aasiakas.net
Oletteko lukeneet kyseisen sivun tarinoita? Itse nyt noin 50 sivua lukeneena tullut siihen johtopäätökseen että tuleeko meistä kaikista vanhoina kärttyisiä akkoja?
Kommentit (9)
Siis sellaisten, jotka luulivat pääsevänsä johtajaksi ilman mitään ponnisteluja ja päätyivätkin kassoiksi ja myyntihommiin.
Kyllä ne on ihan tarinoita elävästä elämästä, just tollasta aspan työ on. Olen monta kertaa itsekin miettinyt, että kaikkein mehevimmät tarinat pitäisi kirjoittaa sinne.
Toivon, että aasiakasta luettaisiin enemmän, että ihmiset ryhtyisivät vähän miettimään omaa asiakkuuttaan.
Sellaista se oli se aspan työ. Kyllä siinä paljon kuuli ja näki. Kaikki päivät eivät tosiaan olleet herkkua.
Lopetin hommat siksi, että tajusin eräänä päivänä vihaavani ihmisiä. Se on paljon ajateltu se, koska aikaisemmin olin pitänyt ihmisistä, ollut sosiaalinen ja iloinen tyyppi.
ruokakaupassa. Ja juurikin sellaisia idiootteja ne asiakkaat ovat.. Eivät toki kaikki, mutta yksikin tuollainen pilaa koko päivän. Vaikka itsekin jo olen monta vuotta toiminut työssäni, ja näin oppint ettei hermostumistaan pidä näyttää ihmisille, niin silti se harmittaa aina päivän päätteeksi. Toki on huonoja asiakaspalvelijoitakin, mutta harvassa.
Mutta kyllä Suomessa asiakaspalvelukin on monesti surkeaa. Jos olisi asiakaspalvelijalla vähemmän "vittu ei mulle kuulu" asennetta, silloin noista hankalista selviäisi paremmin.
olen lukenut ja olen itseasiassa tuonne yhden jutun kirjoittanutkin vuosia sitten. Tuli tosiaan aspa-hommissa todettua että ihmiset voivat olla todella äärimmäisen tyhmiä.
muuttuu täysin ääliöksi jos on huono päivä ja asiakaspalvelijan naama ei vaan jostain syystä miellytä.
Itse yritän aina olla ystävällinen asiakaspalvelijoille, ja kas kummaa, saan nopeaa, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua poikkeuksetta jokapaikassa!
Miksi asiakas lähtee ajatuksesta, että ei tarvitse tervehtiä, hymyillä, kiittää eikä katsoa silmiin? Ja sitten kun itse on käyttäytynyt kuin moukka, haukutaan aspa siitä että 'ei ole asiakaspalveluhenkinen'. Antakaa mun kaikki kestää!
Aasiakaspalvelijat luulevat, että on asiakkaan velvollisuus tervehtiä ensin. Meidän kaupassa kyllä myyjät tervehtivät oma-aloitteisesti asiakasta, menevät kysymään voinko auttaa.... Eivät odota asiakkaan aloitetta vaan menevät MYYMÄÄN ihan itse.
...tmän palstan juttuja lukiessa kaikki akat on kärttyisiä ämmiä