Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

amwaysta

Vierailija
19.01.2010 |

Meitä kosiskellaan Amway "piiriin" mukaan. Mikähän homma tämä oikein on. Minulla on kielteinen kanta mutta mieheni harkitsee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2007/09/amway-ongelmissa.html

en lähtisi tämmöiseen epäselvään kuvioon mukaan jossa hyötyvät lähinnä siellä korkealla ylälinjassa olevat.

Vierailija
2/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amway tunnustaa, että mahdollisuudet menestyä toiminnassa ovat minimaaliset (vain 3/1000 aktiivisesta pääsee edes omilleen).

Miksi siis vaivautua? Mitä ihmeen järkeä on lähteä mukaan 'bisnekseen' mukaan tavoittelemaan riippumatonta(?) olotilaa ilman päivätyötä? Töitä jokainen Amwaylainen tekee kuitenkin koko ajan. Amway vaatii omat tuntinsa, mutta tuottamattomana toimintana tulos on negatiivinen. Siksi vanha päivätyö on pakko pitää Amway-harrastuksen rahoittamiseen. Amwaylaisella on näin pakosta kaksi päivätyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu alkaa: Hei! mulla ois sulle hdostus millä voisi tienata rahaa, en halua kertoa puhelimessa, tavataan niin kerron tästä loistavasta ideasta lisää....

Voi helvetti! Uskokaa nyt jo että toi on pyramidihuijausta vaikka sen voissa paistaisi!

Vierailija
4/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas arvelluttavaa toimintaa onkin. Juuri tuota epäilinkin että ylhäällä olevat hyötyvät alempien ostoista. Ja tuo koulutuksen myynti oli ainakin tällä meitin esittelijällä aikas fanaattista.

Ja johku aivopesu konnferenssiin vielä kauppas kalliita lippuja. Suurkiitos!!!!!

Vierailija
5/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama hyvä tuote, mutta ei mitään ylivoimaisia. se toiminta on kuin uskonto, palvotaan ylemmällä tasolla olevia ja heille hurrataan ja sen sellaista. Aivopesua ja häikäilemätöntä toimintaa.

Vierailija
6/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olin ja jouduon eroamaan kun ei mikään lähtenyt käyntiin....ja kaiken maailman seminaareja piti käydä läpi...se on ihan höpöhommaa...

Vierailija
7/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ihan huuhaata, luvataan 10 kaunista ja 15 hyvää.. mitään et saa muutakuin liittymismaksun verran lovea kukkaroon. Aina pitäis olla niissä "uskonnollisissa" hehkutuksissa mukana ja jos et ole niin olet huono.. en todellakaan suosittele, Paremmin tienaa tuppereilla tai kynttilöillä. Jos rahan takia haluaa jotain tollasta tehä.

Vierailija
8/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ihan huuhaata, luvataan 10 kaunista ja 15 hyvää.. mitään et saa muutakuin liittymismaksun verran lovea kukkaroon. Aina pitäis olla niissä "uskonnollisissa" hehkutuksissa mukana ja jos et ole niin olet huono.. en todellakaan suosittele, Paremmin tienaa tuppereilla tai kynttilöillä. Jos rahan takia haluaa jotain tollasta tehä.

Olen ylh vai mikä se lyhennys onkaan ja tuotteita tilaan vain itslleni netin kautta ja yhdessäkään "uskonnollisissa" hehkutuksissa en ole ollut mukana.

En tiedä mitä muut tienaavat kun minä ostelen tuotteita itselleni, mutta se ei minua heilauta. En ole mukana tienaamassa vaan ostelen itselleni tuotteita jotka mielestäni ovat hyviä.

Eli otin vain selville kuka on tämän alueen "edustaja" ja häneltä sain nettitunnukset ja muuten en ole hänen kanssaan ollut tekemisissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan