Heh.. Martinallakin on niin jenkkakahvat ja makkarat
Miksei älynnyt EDES laittaa rintsikoita tuon läpinäkyvän rätin alle?? =DD
Kommentit (23)
en todellakaan ole sama aloittaja. Kun sen kuvia on nyt ollut runsaasti joka paikassa noiden missikisojen vuoksi, niin minäkö ainoana Suomessa olisin tuon Martinan makkarat yms. huomioinut?? Hohhoijaa...
En myöskään ole kateellinen. Huvittaa vaan, kun se pitää itseään niiin täydellisen näköisenä, ja sitten paljastuu moiset jenkkikset yms. koko kansalle... :D
Ap
Martina voi näyttää kyllä pyöreältä 2kk synnytyksen jälkeen vielä
Kylläpä Martina on kova pala joillekin mamuleille...
Nyt tuo uberseksikkyyden yritys vain paljasti riipputissit, pömppömahan ja makkarat ja kuutiotakapuolen.
Kylläpä Martina on kova pala joillekin mamuleille...
miksi pitää laittaa joka makkarapoimua nuolevat vaatteet päälle, jos ei vartalo vielä ole timmissä kunnossa?
vielä nuo vaatteet päällä... Eskolla oli muuten ihan hyvä asu, mutta se vähän nuhjuisen näköinen t-paita sen pikkutakin alla tökkäsi..
Valokav paljasti näkyvyyden. Pitääkö alkaa kuvaamaan itsensä aina aamuisin?
ihan varmasti oli sieltä tyylikkäämästä päästä. Ja hienoa että vihdoinkin tänne suomeen saadaan sitä amerikan mallia. Ei olla aina vekkihame ja kauluspaita linjalla:))
Eikös se Martina aina kulje ilman liivejä...muistelisin sen joskus niin sanoneen.
Komea pari!
Tyylikkyys on seksikästä ja Martina ei sitä ole. Sorry nyt vaan.
ihan varmasti oli sieltä tyylikkäämästä päästä. Ja hienoa että vihdoinkin tänne suomeen saadaan sitä amerikan mallia. Ei olla aina vekkihame ja kauluspaita linjalla:)) Eikös se Martina aina kulje ilman liivejä...muistelisin sen joskus niin sanoneen. Komea pari!
Mitkäs on tämän aamun tunnelmat noiden kuvien jälkeen?
mutta mun mielestä on tilannetajun puutetta, ettei silloin osaa pukeutua niin että raskausmakkarat olisi piilossa.
Minä kävin 4 viikkoa synnytyksen jälkeen piipahtamassa eräässä tilaisuudessa ja kyllä vaan pukeuduin sen mukaan ettei kaikki nahat ja makkarat näkyneet jokapuolelta.
mutta mun mielestä on tilannetajun puutetta, ettei silloin osaa pukeutua niin että raskausmakkarat olisi piilossa.
Minä kävin 4 viikkoa synnytyksen jälkeen piipahtamassa eräässä tilaisuudessa ja kyllä vaan pukeuduin sen mukaan ettei kaikki nahat ja makkarat näkyneet jokapuolelta.
Ne joilla ei kilot lähde, kulkee lopun elämäänsä teltta päällä? Mun mielestä Martinalla ei mitään peiteltävää edes, mutta kurjalta tuntuu niiden äitien puolesta, jotka ei niin hyvässä kunnossa.
kunnossa vielä 2kk synnytyksen jälkeen.
Mutta Martina on raskauden ajan kuntoillut rajusti, ettei nyt läskiä olisi pitänyt noin tulla, joten en ymmärrä Martinan kohdalla noita roikkuvia periä ja jenkkakahvoja.
Ja vaatevalinta oli kyllä persiistä...
Ne joilla ei kilot lähde, kulkee lopun elämäänsä teltta päällä?
jos syö terveellisesti ja kuntoilee.
faktahan on, että heti synnytyksen jälkeen ei KUKAAN ole timmissä kunnossa. Keho tarvitsee oman aikansa palautumiseen. Iho venyy raskauden aikana melko paljon ja roikkuu kyllä muutaman kuukauden oli ennen raskautta kuinka timmi tahansa ja liikkuu raskausaikana kuinka paljon tahansa. En itse ole erityisemmin mikään Martina-fani, mutta on aikas rohkea veto häneltä näyttää koko Suomelle, että hänkin on vain ihminen, joka kärsii samat ongelmat kuin muutkin synnyttäneet.
Tosi hienoa ettei yritä peittää itseään teltta-asuihin. Hän on hiljakkoin synnyttänyt äiti joka saa näyttääkin juuri sellaiselta :)!
ainakin paremmalta kuin minä tuommoisessa vaatteessa...
mikäs sulla on sitä martinaa vastaan kun pitää painostaa nostamalla kokoajan negatiivisia keskusteluja?
Mahdat olla vaan kade :D