Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko Madonnan Lourdesin "viikset"? Meidan tytolle on kasvanut samanlaiset! Mita niille

Vierailija
18.01.2010 |

http://www.stormvlad.net/resources/2007/lourdes-leon-hija-madonna-carlo…

voi tehda?

Ja sanoisin etta meidan tytolla on viela leveammat viikset!

En ole sanonut tytolle asiasta mitaan, itse on nyt huomannut nuo tummat karvat ja ihmettelee mita niille voi tehda, ma olen vaan sanonut etten huomaa mitaan, mutta en tieda ovatko koulussa muut lapset jo kommentoineet...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surkee tilanne.

Itse varmaan tiedustelisin että voiko tuon ikäiseltä poistaa laserilla, ajamalla kasvu varmaan vaan yltyy..

Oon henk.koht. miettinyt joskus tota Madonnan tyttöäkin että kuinka sen viiksille ja kammottaville kulmakarvoille ei ole tehty mitään..

Vierailija
2/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on teini, niin niitä voi alkaa nyppimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa nyppimaan niin eikos sielta kuitenkin jatkuvalla kasvulla tule uutta, samanvarista...

Vierailija
4/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähdentäisin lapselle, että hän on kaunis ja piirre on persoonallinen, mutta jos se häiritsee häntä voitte etsiä siihen ratkaisua. Ihotautilääkäri tai kosmetologi.

Vierailija
5/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä auta kuin hetkellisesti.

Takaisinhan se karva sieltä kasvaa.

Vahaus?Onkohan sekin tuon ikäiselle liian raju toimenpide?

Vierailija
6/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on kivuliasta ja turhaa noin pienelle.

Älä kuitenkaan valehtele ettet näe mitään.

Vierailija
7/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähdentäisin lapselle, että hän on kaunis ja piirre on persoonallinen, mutta jos se häiritsee häntä voitte etsiä siihen ratkaisua. Ihotautilääkäri tai kosmetologi.

Muuta tuskin itsekkään kulkisit viiksivalluna?

Vierailija
8/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta vuosien nyppimisen jälkeen.

Vierailija
9/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita tekisit itse tilanteessani? Joka paiva minun katseeni niihin kiinnittyy joten varmasti sitten lapsienkin!

Lapsi on viela tummahiuksinen ja karvat ovat todellakin TUMMAT!

ap

Vierailija
10/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän luki melkein koko virkkeen. Otapa uusiksi, ihan ajatuksen kanssa.

Vierailija
11/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyppimiselle ja ajelulle! Useinhan nyppiminen aiheuttaa sen, että karvat kasvavat sisäänpäin. Mulla on yks kaveri, jolla on viikset, ja hän käyttää vahaliuskoja viiksienpoistoon.

Mä suosittelen, että nyt kun tyttäresi on huomannut asian, ja kysellytkin, että mitä niille voisi tehdä, niin kerrot hänelle pysyvästä karvanpoistosta, mikäli teillä on siihen varaa. Sinä tietenkin otat selvää etukäteen, paljonko maksaa ja tehdäänkö noin nuorelle, sitten vasta puhut asiasta.

Toinen vaihtoehto on käydä kosmetologilla vahauttamassa. En suosittele, että teet itse, jos sulla ei ole kokemusta asiasta! Voi nimittäin olla kivuliasta JA viedä ylähuulesta nahan!

Me suomalaiset naiset olemme moneen muuhun kansaan verrattuna aika viiksettömiä, joten näihin juttuihin ei olla niin totuttu, siksi toiset lapset huomauttelevat. Nyt vain keskustelette tyttäresi kanssa siitä, mitä hän haluaa tehdä. Ja sinä puhut tietenkin äärimmäistä hienotunteisuutta soveltaen :)

Ja ps. Mun mielestä tuo Madonnan Lourdes ei ole ollenkaan kauhean näköinen. Toisilla kansoilla nyt vaan tuo karvankasvu on vähän runsaampaa.

Vierailija
12/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että Sokoksen kosmetiikka osastolta löytyisi ihokarvojen vaalennus ainetta.

Sieltä ajattelin itsekin käydä ostamassa tytölle, sitten kun alkaa karvat liikaa häiritä.

Vierailija
13/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit myös ajella ne jos lapsi ei osaa. Itse ajelen viikset joka päivä. Ei asiasta kannata tehdä ongelmaa. Tuohon operaatioon menee korkeintaan puoli minuuttia. Muista ettei saa ajella kuivana.

Vierailija
14/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet itse karvainen "persoonallinen" rekkal***o! :D

Vierailija
15/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit myös ajella ne jos lapsi ei osaa. Itse ajelen viikset joka päivä. Ei asiasta kannata tehdä ongelmaa. Tuohon operaatioon menee korkeintaan puoli minuuttia. Muista ettei saa ajella kuivana.

Todella epäkäytännöllistä ja hankalaa.

Vierailija
16/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niista paasee eroon ;o) Meidan tytto itse asiassa muistuttaa Lourdesia, varityksensa puolesta etenkin (isansa ei ole suomalainen).

Mutta kiitoksia vinkeista, yritan pohtia mika meidan tilanteessa olisi paras vaihtoehto. Sitten kun tytto seuraavan kerran tuskailee "viiksiensa" kanssa voin antaa vaihtoehtoja! Kiitos!

ap

Vierailija
17/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hankalampaa olisi, jos minun pitäisi käydä säännöllisesti kosmetologilla tai värjätä karvojani (typerä ehdotus). Nyppimisen aiheuttamaa kipua en enää kestä, koska karvoja on niin paljon. Aikani nypin niitä, mutta siihen alkoi mennä niin paljon aikaa, että siitä ei tule mitään.

Vierailija
18/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niista paasee eroon ;o) Meidan tytto itse asiassa muistuttaa Lourdesia, varityksensa puolesta etenkin (isansa ei ole suomalainen). Mutta kiitoksia vinkeista, yritan pohtia mika meidan tilanteessa olisi paras vaihtoehto. Sitten kun tytto seuraavan kerran tuskailee "viiksiensa" kanssa voin antaa vaihtoehtoja! Kiitos! ap

jos olet kerran vähätellyt lapsen ongelmaa, lapsi saattaa ajatella että äidille on turha enää ongelmistaan puhua, kun se ei niitä ota vakavasti.

Vierailija
19/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hankalampaa olisi, jos minun pitäisi käydä säännöllisesti kosmetologilla tai värjätä karvojani (typerä ehdotus). Nyppimisen aiheuttamaa kipua en enää kestä, koska karvoja on niin paljon. Aikani nypin niitä, mutta siihen alkoi mennä niin paljon aikaa, että siitä ei tule mitään.

et 9v. lapsi.

Aika vissi ero.

Vierailija
20/31 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan niin kivulias, karvat pysyvät pois kauan ja kasvu hilliintyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän