Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten ajatusmaailma-asiaa...

Vierailija
11.01.2009 |

Tapasin netissä söpön kohta kolmekymppisen miehen ja tapasin hänet nyt viikonloppuna ja vietimme illan ja yön kahden ja ainakin nauroimme paljon ja mies sanoi hänellä olleen mukavaa. Aamulla hänen heitettyään minut takaisin erotessamme puhuimme että linjoilla taas nähdään ja että hän joskus tulee myös luonani käymään(asumme 100 km päässä toisistamme) kun tulee muille asioille kaupunkiin. Mitä pitäisi tehdä? haluan pitää enemmän yhteyttä mutta miten tulkitsen miehen viestin.? onko tämä tapa että kuitataan että oli mukavaa mut ei kiitos vai onko miehet hitaita? olenko liian tyrkky jos laitan viestiä tänään? Olen melko kokematon näissä tulkitsemis asioissa monta vuotta seurustellleena.Voiko joku valaista minulle logiikkaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppiset kyllä jo osaa olla rehellisiä.

Jos ei pysty parempaan niin sitten se kaipaa vaan satunnaista hoitoa sinsuta.

Vierailija
22/29 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten selitätte sen että ekoilla treffeillä seksi ei onnistunut juuri ollenkaa kännin ja jännityksen ansiosta ja joka ilta oltu yhteydessä...????

Känni + jännitys + ekat treffit = takuuvarma resepti tosi huonolle seksille.

Asutko isossa vai pienessä kaupungissa? Siitä vähän riippuu minkälaisia vaihtoehtoja treffeille on. Onko mies urheilullinen, vai sohvaperuna? Rauhallinen vai seurallinen vai seikkailullinen? Entäs mitä itse tykkäät tehdä? Voittehan te vaikka vain tehdä ruokaa yhdessä ja katsoa elokuvaa. Tai mennä elokuviin. Tai luistelemaan. Tai koiranäyttelyyn. Tai keilaradalle. Tai museeon ja kävelylle ja kaakaolle rantakahvilaan. En tunne teitä, niin en tiedä mitä suositella. :)

Tässä ketjussa on aika monta kyynikkoa vastaamassa. Tytöt, ei sitä noin vähästä voi vielä tietää onko mies peluri vai tosissaan - tai vaikka peluri joka onkin tällä kertaa ihan tosissaan. Ihmisiä on ujoja ja kiltejä ja saamattomia ja epävarmoja ja vaikka mitä; on ihan hölmöä päästää heti kaikki miehiä koskevat ennakkoluulonsa valloilleen ennen kuin tietää ko. ihmisestä mitään.

Ap, ottakaa rauhallisesti, älä suotta ahdista miestä vaan nauti hetkestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viedä miehen luistelee ja kahville..ruokaa en oikee osaa tehdä eikä vissii hänkään...joten jonneki kivaa ruokapaikkaan pitää siis viedä...ja yritän olla ahdistelemasta miestä liikaa...ja joku laitto että mies on selvästi varattu..

Olen miettiny asiaa ja todennu ettei sitten kerkiä ollenkaa olemaan naisensa kanssa ku kaikki vapaa-aika hänellä menee linjoilla kanssani urheiluhetkiä lukuunottamatta...:D

Vierailija
24/29 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla toki myös poikkeava mieheksi, mutta annan ap:lle neuvon: kysy suoraan, kiinnostaako seurustelu! En ymmärrä noita ihmeellisiä "pelejä" ja vatvomisia. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, ilmaisee hän sen varmasti sulle. Jos on epävarma ja "pelästyy" pois, tuskin siitä mitään vakavaa olisi tullutkaan. Jo ei ole kiinnostunut ollenkaan, homma loppuu tähän. Kaikissa tapauksissa saat asiassa selvyyden kohtuullisessa ajassa. Jos puolestasi mietit otatko yhteyttä yms., saattaa toisessa päässä syntyä helposti väärinkäsitys, että et ole kiinnostunut. Jolloin hänkään ei ole, ja homma loppuu siihen. Eli älä pelaa, ole avoin, kerro, mitä haluat!

Vierailija
25/29 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen keskustellut seurustelusta miehen kanssa ja sanonut että sitä kun on pari vuotta sinkkuna ni ei uskalla enää niin rohkeasti hypätä suhteeseen. Että tottuu olemaan yksin..ja en uskalla viel toisil treffeil kysellä kiinnostaako seurustelu..ehkä sit kolmansilla jos niitä tokia ees tulee :D

Olen ainaki antanut ymmärtää että kiinnostaaa...ei ole se ainakaa miehelle epäselvää..olen antanut " pallon" hänelle..eri asia tajuaako hän sitä :D

-ap-

Vierailija
26/29 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ketjua jossa mietitään mitä se mies minusta ajattelee, jossa ei olisi miestä leimattu peluriksi ja vain pillun perässä olijaksi.

Vierailija
27/29 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin! Miksi ihmeessä pitää laskea päiviä milloin voi ja milloin ei voi laittaa viestiä tai soittaa? Joko miestä kiinnostaa tai ei. Sehän selviää kysymällä. Ja tosiaan voi olla niinkin että hänkin miettii ottaako yhteyttä vai ei. Pistä siis viesti ja kysy. Ja lopeta tuo analysoiminen =)

Vierailija
28/29 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ensimmäinen...

Vierailija
29/29 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up