Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysaikana uudelleen raskaaksi - onko maidontuotantonne lisääntynyt?

Vierailija
18.01.2010 |

Eli oletteko huomannee ym. muutosta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakuin "ulosveto".... pitäisiköhän lähteä ostamaan testi :D

Vauva on tosin vasta vajaa 3kk.

Vierailija
2/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten en mitään huomannut esim. maitomäärissä. Ja olen siis tullut raskaaksi 2 kertaa imetyksen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... siis en tiedä olenko raskaana, mutta "toiveilen" :D

Kahvikaan ei maistu samalle kuin ennen... ;D

Hauskaa on jossitella... :D

(vauva 5kk)

Vierailija
4/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidontulo niukkeni kun tulin raskaaksi. Ja rinnat muuttui araksi joten imettäminen oli inhottavaa.

Vierailija
5/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maidon määrä väheni, ja heruminen hidastui. Välillä vauva meinasi hermostuakin kun ei maitoa alkanut tulla heti. Lopulta sitten luovutin ja lopetin imetyksen kokonaan ja siirryttiin korvikkeeseen. Olisi varmaan pitänyt jo aiemmin...

Vierailija
6/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vähenee, raskaushormonit saavat sen aikaan. Monella maito loppuu (tai lähes loppuu) raskauden puoliväliin mennessä.

On tästä tietenkin poikkeuksiakin.

Vierailija
7/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa voin pahoin ne normit 12-13 viikkoa alusta. Toinen raskaus alkoi imetysaikana, ja pahoinvointi jatkui 20+ viikoille. Silloin lopetin imetyksen, ja pikkuhiljaa myös pahoinvointi helpotti.

Vähän off topivc, mutta paras oli, kun neuvolalääkäri sanoin ekassa tarkastuksessa: "Mitäh! Eihän imetysaikana voi tulla raskaaksi". No, raskaana olin, niin kuin hän pian itsekin huomasi...

Vierailija
8/8 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidontulo väheni ja lapsi alkoi melkein hylkimään rintaa. Lapsi oli 8 kk kun tulin raskaaksi. Imetin raskaaksi tullessani 5 kertaa päivässä, rv 7 maitoa tuli niin vähän että imetys alkoi olla mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan