Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidillä on PIMPPI!!! Huutaa nelivuotias...

Vierailija
18.01.2010 |

Poikani on neljävuotias ja hyvin kiinnostunut ruumiinosista. Tyttäreni on 2,5-vuotias ja matkii jatkuvasti veljeään. Olen kertonut heille lapsenmukaisesti miten vauvat saavat alkunsa ja mistä ne tulevat. Tänään olimme ruokakaupan lihatiskillä ja poikani hoki koko ajan "Äidillä on pimppi! Äidillä on pimppi!!" Ärsyttävän kovalla äänellä. Komensin muutaman kerran mutta ei tullut loppua. Sitten esitin etten kuulisikaan. Huuto jatkui vain. Sitten tyttö alkoi jankuttamaan: "Minullakin on pimppi!! Minullakin on pimppi!" Sitten tyttö työnsi nukkensa jalkojensa väliin ja kiskaisi sen ylös, huutaen samalla: "Minulla on pimppi ja nyt sieltä tulee vauva!"

Arvatkaa nolottiko.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollaisia menet tuon ikäisille kertomaan. Hyi!

Vierailija
2/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella miltä sinusta on tuntunut. Itse olisin vajonnut maan alle... Käytännössä kuitenkin olisin kiireen vilkkaa kärrännyt porukan vaikka leluosastolle, niin että huutaminen olisi unohtunut. Tiedän nimittäin, että tuon ikäiset vaan innostuu jos alkaa kieltämään, eikä siellä ihan kunnon keskustelua saa aikaiseksi asiastaan innostuneiden tenavien kanssa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa nolo tilanne pari viikkoa sitten, mieheni pomo oli meillä illallisella. Tyttäreni 3,5 v. kysyi yhtäkkiä pomolta: "Onko sulla sellainen samanlainen penis kuin mun isällä?"

Pomolla taisi mennä ruoat väärään kurkkuun, alkoi yskiä ja tuli punaiseksi. Lopulta hän vastasi vakavana "Kyllä."

Vierailija
4/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa nolo tilanne pari viikkoa sitten, mieheni pomo oli meillä illallisella. Tyttäreni 3,5 v. kysyi yhtäkkiä pomolta: "Onko sulla sellainen samanlainen penis kuin mun isällä?" Pomolla taisi mennä ruoat väärään kurkkuun, alkoi yskiä ja tuli punaiseksi. Lopulta hän vastasi vakavana "Kyllä."

Tuossa pimppijutussa ei mielestäni ollut mitään noloa. Ehkä vähän tylsää kuunnella mitä tahansa hokemista tuhat kertaa peräkkäin, mutta en olisi hävennyt just tuota pimppi-sanaa. Mikäs siinä, pimpithän meillä on!

Vierailija
5/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaan ääneen, että "Äiti, onko sulla pippeli?" Hän tietää kyllä, ettei ole, on hän nähnyt minut alasti, samoin isänsä, ja ruumiin osat on esitelty, ja niin edelleen. Normaalisti tyttöni on bussissa ja missä tahansa autonsa hyvin hiljainen, keskittyy yleensä vain katselemaan maisemia, mutta tiedä sitten, mistä keksi nyt kysyä tuollaista, ja vieläpä suht kovalla äänellä :D

Vierailija
6/6 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulta kuulostaa. Raivostuttavaahan se on mutta kun meilla ei myoskaan se kieltaminenkaan auta, innostutaan vaan enemman.

Paras taktiikkahan tahan nayttaa olevan sama kuin lapsen kiroiluun, ei vain kiinnita huomiota. En nyt kuitenkaan yrita sanoa etta tuo tilanne olisi kiroiluun verrattavissa, mutta jostain syysta lapset nyt vaan aina hoksaa hokea julkisilla paikoilla nolostuttavia asioita.

Kaikki lapsellisethan tuon kylla ymmartaa, lapsettomat ehka ei. Mutta kait se menee ohi, en mina tieda.

Tai tiedan kylla sen etta ei ne enaa 14-v hoe lihatiskilla etta "Aitilla on pimppi." : ) Niin etta jos yhtaan helpottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä