Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa

Vierailija
19.01.2010 |

Mies oli aamulla tosi vihainen kun olin heittänyt hänen yhden paperinsa vahingossa roskikseen. Jättää kuitenkin niitä koko ajan pöydille eikä korjaa niitä pois. Nyt hänellä hävinnyt verokortti jne..

Tämä on rasittavaa, hän ei korjaa jälkiään ja jättää kaiken pöydille eikä mitään kuitteja ym saisi heittää pois. Sitten ei löydä niitä ja kaikki on minun vikani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että laittaa sinne kaikki paperit ja kuitit joihin ei saa koskea. Sanot tyynesti että kaikki paperit jotka EIVÄT ole siinä kansiossa, sinä heität roskiin. Oma vikansa jos ei osaa pitää papereitaan tallessa.

Vierailija
2/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että laittaa sinne kaikki paperit ja kuitit joihin ei saa koskea. Sanot tyynesti että kaikki paperit jotka EIVÄT ole siinä kansiossa, sinä heität roskiin. Oma vikansa jos ei osaa pitää papereitaan tallessa.

Ennemmin osat laatikko tai kori ja sinä laitat siihen kaikki lojuvat papaerit. Ja kun laittaa turhat kirjekuoret yms. keräykseen, kaatikkoon mahtuu aika monta laskua ja kuittia. Ei ole iso vaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aion tehdä!

Vierailija
4/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitää yhtään mitän paperia roskiin.

Mies myös jättää papereitaan pitkin poiin, mutta minä kasaan ne kaikki siihen paperilaatikkoon, jossa on miehen kaikki paperit. Jos jotain etsii, nin sanon aina, että jos olen jotain jonnekin siirtänyt, niin sitten sinne laatikkoon.

Vierailija
5/5 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että iso mies ei osaa sitä tehdä itse vaan minä joudun järjestelemään kaikki paperit. Sama on muissakin, Minä olen aina syypää jos sukkia ym ei löydy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi