Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoa lapsi hemmotellaan

Vierailija
18.01.2010 |

Tulin uuteen työpaikkaan 25-vuotiaana. Huomasin heti 30-v. naispuolisesta kollegastani, että hän on ainoa lapsi.

Sisaruus on valttia, mitä monet eivät tajua, vaan panevat kaikki munat yhteen koriin. Kaksin aina kaunihimpi, ja kotona on aina leikkikaveri, ja oppii antamaan omistansa muille.

Oikein huomaa ketjuja, joissa kolmessa polvessa ollaan ainoita lapsia, ja lapsi on kitisevä nulikka vielä aikuisenakin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.Eivät osaa jakaa jne. ja pätee jokaiseen kenet tiedä.Sille ainokaiselle kun ei opeteta jakamaan.Vanhempien vika sanon mä.

Vierailija
42/45 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan eivät suurperheessä ole oppineet epäitsekkäiksi, ovat kateellisia ja ilkeitä lapsia. Tosin vastapainoksi eivät kodin ulkopuolella sitten osaa kuitenkaan pitää puoliaan, vaan ovat huonolla itsetunnolla varustettuja ja epävarmoja.

Itselläkin oli lapsuudenperheessä useampi sisarus, eikä ole kehuttavaa sielläkään. Vanhin lellikki vei isomman oikeudella kaiken ja muut sai muruset. ei katkera, mutta kuitenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höpön höpön sanon mä.Taitavia omimaan ja viemään toisilta nuo ainokaiset.

Vierailija
44/45 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höpön höpön sanon mä.Taitavia omimaan ja viemään toisilta nuo ainokaiset.

Kun kerran saa kaiken, niin eihän silloin tarvitse omia tai viedä toisilta.

Koettakaa nyt ihan oikeasti päättää, että saavatko ne ainokaiset kaiken vai vievätkö ne kaikilta kaiken.

Tai siten voisitte ihan vain tyytyä noihin tutkimustuloksiin ja todeta, että havaintonne ainokaisista ovat vääriä, virheellisiä ja värittyneitä.

Vierailija
45/45 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi