Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen anopin kanssa?

Vierailija
17.01.2010 |

Anoppi passaa poikaansa eli miestäni, ja odottaa, että minäkin passaisin samalla tavalla. Mies on aivan laiskana äitinsä hemmottelun kohteena. Hyvä kun ei äiti pilko ruokaa lautasella pojalleen. Hävettää miehen puolesta ja inhottaa että millaista esimerkkiä laiskuudesta ja äidin epäkunnioituksesta lapsemme saavat, mutta vaikka puhun tästä miehelle niin hän ei muuta käytöstään.

Yritän muistaa, että miehen ja hänen äitinsä suhde ei kuulu minulle, mutta siinä vaiheessa minulla sappi kiehahtaa, kun anoppi yrittää vihjailla ja painostaa minua, että minunkin pitäisi olla samanlainen palvelija. Ja kaikki lasten ja kodinhoitoon liittyvät asiat menevät aina minun kauttani. Miehelläni ja minulla on hyvä tasa-arvoinen suhde, mutta anopin mielestä minun pitäisi olla palvelija hänen pojalleen. Olemme paljon tekemissä anopin kanssa, enkä haluaisi riitaa, mutta olen aivan ärsyyntynyt! Onko kenelläkään samaa tilannetta ja miten siitä voisi päästä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytät lehmän hermoja.

Vierailija
2/3 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan loukkaa tai suututa anoppiasi, vaan selitä hälle vaikka että sinä olet kotona saanut kasvatuksen että jokainen tekee oman osuutensa ja sitä samaa nyt odotat hänen pojaltaan tms. Luulisi tajuavan ellei ole aivan törppö.

Täytyykin muuten by the way muistaa kiittää omaa ihanaa anoppiani siitä että on ollut niin ymmärtäväinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele vaan hiljaa ja nyökkäile, mutta kotona sitten teet ihan niin kuin haluat, omalla tavallasi. Jos mies ei ole tyytyväinen, käske sen muuttaa äitinsä luokse ja viettää laatuaikaa siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme