Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos liityn KIRKKOON niin onko lapsetkin sitten pakko kastaa ja liittää kirkkoon?

Vierailija
18.01.2010 |

Eli olen harkinnut kirkkoon liittymistä, mutta en haluaisi kuitenkaan kastaa lapsia. Seuraako lapset lain mukaan aina äidin uskontoa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se sitten joku jo vanhentunut laki, että lapset pakko kastaa jos äiti kirkon jäsen tai sitten olen vain ymmärtänyt väärin :=) Mutta nyt vaan kirkkoon liittymään!!

Vierailija
22/24 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity sitten yksin kirkkoon äläkä liitä lapsia, jos et halua heitä kastattaa. Mutta miksi haluat liittyä kirkkoon, jos kaste yms. kirkon opetukset eivät nappaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity sitten yksin kirkkoon äläkä liitä lapsia, jos et halua heitä kastattaa. Mutta miksi haluat liittyä kirkkoon, jos kaste yms. kirkon opetukset eivät nappaa???

Jos on aikanaan kastettu mutta eronnut kirkosta, pitääkö tehdä jotkut seremoniat uudestaan jos haluaa liittyä uudestaan?

Itellä pähkäilyä nyt kun olen eronnut kirkosta ja lapsi nyt tulossa, ja nyt olen vähän epävarma miten tän asian kanssa toimisin..Kuitenkin tuntus oikealta että lapsen uskontokunta on sama kuin omani, en vaan oikein nyt osaa päättää mikä se olisi.

Vierailija
24/24 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä lainaus tuli tohon, mutta kommentoin siis sitä kun joku sano että vain kastamalla voi liittyä kirkon jäseneksi.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi