koittaa, millaseen ohjattuun koulutukseen sen kanssa lähden... ongelma vaan se, että mistä niitä löytää.

Onnea teille uudesta hauvavauvasta. meillä on ollut 2 amerikan cocceria.

Vierailija
19/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa malttaa odottaa, kun meidän uusi perheenjäsen tulee muutaman viikon päästä!

Vierailija
20/20 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruby on mielestä nätein väri Cavaliereistä. Toivottavasti kaverukset tulevat hyvin toimeen keskenään.. sama on meilläkin edessä tulevaisuudessa, jos uuden Cavalierin otamme labbiksemme seuraksi. Esikoiselle oli tosi kova paikka koiramme kuolema, ja usein toivoo uutta Cavalieria, mutta "ei enää samanväristä"..

Eniten minua jännittää tuo kokoero labbiksen ja cavalierin välillä, mutta kyllähän labbis varmaan hoksaa, että kaveri on paljon pienempi.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme